Mărturii dramatice despre pasagerii avionului prăbușit în Indonezia. O familie urma să plece cu alt zbor dar și-a reprogramat cursa
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

Mărturii dramatice despre pasagerii avionului prăbușit în Indonezia. O familie urma să plece cu alt zbor dar și-a reprogramat cursa

GALERIE
victima prabusire, avion, indonezia
  • victima prabusire, avion, indonezia
- +

Echipele de salvare indoneziene au localizat duminică cutiile negre ale avionului companiei Sriwijaya Air care s-a prăbuşit sâmbătă în Marea Java, cu 62 de persoane la bord. Epava avionului a fost găsită la o adâncime de 23 de metri. Cinci persoane din aceeaşi familie, o femeie însărcinată şi tineri proaspăt căsătoriţi se numără printre victimele tragediei aviatice, potrivit digi24.ro. 

 Foto: Ratih Windania călătorea împreuna cu fiica Yumna (2 ani) şi nepotul său Athar Rizki Riawan (8 ani), după ce încheiaseră o vacanță de trei săptămâni și urmau să se întoarcă acasă.

Ministrul transporturilor din Indonezia, Budi Karya Sumadi, a confirmat duminică dimineață că de au fost găsite rămășițe umane, haine și resturi de metal între Insula Lancang și Insula Laki.

Poveștile dramatice ale rudelor prezintă detalii despre victimele tragediei. Imediat după anunțul că turnul de control a pierdut legătura cu aeronava, rude și cunoscuți au venit în aeroport pentru a afla vești.

Irfansyah a fost printre zecile de rude care s-au repezit la aeroportul Soekarno Hatta din Jakarta pentru a obține informații în urma accidentului, scrie Sky News. Sora sa, Ratih Windania, se află în avion.

Aceasta călătorea împreuna cu fiica Yumna (2 ani) şi nepotul său Athar Rizki Riawan (8 ani), după ce încheiaseră o vacanță de trei săptămâni și urmau să se întoarcă acasă. Windania, care era însărcinată în patru luni, a vizitat împreună cu copiii capitala Jakarta.

Aceștia ar fi trebuit să ia o cursă programată mai devreme, operată de aceeași companie aeriană, dar au schimbat în ultimul moment zborul.

În decembrie, Windania publicase o fotografie din avonul care i-a dus în Jakarta.

„Eu am fost cel care i-a condus la aeroport, i-am ajutat la check-in și cu bagajele... Încă nu-mi vine să cred că s-a întâmplat așa ceva”, a spus Irfansyah.

Un alt pasager din avion era Panca Widiya Nursanti, o profesoară care se întorcea după o vacanță în orașul natal Tegal.

Soțul ei Rafiq Yusuf Al Idrus a povestit ultimul contact pe care l-a avut cu ea. „M-a contactat prin WhatsApp la ora 2.05. Se urca deja în avion și a spus că condițiile meteorologice nu sunt bune. I-am spus: să te rogi mult, te rog.”

Căpitanul aeronavei, Afwan, în vârstă de 54 de ani, a plecat în grabă de acasă sâmbătă, în ziua în care avionul său s-a prăbuşit. Nepotul său a povestit pentru BBC Indonezia că pilotul s-a plâns că nu i se călcase cămaşa. Înainte de a pleca, pilotul le-a cerut iertare celor trei copii ai săi pentru că trebuie din nou să plece.

Proaspăt căsătoriţi, Ihsan şi Putri se deplasau la Kalimantan pentru a face o petrecere de nuntă pentru membri ai familiei lui Ihsan care locuiesc în Pontianak. „Planul era ca evenimentul să aibă loc sâmbăta viitoare”, spune fratele mai mic al lui Ihsan, Arwin Amru Hakim. Însă acum întreaga familie se pregătește pentru funeralii.

Avionul, un model Boeing 737-500, zbura spre Pontianak (Kalimantanul de Vest) când a dispărut de pe sistemele radar la scurt timp după decolarea de la Jakarta, în jurul orei locale 14:30 (07:30 GMT). Decolarea fusese amânată cu aproape 30 de minute din cauza ploii abundente.

Scafandrii au descoperit resturile aeronavei la o adâncime de 23 de metri în Marea Java, inclusiv bucăți de fuselaj cu numerele de înregistrare ale avionului.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

Cosmin PAȘCA

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

De la o vreme, nu există discurs public (de obicei, agramat) în care Chirica să nu folosească în sens peiorativ „progresul” şi „progresiştii”. Iar mesajul său prinde, pentru că cei mai mulţi ieşeni, care au înlocuit relativ de curând căruţa cu maşina, se simt inconfortabili cu traiul într-un oraş la început de secol 21.

Filmuletul zilei

opinii

Experimentalism

Codrin Liviu CUȚITARU

Experimentalism

„Am compulsia irepresibilă a ordinii perfecte, a alinierii simetrice a lucrurilor. Câtă vreme ea, obsesia, mă tulbura strict în zona domestică - pantaloni puşi la dungă, haine încadrate morbid de simetric în şifonier, tablouri aşezate perfect pe pereţi, mobilier rânduit milimetric-infinitezimal, precum soldaţii la paradele militare din Piaţa Roşie moscovită, şi alimente puse în frigider pe categorii şi sub-categorii draconic delimitate -, viaţa mea mai era cum mai era, dar, brusc, nebunia mi-a infectat şi munca de cercetare şi, mai ales, de scris academic.”

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

Bogdan ILIESCU

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

„The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place./ Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că a avut loc.” George Bernard Shaw

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

Repertoriul creării inegalităţilor e unul vast, atât timp cât fiecare structură teritorială se găseşte într-o situaţie particulară, dar dincolo de fiecare acţiune luată separat a ingineriei teritoriale la care a fost supusă Moldova, acumularea şi cronicizarea acestora a creat spaţiul marginal de astăzi, arhetipul teritoriilor interstiţiale.

pulspulspuls

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Că tot încă mai avem salate beof prin frigidere unii dintre noi, iacătă ca să vedeţi cum se mai leagă câteodată maioneza asta nu numai în bucătăriile gospodinelor din Iaşi, dar şi prin laboratoarele politichiei de Bahlui sau din judeţele vecine, conectate la Iaşi! 

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.