Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Comunicat de presă

Londra testează noi utilitare hibride plug-in care ar putea ajuta la curăţarea aerului şi sprijină asaltul Ford spre vârful zonei autovehiculelor cu motoare electrice

GALERIE
Ford_Transit_PHEV_1_thumb
  • Ford_Transit_PHEV_1_thumb
- +

    Ford şi Londra îşi unesc forţele într-un proiect construit pentru a îmbunătăţi calitatea aerului din oraş în contextul în care Ford accelerează planul de a conduce industria maşinilor electrificate prin lansarea a 13 modele globale în următorii 5 ani.

•    O serie de companii londoneze vor testa utilitare hibride plug-in (cu încărcare la priză) care utilizează exclusiv energie electrică pentru majoritatea drumurilor parcurse în oraş. Acestea sunt perfecte pentru industria de curierat şi livrări, oferind o productivitate crescută.

•    Vehiculele comerciale din Londra fac 280.000 de drumuri pe zi, adunând în această perioadă aproape 13 milioane de kilometri. Utilitarele adună 75% din traficul rezervat transportului de mărfuri.

•    Investiţia în proiectul Ford se va măsura în ordinul milioanelor de euro, acesta urmând să debuteze în toamna lui 2017. Proiect dezvoltat în Colaborare cu organizaţia Transport for London şi sprijinit de Centrul de Propulsie Avansată, un grup de iniţiativă finanţat de Guvernul Britanic.

•    Ford a reuşit să termine anul 2016 pentru a doua oară consecutiv în poziţia de lider al clasamentului vânzărilor de maşini utilitare în Europa. Versiunea hibridă plug-in a lui Transit Custom este plănuită să intre în producţia de serie în 2019.
 

Ford lansează un proiect în care sunt investite sume de ordinul milioanelor de euro şi care este construit pentru a ajuta la îmbunătăţirea calităţii aerului din Londra. Contextul este unul favorabil pentru Ford, producătorul accelerând planurile de electrificare a gamei proprii prin 13 modele electrificate programate să fie lansate în următorii 5 ani.

Proiectul este sprijinit de organizaţia guvernamentală Transport for London şi implică o perioadă de test de 12 luni pentru 20 de exemplare Transit Custom Plug-In Hybrid (PHEV, hibrid cu încărcare la priză) care reduc emisiile din oraş utilizând exclusiv energie electrică pentru majoritatea traseelor urbane, aşa cum sunt cele realizate de companiile de livrări sau de cele care asigură lucrări de întreţinere.

Vehiculele comerciale din Londra parcurg 280.000 de drumuri într-o zi tipică de muncă, străbătând 13 milioane de kilometri în această perioadă. Utilitarele de marfă adună 75% din traficul semnat de transportul de acest tip, mai mult de 7000 de vehicule fiind prezente în orele de vârf în centrul Londrei.
 


Ford va introduce 20 de exemplare Transit hibrid plug-in în flotele comerciale ale unor companii din Londra, implicit în cea a organizaţiei Transport for London, pentru a analiza modul în care acest tip de maşină poate contribui la ţintele de reducere a poluării aerului, crescând în acelaşi timp productivitatea operatorilor în condiţii urbane, cel mai dur mediu de lucru pentru vehiculele comerciale. Proiectul este sprijinit financiar de Advanced Propulsion Centre (Centrul de Propulsie Avansată), grup de iniţiativă finanţat de Guvernul Britanic.

"Ford este marca numărul 1 în segmentul vehiculelor comerciale din Europa, iar acum se electrifică. În colaborarea cu partenerii noştri din Londra vom putea să testăm software-ul şi telematica, elemente care ne oferă un potenţial enorm de a reduce emisiile şi costurile din oraşe", a declarat Jim Farley, Preşedinte şi CEO Ford of Europe. "Acest nou tip de parteneriat demonstrează evoluţia noastră spre o companie care oferă soluţii atât în domeniul auto, cât şi în cel al mobilităţii. Mai avem mult de lucru, însă toată lumea implicată este energizată de această oportunitate excelentă".

Ford îşi concentrează planul electrificării mizând pe zonele sale de putere. Astfel, introducerea motoarelor electrice va avea loc în gamele celor mai populare şi vândute vehicule comerciale, pick-up-uri, SUV-uri şi maşini de performanţă, scopul fiind de a le transforma în modele şi mai capabile şi plăcute la condus. În plus, acestea vor deveni mult mai eficiente din punctul de vedere al consumului.

Programată pentru lansare în toamna acestui an, flota de test face parte din promisiunea Ford de a colabora cu marile orașe ale lumii pentru a rezolva provocările acestora la nivel de transport local şi pentru a ajuta oamenii şi mărfurile să se mişte mai uşor.

"Tranziţia acestui sector al transporturilor de mărfuri către maşini cu emisii reduse este de o importanţă capitală în curăţarea aerului toxic din Londra", a declarat Sadiq Khan, Primarul Londrei. "Organizaţia Transport for London continuă să ofere un exemplu pozitiv crescând constant numărul de maşini electrice din propria flotă. Informaţiile rezultate din aceste teste sunt o resursă inestimabilă pentru programul LoCITY, care încurajează asimilarea transportului comercial cu emisii scăzute".

Exemplarele Transit Custom hibride plug-in care fac parte din flota de test din Londra sunt rezultatul unui proiect de inginerie avansată care le permite să fie încărcate cu energie electrică utilizată pentru parcurgerea unor rute urbane cu emisii zero, un motor eficient cu combustie internă fiind prezent pentru a oferi o autonomie suplimentară dacă e nevoie de drumuri mai lungi. Ford este primul producător care oferă tehnologia hibridă plug-in în acest segment al maşinilor utilitare.

Flota experimentală va opera în condiţii normale de trafic în avantajul unor companii din diverse zone ale industriei. Maşinile vor utiliza un sistem telematic pentru a colecta informaţii legate de performanţele financiare, operaţionale şi ecologice, analiza acestora urmând să ajute la maximizarea beneficiilor pe care le oferă maşinile electrificate.
 


Dezvoltarea celor 20 de exemplare Transit Custom plug-in hibrid a fost sprijinită de un grant de 4.7 milioane de lire sterline oferit de Centrul de Propulsie Avansată din Marea Britanie. Maşinile au fost desenate şi dezvoltate în Centrul Tehnic Ford din Dunton, Marea Britanie şi la Centrul Prodrive Advanced Technology din Banbury, Marea Britanie. Programul a primit şi ajutorul Revolve Technologies.

"Marea Britanie este unul dintre liderii globali ai tehnologiilor auto cu emisii reduse. Acest nou proiect a beneficiat de o investiţie guvernamentală de aproape 5 milioane de euro şi a asigurat activitatea unor ingineri şi cercetători britanici şi demonstrează implicarea noastră în încercarea de a reduce emisiile de carbon şi de a munci la nivel de industrie pentru a dezvolta noile generaţii de tehnologii care fac diferenţa în vieţile oamenilor", a declarat Nick Hurd, Ministrul Industriei şi al Schimbărilor Climatice din Marea Britanie. "Acest guvern va continua să colaboreze îndeaproape cu sectorul auto pe măsură ce dezvoltăm Strategia Industrială care va creşte productivitatea, va crea locuri de muncă pentru profesionişti şi va asigura o creştere economică susţinută".

Ford a fost marca numărul 1 în Europa în vânzările de vehicule utilitare în 2016, performanţă realizată pentru al doilea an consecutiv. Versiunea hibridă plug-in a lui Custom Transit este programată de lansea comercială în 2019, fiind parte a investiţiei de 4.5 miliarde de dolari pe care producătorul o va realiza în zona maşinilor electrificate până în 2020. Ford se extinde astfel şi devine în acelaşi timp o companie auto şi una implicată în zona de mobilitate, vizând poziţia de lider în segmentul maşinilor electrificate şi autonome şi căutarea unor soluţii noi de mobilitate.

Transit Custom plug-in hibrid este doar unul dintre cele 13 vehicule globale electrificate pe care Ford le va lansa pe piaţă în următorii 5 ani. În acest grup sunt incluse un SUV complet electric cu o autonomie estimată de cel puţin 480 de kilometri, un vehicul hibrid autonom de volum construit pentru a fi utilizat de servicii de ride hailing sau ride sharing care va debuta în America de Nord în 2021 şi o versiune hibridă a legendarului Mustang. Ford a stabilit, de asemenea, un protocol de colaborare cu alte branduri auto pentru dezvoltarea la nivel european a celei mai puternice reţele de încărcare a maşinilor cu motoare electrice.
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri