Microsoft va lansa următoarea ediţie a jocului „Call of Duty” pe un serviciu de abonament

duminică, 19 mai 2024, 11:38
2 MIN
 Microsoft va lansa următoarea ediţie a jocului „Call of Duty” pe un serviciu de abonament

Microsoft intenţionează să lanseze următoarea ediţie a jocului video ”Call of Duty” prin serviciul său de abonament. Este o abatere de la practica sa îndelungată de a-l vinde doar independent, a declarat o sursă familiarizată cu problema, citată de Reuters.

Decizia urmează să fie anunţată la prezentarea anuală pentru Xbox a companiei, programată pentru 9 iunie, a spus persoana, sub rezerva anonimatului, deoarece planurile sunt private.

Microsoft nu a răspuns imediat

Microsoft nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii a Reuters. Wall Street Journal a relatat pentru prima dată ştirea, vineri. Microsoft a achiziţionat ”Call of Duty” prin cumpărarea Activision Blizzard într-o tranzacţie de 69 de miliarde de dolari, încheiată la sfârşitul anului trecut.

Jocul video cu împuşcături este printre cele mai de succes jocuri video de divertisment şi a generat venituri de peste 30 de miliarde de dolari de la lansarea iniţială. Activision a lansat de mult timp noi ediţii ale jocului, la preţuri anuale de aproximativ 70 USD, fiecare în ultimii ani.

Microsoft gestionează un serviciu de abonament numit Game Pass

Dezvoltarea vine la doar câteva zile după ce preşedintele Xbox, Sarah Bond, a declarat într-o conferinţă că Microsoft intenţionează să lanseze toate jocurile Xbox first-party pe Game Pass în ziua lansării lor. Microsoft gestionează un serviciu de abonament numit Game Pass, care oferă acces la jocuri de la Xbox şi alţi dezvoltatori, contra cost.

Compania cu sediul în Redmond, Washington, a încercat în ultimii ani să dezvolte în mod agresiv serviciile de abonament la jocuri în stil Netflix, ca parte a eforturilor sale de a sparge dominaţia consolelor PlayStation făcute de rivalul japonez Sony Corp.

Game Pass avea 34 de milioane de abonaţi

Microsoft a declarat în februarie că Game Pass avea 34 de milioane de abonaţi, în creştere faţă de cele 25 de milioane raportate în 2022.

Analiştii au spus că lansarea ”Call of Duty” – o franciză cu o bază mare şi loială de fani – ar ajuta să atragă mai mulţi oameni către Game Pass, dar ar putea afecta vânzările generale generate de titlu.

”Call of Duty: Modern Warfare III”, lansat în noiembrie 2023, este al doilea cel mai bine vândut joc din acest an. Acesta este urmat de ”Helldivers II” al Sony, conform firmei de urmărire a sectorulu ide profil Circana.

 

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii