anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

sambata, 28.05.2022

Comunicat de presă

Marketing Academy se lanseaza la Iasi pe 7 martie cu primul invitat special: Razvan Matasel

GALERIE
advertorial_630x250_px
  • advertorial_630x250_px
- +

In data de 7 martie 2015, incepand cu ora 9:00 pana la 18:00, agentia de publicitate
September Media organizeaza prima editie Marketing Academy, unde invitat special este Razvan Matasel, cel ce a contribuit in cei 12 ani de activitate in cadrul agentiei Leo Burnett la obtinerea a numeroase premii de strategie: 26 Effie-uri, 2 EuroEffie si 2 APG awards.

Tema training-ului este „De la idee strategica la idee creativa si, nu in cele din urma, la idee executionala”. La eveniment sunt asteptati specialisti in marketing, branding si comunicare din cadrul companiilor iesene, dar si middle si top manageri. Acestia vor afla informatii despre ce tipuri de idei incorporeaza o campanie de comunicare eficienta, ce criterii trebuie sa folosim pentru evaluarea diferitelor idei de comunicare, care sunt pasii in dezvoltarea unei idei strategice, sau cum poti ajunge de la idee strategica la idee creativa si cum vinzi intern si extern o idee.

Evenimentul va avea loc intr-o locatie la fel de creativa, respectiv showroom Luxury Hibrid Cars. Numarul de participanti este 25, mai multe detaii gasiti
aici.

Din CV-ul lui Razvan Matasel aflam ca a fost Head of Planning (si pentru o perioada si
Deputy Managing Director) la Leo Burnett, Head of Planning la Scala Thompson si este
primul Chairman APG Romania. Lista nu se termina aici pentru ca adaugam urmatoarele: cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate si Reclama din cadrul SNSPA si la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC, profesor de Strategie in Comunicare in cadrul scolii IAA, trainer in strategii de comunicare si membru in juriile urmatoarelor competitii: RoWebCampaigns, Internetics, Olimpiadele Comunicarii, Effie Romania, Euro Effie si Advertising and Marketing Effectiveness Awards.

Despre speaker mai aflam ca: „sunt Razvan Matasel si inca mai fac strategie in comunicare desi meseria asta in Romania este pe cale de disparitie. Dezvolt planuri strategice de peste 16 ani si am facut acest lucru din unghiuri diferite si in perioade diferite. Am fost si simplu strateg si director de strategie (si am dezvoltat unul dintre cele mai frumoase departamente de strategie din Romania) iar acum sunt antreprenor si strateg (si am creat o cultura organizational in care strategia are locul pe care il merita si anume pe acelasi nivel cu creatia). Am dezvoltat abordari strategice si pentru campanii clasice (intrucat dezvoltarea media din acel moment nu permitea altceva) dar si pentru campanii de brand experience atunci cand consumatorul si tehnologia au evoluat in aceasta directie.”

„Campaniile de care sunt cel mai mandru sunt bineinteles cele care au fost si cele mai
premiate: Ziua Barbatului (Bergenbier) – premiata la Effie si Ad’Or, Acidentele se pot intampla oricui – nominalizata la Cannes si premiata la Portoroz, Stim ce inseamna sa fii supporter (ProSport) – premiata la Ad’Or, Grolsch si platforma de comunicare pentru experimenatlisti premiate la Effie de doua ori. As vrea sa vorbesc insa de Grolsch intrucat este un brand care timp de cativa ani nu a avut niciun ad clasic ci a fost construit doar pe co-creere, propagare, experiment si brand experience, management de comunitati online si offline.”

Razvan Matasel vine la Iasi cu „toate povestile si experientele mele, acumulate in multinationale dar si in demersul meu antreprenorial. Vin sa militez pentru idée si sa vorbim despre idei frumoase si vin pentru a fi bombardat de multe intrebari.”

September este agenţia de advertising ce se ocupă, printre altele, de conceptul şi implementarea campaniilor de publicitate. Ideile şi creativitatea September s-au materializat în proiecte pentru diferite companii din locale, regionale, nationale si multinationale. Printre clienţii September Media se numără: Ford, Centrul Comercial Felicia, Toyota, Orange, Lexus, Coriolan.
(septembermedia.ro)

Partenerii evenimentului sunt: IQ Ads, Smark, Ziarul de Iasi, Luxury Hybrid Cars.


 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

C-aşa-i în tenis!

Nicolae GRECU

C-aşa-i în tenis!

Englezii îl exclud pe Medvedev de la Wimbledon, ATP îl face lider mondial.

opinii

Identitate personală, identitate etnică, identitate naţională (V)*

Eugen MUNTEANU

Identitate personală, identitate etnică, identitate naţională (V)*

Românitatea mea este dată, în mod esenţial, de faptul de a locui în limba română şi de a accepta să fiu numit român. Restul ingredientelor ţin de opţiunile mele personale.

Cinematografie, mit şi ideologie

pr. Constantin STURZU

Cinematografie, mit şi ideologie

Pe 23 mai a debutat seria de evenimente “Ne vedem la Mitropolie”. Sala “Iustin Moisescu” a Centrului Eparhial din Iaşi se doreşte a deveni tot mai mult un spaţiu al prelungirii “prelegerilor” în “dialoguri”, în vederea întăririi “comuniunii”. 

„Comunismul primitiv”, o minciună vinovată şi frivolă

Aurelian-Petruș PLOPEANU

„Comunismul primitiv”, o minciună vinovată şi frivolă

În viziunea lui Marx, naraţiunea despre comunismul primitiv sună în felul următor: cândva, în timpuri imemoriale, proprietatea privată era necunoscută omului. Hrana era distribuită după necesităţi, iar toţi cei aflaţi în nevoie erau îngrijiţi. 

pulspulspuls

Iată cum votează corect online un conţilier local cu proiect imobiliar de avizat la Premărie!

Iată cum votează corect online un conţilier local cu proiect imobiliar de avizat la Premărie!

Nu ştim alţii cum sunt, dar noi, când ne gândim la prichiciul vetrei cel humuit şi când vedem cum se joacă unii aleşi locali cu motoceii imobiliari prinşi de horn de Mihăiţă, parcă nu prea ne saltă inima de bucurie.  

Caricatura zilei

Bronz specific

Editia PDF

Bancul zilei

La farmacie: - Un prezervativ, va rog. - Doar unul? - Da. Incerc sa ma las.

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.