Mercedes-Benz Citan: un autovehicul comercial eficient pentru oraş
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

vineri, 05.03.2021

ADVERTORIAL

Mercedes-Benz Citan: un autovehicul comercial eficient pentru oraş

GALERIE
12C454_06
  • 12C454_06
- +

Noul Mercedes-Benz Citan este autovehiculul eficient pentru livrarea mărfurilor în mediul urban, cu performanţe uimitoare şi un consum foarte mic. Noul Citan combină confortul din habitaclu cu beneficiul diminuării emisiilor de dioxid de carbon, oferind performanţe notabile la costuri minime, ca niciun alt autovehicul existent pe piaţă. Consumul standard al modelului Citan cu BlueEFFICIENCY este de 4,3 litri/100 km – niciun alt vehicul urban de livrare cu combustie internă nu consumă mai puţin carburant sau nu produce mai puţine emisii. Interiorul de până la 3,8 m³ şi sarcina maximă de 800 kg sunt şi ele remarcabile. Calitatea deosebită, dinamica modului de conducere, siguranţa impresionantă, caracterul economic, mobilitatea şi supleţea transformă Mercedes-Benz Citan într-un reper printre autovehiculele de livrare în mediul urban.
Noul Citan dispune de o gamă variată de motorizări. Motorul puternic şi silenţios turbodiesel Mercedes-Benz OM 607, cu injecţie directă şi cu un cilindru de 1,5 l este completat la trei niveluri diferite:
• Citan 108 CDI, cu o capacitate de 55 kW (75 hp), cuplu motor de 180 Nm
• Citan 109 CDI, cu o capacitate de 66 kW (90 hp), cuplu motor de 200 Nm
• Citan 111 CDI, cu o capacitate de 81 kW (110 hp), cuplu motor de 240 Nm
Gama este completată de un motor turbo supraalimentat pe benzină, M 200,71 cu o capacitate de 1,2 l:
 • Citan 112, cu o capacitate de 84 kW (114 hp), cuplu motor de 190 Nm.
 Momentan sunt disponibile modelele Citan 108 CDI şi 109 CDI; variantele modelelor Citan 111 CDI şi Citan 112 vor întregi gama în vara anului viitor.
În ciuda dimensiunilor sale compacte, noul Citan are o capacitate cu adevărat uimitoare. Compartimentul pentru încărcătură măsoară 1.36 m, 1.75 m sau 2.13 m lungime (Citan Compact, Lung, Extra Lung). Volumele corespunzătoare sunt 2.4 m³, 3.1 m³ sau 3,8 m³. În funcţie de varianta de lungime şi greutate, sarcina utilă este de aproximativ 500 kg (Citan Compact), 650 kg (Lung) sau 800 kg (Lung îmbunătăţit, Lung Extra).
Compartimentul de încărcare spaţios poate fi accesat din lateral prin una sau două uşi glisante. Uşile standard asimetrice din spate pot fi deschise la 90 de grade sau la 180 grade pentru a facilita încărcarea. În versiunea standard, zona inferioară a uşilor este lambrisată şi ferestrele sunt disponibile opţional. În acest caz, ştergătorul de lunetă este standard pe uşa mare din stânga.
Alternativ, Mercedes-Benz dispune un haion pentru versiunile Compact si Lung. Acesta se deschide la un unghi de aproximativ 90 de grade şi are o fereastră cu un ştergător ca dotare standard. Suplimentar, compartimentul de încărcare poate fi avea şine de acoperiş sau scară opţională pliabilă.
Cu cel mult cinci locuri, Citan Mixto este ideal atunci când fie angajaţii sau materiale, fie ambele, trebuie transportate. Autovehiculul este deosebit de util, de exemplu, pentru comerţ de mică anvergură. Acest model este deosebit de flexibil, datorită banchetei rabatabile din spate, grilei opţionale de separare care poate închide compartimentul de încărcare şi datorită celor două uşi glisante. Citan Mixto are ca bază varianta Extra Lung, având un compartiment mare pentru încărcătură de 2,4 m³, chiar şi cu o capacitate maximă de locuri.
 
 
Contact:
 Casa Auto Iaşi
Centru autorizat de vânzări şi service Mercedes-Benz
Şos. Păcurari, nr. 177
Tel: 0232 272 333
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Ajutorul” rusesc

Radu POPESCU

„Ajutorul” rusesc

Mai întâi se discreditează orice ajutor venit din partea României şi a Uniunii Europene, chiar dacă este vorba despre un vaccin omologat în Uniunea Europeană şi care este administrat gratuit populaţiei, pentru ca, ulterior, problema apărută să fie „rezolvată” prin importul a 1.000.000 de doze Sputnik din Rusia, vaccin care apoi va fi administrat, doar contra cost şi printr-o reţea comercială privilegiată, tuturor celor care vor să nu se îmbolnăvească de COVID.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

De la un martie la altul

Alexandru CĂLINESCU

De la un martie la altul

După un an la capătul căruia am văzut că, graţie inteligenţei umane, răul îşi are totuşi leac, e cazul să dăm prioritate lucidităţii, să ne dezbărăm de spaimele iraţionale şi să reîncepem, treptat, să trăim. Normal.

Nevoia de o nouă clădire simbol pentru Iaşi

George PLEȘU

Nevoia de o nouă clădire simbol pentru Iaşi

E timpul ca generaţia noastră să ofere o actualizare a identităţii oraşului prin construirea unei noi clădiri care să devină un reper (landmark) pentru comunitate, un punct de atracţie pentru vizitatori şi o ancoră pe harta regiunii, un atu în competiţia cu alte oraşe de talie similară din această zonă a Europei.

Odiseea, „la feminin”?

Nicolae CREŢU

Odiseea, „la feminin”?

Un titlu de carte, în librărie: Odiseea povestită de Penelopa, Circe, Calypso şi celelalte (Ed. Trei, 2020), de Marilu Oliva, trad. Beatrice Baciu. La ce să te aştepţi oare? Feminism, revendicativ, cu „retuşuri”, fie mai blânde, fie brutale, aduse epopeei homerice? Sau, şi mai rău, vreo tentativă de „rescriere” cu efect de intruziune „naratorială”, voit sau nu, „justiţiar” desfigurator? 

pulspulspuls

De ce-o fi dat bani Peni Hill patronului de la feisbuc? Şi cam cât?

De ce-o fi dat bani Peni Hill patronului de la feisbuc? Şi cam cât?

Ehehe, cred că nu se poate să nu ştiţi vorba aia a românului, stimaţi telespectatori: găgăuţă, dacă nu-i fudul, parcă nu e găgăuţă destul. Taare dreptate mai are şi românul ăsta necunoscut câteodată, zău aşa... 

Caricatura zilei

Dosar clasat

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.