Hai, România! Meciul decisiv al naţionalei de fotbal de marţi seara se vede pe esplanada Palas
Început deja de două săptămâni și mai bine, EURO2024 este una dintre expresiile cel mai des auzite și simțite de toți românii, fie că sunt sau nu microbiști. Calificarea României în optimile de finală este una dintre marile realizări în ceea ce privește fotbalul autohton, fiind privită și apreciată de către specialiști ca fiind o revenire în forță a ceea ce reprezenta, într-o perioadă, atât legendă, cât și inspirație.
Unul dintre locurile în care ieșenii pot să simtă din plin atmosfera unui meci al naţionalei este Palas, care s-a pregătit atât pentru a-i aduce împreună pe iubitorii sportului rege, dar și pentru a le oferi o experiență memorabilă. Mii de ieşeni au vizionat campionatul, până acum, pe ecranul gigant amplasat pe esplanada Palas, în fața căruia oricare doritor se poate bucura de experiența fiecărui gol marcat, dar și de frumusețea jocului în sine.
În plus, pâna pe 14 iulie, echipa de la Palas premiază persoanele care fac cumpărături în valoare de 350 de lei cu premii zilnice, constând în vouchere la restaurantele Mado, Pep&Pepper, Taj Mahal, Mr. Pott, Bruno sau Casa Tradiției din food court.
Tricou gigant al echipei de fotbal, realizat în timp record
EURO2024 „merită văzut împreună”. Drept dovadă, doar la meciul dintre România cu Slovacia de miercurea trecută, traficul a crescut în Palas cu 25% față de o zi obișnuită. Pe lângă ecranul gigant în aer liber, care a fost punctul central de întâlnire al susținătorilor echipelor favorite, și celelalte restaurante şi terase care au difizat meciurile au beneficiat de această creștere a traficului.
„Estimăm că la fiecare meci al României am avut, în medie, peste 1.500 de spectatori, la care se adaugă alte câteva sute care au vizionat partidele la restaurantele şi terasele pe care le avem în proiect. Pe toată perioada meciurilor, toate terasele au fost pline, clienții aveau nevoie de rezervare pentru a prinde o masă disponibilă”, au declarat reprezentanţii Palas Iaşi.
La mare căutare au fost şi magazinele sportive din Palas Mall, care au epuizat rapid stocurile cu tricourile galbene, fie oficiale, pentru suporteri sau de antrenament.
Surpriza acestui campionat a fost tricoul gigant realizat pentru meciul cu Slovacia. Tricoul are dimensiunile de 15 metri lungime și 7 metri lățime și a fost realizat în timp record, 8 ore, în condițiile în care execuția unui astfel de proiect durează minimum 3 zile lucrătoare. Pentru această surpriză pregătită de administrația Palas s-au folosit, în total, peste 200 mp de material textil. Tricoul a creat o emoție imensă, iar imaginile cu acesta, „purtat” de mai mulți ieșeni în zona Palas, s-au viralizat. El este expus în această perioadă în parcul Palas, iar suporterii au posibilitatea să îl surprindă în fotografii.
Așteptări legate de meciul cu Olanda
Pregătirile din centrul Iașului continuă până la finalul campionatului, iar echipa naționalei are toate motivele să aibă un mindset centrat pe victorie. Administrația Palas estimează că la primul meci din optimile de finală, cel cu Olanda, de marţi, ora 19.00, vor fi prezenți pe esplanada Palas în jur de 2.000 de oameni.
Toate meciurile de la Euro 2024 sunt în continuare difuzate pe esplanada Palas. Sponsorii evenimentului sunt: Coca Cola, Takis, Hisense, Gorenje.
Publicitate și alte recomandări video