Traficul din oraș a tot fost influențat în ultimii ani de sistemul de învățământ. Ba au stat elevii și profesorii acasă, iar atunci au fost scoase mai puține autobuze și tramvaie la stradă, ba s-au reîntors, iar atunci mijloacele de transport public au fost arhipline și blocate pe traseu de numărul mare de mașini. Însă după ce s-au mai așezat lucrurile și s-au apropiat de "normalitate", timpii de așteptare în stație au rămas mari.
În weekend este cel mai rău. Dacă ajungi în stație exact în momentul în care pleacă un autobuz sau un tramvai, știi că urmează o lungă perioadă în care vei privi în zare, în cazul în care nu ești într-o zonă cu panou electronic de afișaj. Însă nici în timpul săptămânii nu se circulă foarte bine, în ciuda scoaterii la stradă a mijloacelor de transport nou cumpărate. Pe pagina de Facebook a Companiei de Transport Public, periodic apar sesizări ale ieșenilor nemulțumiți.
"Stai să aducă autobuzele electrice. Dar, stai! Că vor scoate ceva autobuze SH, pe care nu le-au întreținut corespunzător și le vor înlocui cu cele noi. Deci, nu se va mări numărul de unități la stradă", a fost unul dintre comentariile postate recent.
Se întâmplă frecvent ca oamenii să stea să aștepte mai mult de jumătate de oră.
"Dacă ar și circula mai des, ar fi bine. Dar seara, după ora 20:30,stai și 45 de minute în stație. Ceea ce nu e normal. Asa nu încurajați lumea sa folosească transportul în comun. Linia 44 e bătaie de joc în timpul săptămânii și sâmbătă și duminica e dezastru", a fost un alt comentariu recent postat.
Nemulțumirile vizează aproape toate zonele orașului.
"Mi-am propus o "călătorie" în această dimineață….30 de minute in statia Pădurii, cu doua variante de transport pt Doi Băieți(3/13). Despre autobuzul 20 nici nu mai vorbim….", a scris o ieșeancă.
Nici panourile electronice promise nu au mai fost montate în stațiile din oraș. "Ziarul de Iași" a mai semnalat această problemă în urmă cu o lună.
Publicitate și alte recomandări video