Marketing Academy se lanseaza la Iasi pe 7 martie cu primul invitat special: Razvan Matasel
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

vineri, 26.02.2021

Comunicat de presă

Marketing Academy se lanseaza la Iasi pe 7 martie cu primul invitat special: Razvan Matasel

GALERIE
advertorial_630x250_px
  • advertorial_630x250_px
- +

In data de 7 martie 2015, incepand cu ora 9:00 pana la 18:00, agentia de publicitate
September Media organizeaza prima editie Marketing Academy, unde invitat special este Razvan Matasel, cel ce a contribuit in cei 12 ani de activitate in cadrul agentiei Leo Burnett la obtinerea a numeroase premii de strategie: 26 Effie-uri, 2 EuroEffie si 2 APG awards.

Tema training-ului este „De la idee strategica la idee creativa si, nu in cele din urma, la idee executionala”. La eveniment sunt asteptati specialisti in marketing, branding si comunicare din cadrul companiilor iesene, dar si middle si top manageri. Acestia vor afla informatii despre ce tipuri de idei incorporeaza o campanie de comunicare eficienta, ce criterii trebuie sa folosim pentru evaluarea diferitelor idei de comunicare, care sunt pasii in dezvoltarea unei idei strategice, sau cum poti ajunge de la idee strategica la idee creativa si cum vinzi intern si extern o idee.

Evenimentul va avea loc intr-o locatie la fel de creativa, respectiv showroom Luxury Hibrid Cars. Numarul de participanti este 25, mai multe detaii gasiti
aici.

Din CV-ul lui Razvan Matasel aflam ca a fost Head of Planning (si pentru o perioada si
Deputy Managing Director) la Leo Burnett, Head of Planning la Scala Thompson si este
primul Chairman APG Romania. Lista nu se termina aici pentru ca adaugam urmatoarele: cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate si Reclama din cadrul SNSPA si la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC, profesor de Strategie in Comunicare in cadrul scolii IAA, trainer in strategii de comunicare si membru in juriile urmatoarelor competitii: RoWebCampaigns, Internetics, Olimpiadele Comunicarii, Effie Romania, Euro Effie si Advertising and Marketing Effectiveness Awards.

Despre speaker mai aflam ca: „sunt Razvan Matasel si inca mai fac strategie in comunicare desi meseria asta in Romania este pe cale de disparitie. Dezvolt planuri strategice de peste 16 ani si am facut acest lucru din unghiuri diferite si in perioade diferite. Am fost si simplu strateg si director de strategie (si am dezvoltat unul dintre cele mai frumoase departamente de strategie din Romania) iar acum sunt antreprenor si strateg (si am creat o cultura organizational in care strategia are locul pe care il merita si anume pe acelasi nivel cu creatia). Am dezvoltat abordari strategice si pentru campanii clasice (intrucat dezvoltarea media din acel moment nu permitea altceva) dar si pentru campanii de brand experience atunci cand consumatorul si tehnologia au evoluat in aceasta directie.”

„Campaniile de care sunt cel mai mandru sunt bineinteles cele care au fost si cele mai
premiate: Ziua Barbatului (Bergenbier) – premiata la Effie si Ad’Or, Acidentele se pot intampla oricui – nominalizata la Cannes si premiata la Portoroz, Stim ce inseamna sa fii supporter (ProSport) – premiata la Ad’Or, Grolsch si platforma de comunicare pentru experimenatlisti premiate la Effie de doua ori. As vrea sa vorbesc insa de Grolsch intrucat este un brand care timp de cativa ani nu a avut niciun ad clasic ci a fost construit doar pe co-creere, propagare, experiment si brand experience, management de comunitati online si offline.”

Razvan Matasel vine la Iasi cu „toate povestile si experientele mele, acumulate in multinationale dar si in demersul meu antreprenorial. Vin sa militez pentru idée si sa vorbim despre idei frumoase si vin pentru a fi bombardat de multe intrebari.”

September este agenţia de advertising ce se ocupă, printre altele, de conceptul şi implementarea campaniilor de publicitate. Ideile şi creativitatea September s-au materializat în proiecte pentru diferite companii din locale, regionale, nationale si multinationale. Printre clienţii September Media se numără: Ford, Centrul Comercial Felicia, Toyota, Orange, Lexus, Coriolan.
(septembermedia.ro)

Partenerii evenimentului sunt: IQ Ads, Smark, Ziarul de Iasi, Luxury Hybrid Cars.


 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Politicienii ieşeni faţă în faţă cu adevăraţii băieţi deştepţi

Dan CONSTANTIN

Politicienii ieşeni faţă în faţă cu adevăraţii băieţi deştepţi

Este un domeniu care cere mai ales creativitate, înţelegerea modului de business şi o conexiune bună la internet.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Mituri şi inerţii

Alexandru CĂLINESCU

Mituri şi inerţii

În ura faţă de „trădătorul” Pacepa acţionează două mituri: mitul Securităţii „patriotice”, care ne-a apărat de duşmani (mai ales de sovietici) şi mitul lui Ceauşescu mare patriot, omul care a făcut o sumedenie de lucruri bune şi care a schimbat faţa României. Aceste două mituri sunt de o deconcertantă tenacitate şi e uşor să ne convingem dând o simplă „raită” pe Facebook.

Cel mai modest dintre pământeni (III)

Neculai SEGHEDIN

Cel mai modest dintre pământeni (III)

La 32 de ani Armstrong îşi trăieşte tragedia vieţii: pierderea fiicei sale, Karen, în vârstă de doi ani, în urma unei tumori la creier. El nu va mai vorbi cu nimeni despre acest fapt, nici măcar cu soţia sa, Janet. Momentul este redat în filmul „First man/ Primul om”, realizat în 2018, la şase ani după moartea astronautului.

„Deşoşocizarea” AUR

Nicolae CREŢU

„Deşoşocizarea” AUR

La cum merg treburile în politichia românească, perspectivele de „spectacol” public al tupeului şi imposturii, din păcate, sunt din ce în ce mai… înfloritoare.

pulspulspuls

Cum de a apărut scandalul cu şpaga onorabilului Mugurel care bea Ciuc

Cum de a apărut scandalul cu şpaga onorabilului Mugurel care bea Ciuc

Multă lumea ne-a sunat să ne întrebe ce se întâmplă cu ultima acţiune a procurorilor de anticorupţie, cea care îl vizează pe Mugurel care bea Ciuc, viteazul penelist care a păstorit cândva şi pe plaiurile noastre. 

Caricatura zilei

Bloc lângă vilă

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.