anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

miercuri, 10.08.2022

SSAB-AG – proiectare și execuție lucrări de construcție civile, industriale și agricole

Hangarul Aerostar Iași – cel mai recent proiect SSAB-AG (P)

GALERIE
ssab1
  • ssab1
- +

SSAB-AG este o firmă de construcții ce are ca domeniu de activitate asigurarea antreprizei generale pentru proiecte de investiții de mare anvergură în domenii diverse, cu o experiență de 29 de ani în această industrie. A intrat pe piață în anul 1991, oferind cele mai bune soluții, chiar și pentru cei mai exigenți clienți. SSAB-AG lucrează doar cu utilaje și echipamente de ultimă generație pentru a oferi lucrări de cea mai bună calitate și a crește astfel gradul de satisfacție al clienților. Compania deține capacități de producție structuri metalice și elemente prefabricate din beton armat și precomprimat, asigurând astfel un grad ridicat de eficiență, autonomie și rapiditate în execuția tuturor proiectelor.

Ultimul proiect de amploare al companiei a fost hangarul Aerostar din Iași, o construcție în care vor lucra aproximativ 200 de persoane pentru a repara avioanele civile din categoria Airbus 320 și Boeing 737. Hangarul din Iași, a doua construcție de acest tip după cel din Bacău, a fost realizat cu o atenție mare la detalii, folosindu-se cele mai bune materiale de construcții, cum ar fi profile metalice asamblate cu șuruburi de înaltă rezistență. Fațadele hangarului au fost realizate din panouri metalice cu termoizolație din spumă poliuretanică, iar pardoseala a fost finisată cu vopsea epoxidică. Portiera este formată din 10 secțiuni din structură metalică cu o deschidere de 83 m și înălțimea de 13,5 m. Deschiderea de 83 m, realizată fără stâlpi intermediari, este cea mai mare de până acum pentru o construcție de acest tip. Porțile se pliază pe un spațiu în stânga și în dreapta, situat în interiorul clădirii. Soluția de retragere în interior este recomandată în zonele de climă în care este iarnă, cu fenomen de îngheț/dezgheț. Porțile sunt acționate de panouri de comandă, au viteză diferită de deschidere și sunt prevăzute cu senzori de depistare a obstacolelor. Deplasarea porților este prevăzută cu un sistem de culisare pe șine, ce a fost prevăzut cu scurgeri laterale pentru colectarea apelor pluviale acumulare între aceste șine. SSAB-AG este unicul producător din România pentru portierele de acest tip. Lângă hangar s-a construit pe structură metalică și o anexă tehnică pe 3 nivele. Proiectarea hangarului, a porților și a întregului spațiu s-a realizat în biroul de proiectare SSAB‑AG.

Calitate este cuvântul cheie atunci când vorbim de lucrările realizate de companie. Întreaga companie își desfășoara activitatea în concordanță cu un sistem de management al calității, sistem de management de mediu și sistem de management al sănătății și securității operaționale. Pentru partea de construcții metalice, compania este certificată de către TUV Grup Sud, un organism de certificare recunoscut la nivel mondial.

Succesul companiei stă în echipa de profesioniști ce asigură respectarea termenelor de execuție.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Asupritori, paraziţi şi ipocriţi

Cătălin ONOFREI

Asupritori, paraziţi şi ipocriţi

Cât de bine îi cunoaştem pe cei din jurul nostru?

opinii

Agua!

Briscan ZARA

Agua!

Dacă nu ar fi fost lumea aceasta modernă în care transportul dintr-un loc în altul să fie foarte facil, iar alimentele şi apa să poată fi aduse repede dintr-o regiune în alta, cu siguranţă am fi intrat într-o perioadă de foamete cruntă. Război, boală şi foamete, triada care a urmărit întreaga istorie omul precum lupii. Şi trebuiau mereu să fie trei ca să devină mortale, de nesuportat. Şi dacă ultimele două apar din motive naturale, primul ni se datorează în totalitate.

Nu căuta cheile sub veioză

Cristina DANILOV

Nu căuta cheile sub veioză

Am atât de mulţi cunoscuţi care spun cu toată convingerea că obiceiurile lor alimentare - a mânca prăjituri noaptea, de pildă - se datorează faptului că părinţii lor nu i-au hrănit aşa cum trebuia şi nu le-au insuflat obiceiuri alimentare sănătoase. Şi stau şi sortează, ca pe nişte boabe de fasole, amintirile din copilărie, cum nu aveau voie să se ridice de la masă până nu terminau de mâncat grişul cu lapte sau cum erau alergaţi cu papucul prin curte când aruncau sub masă carnea din ciorbă la pisici. A devenit un fel de sport, mulţi caută cauzele dependenţei de alimente, de alcool, de ţigări, de dragoste, de droguri, în copilărie şi, după un search profund concluzionează: „mama e de vină că sunt supraponderală”, „tata e de vină că eu beau”.

Slavă lui Rabelais

Nichita DANILOV

Slavă lui Rabelais

Vom intra într-o epocă în care resursele de materii vor conta la fel de mult ca şi tehnologia. Epoca energiei ieftine, după cum spunea un comisar european, a luat sfârşit. Epoca revendicărilor abia a început.

pulspulspuls

Care este strategia PSD la locale şi ce învârte Maricel Popa la manivela partidoiului

Care este strategia PSD la locale şi ce învârte Maricel Popa la manivela partidoiului

Gata, astăzi am ajuns la antepenultimul episod din seria „Ce s-a discutat la Şcoala politică de vară de pe Bahlui”, o relatare fidelă a discuţiilor care au avut loc timp de o săptămână în târgul nostru pe teme politice locale. 

Caricatura zilei

Rafila și pastila

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.