Heisterkamp, una dintre cele mai importante companii de transport din Europa, cu sediu și în Iași își sărbătorește cea de-a 100 aniversare
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

duminica, 07.03.2021

Eveniment

Heisterkamp, una dintre cele mai importante companii de transport din Europa, cu sediu și în Iași își sărbătorește cea de-a 100 aniversare

GALERIE
100 HKP12 copy3 copy4 copy5 copy6 copy7 copy8 copy9 copy10 copy
  • 100 HKP
  • 1
  • 2 copy
  • 3 copy
  • 4 copy
  • 5 copy
  • 6 copy
  • 7 copy
  • 8 copy
  • 9 copy
  • 10 copy
- +

De la care trase de cai la servicii complete de transport
Ceea ce a început în 1919 ca o afacere de distribuire de băuturi a crescut într-o companie internațională, cu un concept complet pentru întregul sector de transport. În acest an, Heisterkamp Tansport Solutions își sărbătorește cea de-a 100-a aniversare cu o varietate de activități. Cu o istorie frumoasă în spate, actualul director Gerben Heisterkamp spune despre companie că se orientează în principal spre viitor. 

Fondatorul Heisterkamp Transportation Solutions este Antoon Johannes Heisterkamp. Atunci când avea doar 16 ani, acesta a cumpărat butoaie de bere de la o fabrică din Twente, pe care le-a transportat cu un cal și un car. În hambar, în spatele casei părintești din Ootmarsum, el a îmbuteliat berea și a mers să vândă sticlele la barurile din zonă. Din ce în ce mai des, Antoon Johannes a fost rugat și de alții, să distribuie și să colecteze tot felul de lucruri pe traseul său de livrare a mărfii. Astfel, pe lângă comerțul cu băuturi, o companie de transport a fost creată.

Bennie Heisterkamp
În jurul anilor 1920, calul si carul au fost schimbate în favoarea primului vehicul motorizat. Acesta încă are un loc de cinste în sala de primire a sediului central din Hanzepoort, Oldenzaal. Antoon Johannes a fost succedat de fii săi Gerhard and Bennie. În acești ani Bennie s-a focusat din ce în ce mai mult pe ramura de transport. Pe la mijlocul anilor 1970 , compania Heisterkamp a devenit internațională, deschizând câteva locații în alte țări din Europa.

Heisterkamp a pătruns pe piața românească în 2015 când și-a deschis primul sediu la Cluj-Napoca unde a dezvoltat cu succes departamentul de trucking, devenind astfel una dintre cele mai importante companii de profil din țară. Ca urmare a acestei dezvoltării, în 2018 a fost deschis și cel de-al doilea sediu subsidiar, la Iași, în clădirea Bursa Moldovei, din centrul Iașului.

Extinderea flotei
Bennie la rândul său a predat ștafeta fiului său, Gerben, actualul manager general. În acest moment, Heisterkamp are o flotă de aproximativ  750 de camioane și mai mult de 4000 de remorci.  Heisterkamp transportă pentru diverși clienți de top, dar activitatea merge mai departe de atât. De exemplu, companiile de transport se pot întoarce la Heisterkamp pentru a închiria sau a lua in leasing camioane și remorci sau să cumpere echipament folosit. Compania are propriul departament de service, care include o vopsitorie, un atelier și o spălătorie auto.

Inovație
„Suntem foarte mândri de istoria noastră, dar acum ne focusăm în mod special pe viitor” spune Gerben Heisterkamp. Pe același principiu au mers atât tatăl cât și bunicul meu, care au căutat mereu să inoveze. Maniera noastră de a face afaceri este de a fi mereu cu pas înaintea pieței și să anticipăm schimbările chiar înainte ca acestea să aibă loc. Într-adevăr să mergem înainte! Poziția noastră actuală este rezultatul viziunii și îndrăznelii noastre.

High-Tech
Heisterkamp este o companie non-stop, care lucrează 24/7 pentru clienții săi. Gerben Heisterkamp: „În transport, totul este despre viteză, flexibilitate și eficiență. Chiar dacă avem in jur de 1.450 de angajați răspândiți în 7 locații din Europa, liniile noastre de comunicare eficiente, ne dau ocazia să ne mișcăm foarte rapid. Angajații noștri nu sunt doar șoferi. De exemplu, avem un departament IT cu aproape 20 de angajați. În zilele noastre, un camion este un computer în mișcare; elemente precum GPS-urile și sistemele track & trace au devenit din ce în ce mai importante. Suntem fruntași când vine vorba de aceste elemente high-tech. Aceleași lucruri se aplică și pe temele de sustenabilitate și responsabilitate socială a întreprinderii. ”

Flexibilitate
În mod special, Gerben a sesizat o creștere notabilă a cererii de flexibilitate. „Transportatorii optează în număr mare să angajeze sau să ia în leasing camioane și remorci, în loc să aibă propria flotă. Noi răspundem optim la această cerere. Gama noastră de produse și servicii este în același timp foarte profundă și foarte largă; avem de asemenea soluții pentru încărcături speciale. Un alt lucru distinctiv este serviciul nostru de service, care ne permite să fim pe teren foarte rapid, atunci când un vehicul este blocat.”

Cea mai bine administrată companie
„În anii următori, nu ne vom focusa doar pe creșterea viitoare, dar de asemenea și pe dezvoltare. Am fost deja numiți ”cea mai bine administrată companie”, lucru care a fost o mare recunoaștere. Depinde de noi să facem față provocărilor ce ne vor aștepta în anii următori” concluzionează Gerben Heisterkamp.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Proiectele, iluzii în fotbalul ieşean

Nicolae GRECU

Proiectele, iluzii în fotbalul ieşean

Atunci, când Politehnica va fi un club puternic, când Copoul va fi un punct de atracţie pentru fotbaliştii din toată Moldova, atunci ne putem gândim şi la antrenorul necesar pentru a râvni la performanţă

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Monumenta linguae Dacoromanorum. Scurt istoric al unui proiect filologic major (IV)

Eugen MUNTEANU

Monumenta linguae Dacoromanorum. Scurt istoric al unui proiect filologic major (IV)

În foiletonul de faţă autorul evidenţiază rolul pe care l‑a jucat proiectul MLD la trezirea printre tinerii cercetători a interesului pentru studiile biblico-filologice.

Hirotonie de Episcop: Preasfinţitul Nichifor Botoşăneanul

pr. Constantin STURZU

Hirotonie de Episcop: Preasfinţitul Nichifor Botoşăneanul

Mâine va fi hirotonit noul Episcop-vicar al Arhiepiscopiei Iaşilor, Nichifor Botoşăneanul, ales de Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române în şedinţa sa din 25 februarie 2021. Acest post de Episcop-vicar era vacant după ce, anul trecut, Preasfinţitul Părinte Calinic Botoşăneanul a fost ales şi întronizat Arhiepiscop al Sucevei şi Rădăuţilor. Vorbim, aşadar, despre un eveniment rar, un moment istoric. În Catedrala Mitropolitană din Iaşi, precedenta hirotonie de episcop săvârşită a fost tocmai cea a Preasfinţitului Calinic Botoşăneanul, în urmă cu 30 de ani, pe 25 martie 1991.

Ce înseamnă să ai de-a face cu o lume mult prea complexă ca să o poţi înţelege pe deplin? (I)

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Ce înseamnă să ai de-a face cu o lume mult prea complexă ca să o poţi înţelege pe deplin? (I)

Azi vă voi familiariza cu câteva dintre ideile şi teoriile unui om de ştiinţă, eseist, filozof şi fost trader, unul dintre cei mai cunoscuţi şi urmăriţi specialişti în înţelegerea probabilităţii, incertitudinii şi riscului. Fie că vorbim de lebădă neagră, (anti)fragilitate, sisteme complexe, stresor, şoc, criză, instabilitate, volatilitate sau predictibilitate, aceste noţiuni sunt extrem de criticate de către multe gulere scrobite ale orgolioşilor scientişti.

pulspulspuls

Suferinţele discrete ale madamei

Suferinţele discrete ale madamei

Una mai molcuţă, de uichend, pe azi, dacă tot e sâmbătă şi e aşa frig afară. Şi ce ar putea fi mai moale şi mai pufos decât opera lirică, stimaţi telespectatori, şi mai ales graniţa penală a acesteia cu politichia mâloasă de Bahlui? 

Caricatura zilei

De citit

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.