
La un an de când a venit primul tren de metrou Alstom în București, încă se mai aprind „martorii” în bord la noile garnituri aduse din Brazilia

Zilele trecute, la o nouă testare a unei garnituri de metrou Alstom, mai multe becuri s-ar fi aprins în bordul trenului, fără ca cineva să înțeleagă ce se întâmplă. De altfel, potrivit surselor Gândul, una dintre garniturile care ar fi trebuit să ajungă la București s-ar fi oprit direct în Franța, la Alstom, acolo unde specialiștii francezi vor încerca să deslușească „misterele” acestor trenuri, potrivit Gândul.
Sunt noile trenuri Alstom Metropolis cu probleme, sau mecanicii Metrorex nu știu să „meargă” cu ele?
A trecut un an de când a venit primul metrou Alstom în București, iar în toată această perioadă, nici cei de la Alstom, nici Metrorex nu au oferit un răspuns clar cu privire la „misterele” acestor trenuri. Zilele trecute, după incidentul în care patru captatori s-au rupt la contactul cu „șina a treia”, în bordul unui metrou s-au aprins mai mulți „martori”.
Urmăriți canalul „Ziarul de Iași” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici
„Nu mai înțelegea nimeni nimic. Se uitau unii la alții. Nici acum, după un an de când a venit primul tren, nu înțelegem de ce nu se introduc în circulație aceste metrouri. Se pare că una dintre garniturile care trebuia să vină recent a fost dusă direct la Alstom în Franța. Specialiștii de acolo vor verifica softul trenului. Cei de la Alstom spun că la 1 octombrie ar intra în circulație cu primul tren. Este greu de crezut”, au explicat pentru Gândul surse administrative.
Publicitate și alte recomandări video