Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
Mai mulţi locuitori de etnie maghiară din România s-au plâns la Coca-Cola că în noua campanie - care presupune „personalizarea” sticlelor cu unele dintre cele mai comune nume din ţară - nu apar nume ungureşti.
„Coca-Cola ar face bine dacă ar ţine cont, în strategia lor de marketing, de zonele locuite de unguri”, se arată într-un post pe pagina de Facebook a ONG-ului „Igen tessek” (Da, poftiţi). Organizaţia consideră că, dacă ar ţine cont de zonele locuite de unguri, Coca-Cola ar mări eficacitatea campaniei.
Răspunsul Coca-Cola a venit prompt, compania spunând că a ales cele mai comune 150 de nume din România, conform Evidenţei populaţiei. „În noua campanie Împarte o Coca-Cola, cele mai populare 150 de nume din România înlocuiesc logo-ul Coca-Cola. Selecţia a fost realizată cu ajutorul Ministerului Administraţiei şi Internelor şi al Direcţiei pentru Evidenţa Populaţiei, luând în calcul cele mai folosite nume la nivel naţional, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, născuţi în perioada 1982-2000. De asemenea, consumatorii care nu îşi găsesc numele înmagazine vor putea să-şi personalizeze propriile doze în diferite locuri, la nivel naţional”, se arată în răspunsul Coca-Cola.
Printre cele mai comune 150 de nume din România, se numără şi unul unguresc, Attila, dar şi nume româneşti care sunt folosite destul de frecvent şi în zonele locuite de maghiari.
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Prognoză meteo pentru luna aprilie: Temperaturi peste cele normale. În ce zone sunt anunțate ploi
Ciucă se gândește la o confruntare cu Ciolacu la alegerile prezidențiale
Miroslava – comuna cea mai mare și cea mai bogată din regiune. Încotro? (P)
Gamificarea: o aventură magică la școala primară Lorelay! (P)
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Ultimele calcule privind posibilitatea ca Iaşul să prindă un post de europarlamentar
“Extraordinara poveste a lui Peter Schlemhil” de Adelbert von Chamisso
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |