anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

Mizeria CFR din vagoane: toalete murdare și pline de la plecarea din stație

GALERIE
mizerie, vagoane, cfr
  • mizerie, vagoane, cfr
- +

CFR Călători este în cădere liberă și doar oficialii din fruntea acestei instituții și a Ministerului Transporturilor nu văd asta. Pe lângă toate lipsurile cu care se confruntă instituția, de la vagoane și locomotive, mai apare nesimțirea și nepăsarea angajaților. 

Vineri, 13 august, zi cu ghinion cum s-ar spune, trenul inter regio 1750 a plecat spre București din Gara Suceava cu o întârziere de 20 de minute. Motivul? Lipsea locomotiva. La peron erau aduse două vagoane, numărul unu și numărul trei. Vagonul doi se evaporase. Probabil din cauza căldurii (la acea oră erau doar 12 grade la Suceava). Călătorii au fost nevoiți să își folosească telefoanele mobile pentru a lumina cât de cât în vagoanele în care au urcat în așteptarea locomotivei. Toaletele vagonului cu numărul trei arată ca în imaginile de mai jos.

Adică nefuncționale și pline de fecale și urină. Și asta de la plecare, nu de pe traseu. Ce spuneți domnule ministru Drulă? Ați călători cu așa ceva? La vagonul numărul unu o toaletă era încuiată și una funcțională. Adică la două vagoane o singură toaletă. Și asta pentru o călătorie de aproape 6 ore.

Personalul CFR care însoțește trenul plecat din Suceava către București nu a fost în stare să îngaime nici măcar o scuză, darămite vreo explicație pentru dezastrul pentru care călătorii mai și plătesc. Aceleași vagoane urmează să se întoarcă după-amiază în componența trenului inter regio 1755 București Nord - Suceava. Probabil se vor găsi iar și iar scuze lamentabile și promisiuni. La asta suntem campioni. În rest, numai de bine. Și călătorie plăcută cu CFR Călători, eventual cu masca de gaze pe față.

Sursa: monitorulsv

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

De partea bună a istoriei

Mihai CHIPER

De partea bună a istoriei

Cu schimbarea instituţiilor, a statului, a justiţiei, a sănătăţii, a educaţiei am dat greş. Totuşi, suntem „de partea bună a istoriei”. Cum se poate aşa ceva?

opinii

Doi eremiţi (II)

Codrin Liviu CUȚITARU

Doi eremiţi (II)

Concluzia programului transcendentalist este că, în ultimă instanţă, civilizaţia şi, implicit, modernitatea (individului/ comunităţii) trebuie să-şi asume responsabilitatea pentru ruperea omului de arhetip şi împingerea lui spre un prizonierat al materialităţii (perisabilităţii).

Modele de regionalizare (IV)

George ŢURCĂNAŞU

Modele de regionalizare (IV)

E regionarea poloneză un model de bune practici? (continuare)

Micul sculptor de creiere

Bogdan ILIESCU

Micul sculptor de creiere

„Nu mă pot gândi la vreo nevoie în copilărie atât de puternică ca nevoia de protecţie a unui tată.” Sigmund Freud

pulspulspuls

Gogonele sau harbuz murat? Iată ce se mai întâmplă în cămara cu zacuscă şi murături de la partidoiul ieşean!

Gogonele sau harbuz murat? Iată ce se mai întâmplă în cămara cu zacuscă şi murături de la partidoiul ieşean!

Haidaţi pe azi, stimaţi telespectatori, să ne băgăm olecuţă nasul şi în cămara cu borcane puse deoparte de la partidoiul ieşean, ca să vedem ce meniuri ni se mai pregătesc pentru alegerile care vin! 

Caricatura zilei

Austria vrea

Editia PDF

Bancul zilei

Tata, tata! Avem lupi în bloc? Nu, puiule, vecinii îsi citesc facturile la curent si gaze!

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.