Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
Odată cu lansarea noii Clase CLA, Mercedes-Benz stabileşte un nou segment. Noul coupé cu patru uşi are cel mai bun coeficient aerodinamic din lume (Cdâ0,22), un design avangardist şi sistemul de tracţiune integrală 4MATIC (opţional). Noul CLA urmăreşte filozofia de design a modelului CLS, model care a creat un trend, odată cu lansarea sa, în 2003. Portierele cu geamuri fără ramă reprezintă un indiciu că CLA îşi trage rădăcinile din Concept Style Coupé, pe care îl aduce în producţia de serie.
„Reacţia publiculului la Concept Style Coupé a fost impresionantă. Cel mai întâlnit comentariu a fost de departe «Vă rugăm să aduceţi maşina aceasta în producţia de serie.» Exact asta facem acum!“, spune Dr. Dieter Zetsche, Preşedinte al Consiliului de Management Daimler AG şi Director al Mercedes-Benz Cars. „CLA este o maşină care nu confundă «clasa medie» cu «calitatea de compromis». Design-ul său dinamic subliniază partea sportivă a brandului Mercedes-Benz”.
Pentru a fi la nivelul clasei sportive în care a fost poziţionat, CLA este disponibil cu motoare turbo performante, cu puteri de până la 155 kW (211 CP), suspensie sport şi sistem de tracţiune integrală 4MATIC. Specificaţiile tehnice ale noului model includ cel mai bun coeficient aerodinamic pentru un automobil de serie (Cdâ0,22) şi numeroase sisteme de asistenţă, inclusiv COLLISION PREVENTION ASSIST.
Acest sistem bazat pe radar atenţionează şoferul cu semnale acustice şi luminoase după ce a fost identificat un obstacol şi pregăteşte Brake Assist pentru o frânare cât mai puternică. Frânarea începe imediat ce şoferul apasă pedala de frână. După ce obstacolul a fost identificat, COLLISION PREVENTION ASSIST calculează forţa de frânare necesară evitării unui accident şi reuşeşte să frâneze pe cât posibil în distanţa rămasă. COLLISION PREVENTION ASSIST oferă protecţie începând de la viteza de 7 km/h (anterior, peste 30 km/h).
Cinci pachete sunt oferite, individualizând caracterul noului CLA (lungime/lăţime/înălţime: 4630/1777/1437 mm). Pentru a ţine pasul cu publicul ţintă, noul coupé cu patru uşi poate integra diverse gadget-uri, permiţând inclusiv rularea aplicaţiilor de smartphone pe display-ul sistemului multimedia.
Siguranţă inteligentă: sisteme de asistenţă avansate
Numeroase sisteme de asistenţă oferă sprijin şoferului de CLA pentru o călătorie mai sigură şi mai confortabilă. Echipamentul standard include ATTENTION ASSIST - detectorul de oboseală - şi COLLISION PREVENTION ASSIST cu Brake Assist adaptiv, care acum poate detecta un obstacol începând de la viteza de 7 km/h (precedent: peste 30 km/h).
Această opţiune se poate combina cu DISTRONIC PLUS pentru a deveni COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, care încorporează o nouă funcţie. În cazul unui eventual pericol, la care şofe-rul nu are reacţie, sistemul poate frâna automat de la viteze până la 200 km/h, reducând considerabil severitatea coliziunii. Sistemul poate de asemenea frâna la detectarea unei maşini staţionare şi este capabil să oprească în timp util până la viteze de 30 km/h.
Contact:
Casa Auto Iaşi
Centru autorizat de vânzări şi service Mercedes-Benz
şos. Păcurari, nr. 177
Tel: 0232.272.333
Cuvinte cheie: + noul Cla
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Ultimele calcule privind posibilitatea ca Iaşul să prindă un post de europarlamentar
“Extraordinara poveste a lui Peter Schlemhil” de Adelbert von Chamisso
Cum e să lucrezi într-o universitate (şi să participi la alegeri)
Ghici cine este blondina din acest tandem liberal indestructibil?
Publicitatea convenției matrimoniale și modificarea acesteia
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |