Hangarul Aerostar Iași – cel mai recent proiect SSAB-AG (P)
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

vineri, 23.04.2021

SSAB-AG – proiectare și execuție lucrări de construcție civile, industriale și agricole

Hangarul Aerostar Iași – cel mai recent proiect SSAB-AG (P)

GALERIE
ssab1
  • ssab1
- +

SSAB-AG este o firmă de construcții ce are ca domeniu de activitate asigurarea antreprizei generale pentru proiecte de investiții de mare anvergură în domenii diverse, cu o experiență de 29 de ani în această industrie. A intrat pe piață în anul 1991, oferind cele mai bune soluții, chiar și pentru cei mai exigenți clienți. SSAB-AG lucrează doar cu utilaje și echipamente de ultimă generație pentru a oferi lucrări de cea mai bună calitate și a crește astfel gradul de satisfacție al clienților. Compania deține capacități de producție structuri metalice și elemente prefabricate din beton armat și precomprimat, asigurând astfel un grad ridicat de eficiență, autonomie și rapiditate în execuția tuturor proiectelor.

Ultimul proiect de amploare al companiei a fost hangarul Aerostar din Iași, o construcție în care vor lucra aproximativ 200 de persoane pentru a repara avioanele civile din categoria Airbus 320 și Boeing 737. Hangarul din Iași, a doua construcție de acest tip după cel din Bacău, a fost realizat cu o atenție mare la detalii, folosindu-se cele mai bune materiale de construcții, cum ar fi profile metalice asamblate cu șuruburi de înaltă rezistență. Fațadele hangarului au fost realizate din panouri metalice cu termoizolație din spumă poliuretanică, iar pardoseala a fost finisată cu vopsea epoxidică. Portiera este formată din 10 secțiuni din structură metalică cu o deschidere de 83 m și înălțimea de 13,5 m. Deschiderea de 83 m, realizată fără stâlpi intermediari, este cea mai mare de până acum pentru o construcție de acest tip. Porțile se pliază pe un spațiu în stânga și în dreapta, situat în interiorul clădirii. Soluția de retragere în interior este recomandată în zonele de climă în care este iarnă, cu fenomen de îngheț/dezgheț. Porțile sunt acționate de panouri de comandă, au viteză diferită de deschidere și sunt prevăzute cu senzori de depistare a obstacolelor. Deplasarea porților este prevăzută cu un sistem de culisare pe șine, ce a fost prevăzut cu scurgeri laterale pentru colectarea apelor pluviale acumulare între aceste șine. SSAB-AG este unicul producător din România pentru portierele de acest tip. Lângă hangar s-a construit pe structură metalică și o anexă tehnică pe 3 nivele. Proiectarea hangarului, a porților și a întregului spațiu s-a realizat în biroul de proiectare SSAB‑AG.

Calitate este cuvântul cheie atunci când vorbim de lucrările realizate de companie. Întreaga companie își desfășoara activitatea în concordanță cu un sistem de management al calității, sistem de management de mediu și sistem de management al sănătății și securității operaționale. Pentru partea de construcții metalice, compania este certificată de către TUV Grup Sud, un organism de certificare recunoscut la nivel mondial.

Succesul companiei stă în echipa de profesioniști ce asigură respectarea termenelor de execuție.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Primăria nu are proiecte de anvergură, consilierii se încaieră pe margine

Florin NICULA

Primăria nu are proiecte de anvergură, consilierii se încaieră pe margine

Aceleaşi idei au fost rostogolite de la un buget la altul de Mihai Chirica, doar că acum nu a mai fost consensul de altădată.

Filmuletul zilei

opinii

New York şi Bucureşti în oglinzi paralele

Alexandru CĂLINESCU

New York şi Bucureşti în oglinzi paralele

Scrisă alert, fructificând o documentaţie impresionantă (studiul a avut o primă ediţie apărută în 2016 la editura americană Common Ground), exploatând inteligent o ipoteză de lucru ce se dovedeşte fertilă, cartea Marianei Neţ ne oferă o lectură pasionantă. Este, fără dublii, unul dintre evenimentele editoriale ale acestui an.

Vuia (III)

Neculai SEGHEDIN

Vuia (III)

Biograful oficial al lui Traian Vuia a fost inginerul George Lipovan (1905-1972). Acesta a studiat la Şcoala Politehnică din Timişoara, Universitatea din Paris, şcoala de jurnalişti din Paris şi la şcoala militară aeronautică din Bucureşti. În 1925, Lipovan pleacă la Paris, unde îl întâlneşte pe Vuia, de care îl va lega o puternică relaţie de prietenie, dovadă fiind îndelungata corespondenţă dintre cei doi. Lui Lipovan îi datorăm seria de cărţi dedicate lui Vuia, bazate pe mărturiile inventatorului şi pe propriile sale cercetări documentare.

Competiţia mare

Nicolae CREŢU

Competiţia mare

Viaţa însăşi este, desigur, şi competiţie: dar înţelegând prin asta, din perspectiva valorilor omului (care îl disting de animalitate), nu malthusiana sfâşiere de homo hominilupus, ci un spirit al emulaţiei meritocrate definit prin fair play. Metaforism sportiv, da: fără „dopaj”, nici blaturi sau „arbitri” părtinitori, corupţi, fără trucaje şi măsluiri. 

pulspulspuls

Oare va ajunge scaunul de la ales la 100 de mii de coco au ba?

Oare va ajunge scaunul de la ales la 100 de mii de coco au ba?

O boare de semne de îngrijorare cică ar fi trecut zilele asteape deasupra viilor politice româneşti şi ieşene, stimaţi telespectatori, după ce pe piaţă ar fi apărut datele singurului sondaj politic credibil de la alegeri încoace. Iar acolo curioşii au putut vedea, cu oarecare surprindere, evident, că AUR a trecut sesizabil peste USR. 

Caricatura zilei

A avea sau a nu avea amendamente

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.