anunturi
grandchef
Bolta rece
anunturi
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional
anunturi

sambata, 28.01.2023

COMUNICAT DE PRESĂ

Noul G. Stronger than time. Mercedes-Benz Cross-Country Vehicle

GALERIE
mercedes-benz-g-class (1)mercedes-benz-g-class (2)mercedes-benz-g-class (3)mercedes-benz-g-class (4)mercedes-benz-g-class (5)
  • mercedes-benz-g-class (1)
  • mercedes-benz-g-class (2)
  • mercedes-benz-g-class (3)
  • mercedes-benz-g-class (4)
  • mercedes-benz-g-class (5)
- +

Mercedes-Benz Cross-Country Vehicle. Design reprezentativ: îmbunătățit, dar nu schimbat. Interior nou: întinderi nesfârșite. Performanță pe șosea: inteligență la pătrat. Proprietăți de off-road: mai mult nu este posibil. Progresul unei legende: unele lucruri nu se schimbă niciodată. Legendă off-road: Noua clasă G!

Bun venit la sfârșitul lumii. Noua Clasă G este deja aici. Este pretutindeni. Continuă tradiția unui autovehicul construit pentru cele mai extreme utilizări. Spre deosebire de curentul actual, noua Clasă G se simte perfect în locuri în care alte autovehicule nici măcar nu pot ajunge. E ca și cum aceste locuri au fost create special pentru autovehiculele noastre. Se remarcă prin arhitectura sofisticată de axuri și sistemul precis de direcție, cu o performanță pe șosea îmbunătățită semnificativ. Noua Clasă G creează o simbioză între confortul de primă clasă și performanța off-road superioară. Aceasta este perfecțiunea spiritului aventuros.

Un monolit deschide drumuri noi.

Dunele se conturează cât vezi cu ochii. Imposibil să deslușești drumul pe deasupra gigantului de nisip. Dar Clasa G nu se lasă impresionată. Străbate terenul cu îndârjire, integrându-se în peisaj, devenind una cu natura. Străbate în forță pustietatea, croindu-și drumul prin deșert, mutând efectiv munții din loc – piatră cu piatră. Și apoi se oprește. A reușit! Domină maiestuos terenul, celebrându-și victoria. Acesta este scopul său. Este parte din natura sa. Este în ADN-ul său.

Noua Clasă G face față cu ușurință tuturor provocărilor care îi răsar în cale, prin cadrul de tip scară extrem de stabil și prin cele trei sisteme de blocare a diferențialului. Garda mare la sol și cursele mari ale arcului de amortizare permit și condusul pe terenuri provocatoare.

Suspensia independentă a roților de pe axul față, un ax spate rigid, precum și o suspensie solidă din oțel pe ambele axuri. Toate semnele indică aventura. Grilele de protecție opționale pentru faruri și roțile distinctive All-Terrain, precum și apărătorile de noroi, consolidează capacitatea off-road.

Clasa G este un adevărat model off-road și reprezintă un reper în segmentul său. Pe terenul corespunzător, punctează printr-o capacitate de înclinare de până la 100%. Trecerile prin apa de până la 70 de centimetri, precum și unghiurile de până la 70%, pot fi cucerite cu acest tovarăș de încredere.

Îmbunătățit, dar nu schimbat!

Noua Clasă G se remarcă prin arhitectura sofisticată de axuri și sistemul precis de direcție, cu o performanță pe șosea îmbunătățită semnificativ. Conceptul Mercedes-Benz Intelligent Drive face parte din echiparea standard și transformă modelul off-road în cea mai inteligentă Clasă G din toate timpurile. Designul interior complet modificat a atins niveluri noi: cele mai înalte care există.

Noul sistem de direcție, suspensia independentă a roților din față, ergonomia îmbunătățită și scaunele noi asigură confortul sporit și intensifică plăcerea condusului pe orice fel de teren.

Opțiunile extinse de conectare în rețea ale noii generații telematice pentru COMAND Online și sistemul Widescreen Cockpit opțional cu rezoluție HD asigură utilizarea facilă, cea mai bună din clasa sa. De asemenea, o varietate de sisteme de asistență garantează o siguranță și mai mare pe șosea.

În mod special, pasagerii din față beneficiază de noua libertate din interior. Scaunele pot fi reglate flexibil, pe 12 direcții. De asemenea, aceștia se bucură de zone separate de aer condiționat, care pot fi acționate direct din spate, precum și de noul sistem de divertisment, care satisface toate cerințele. Cei care iubesc libertatea și designul excepțional le pot găsi aici.

Testați experienta noului G class online pe site-ul Mercedes-Benz: https://www.mercedes-benz.ro/content/romania/mpc/mpc_romania_website/rong/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/g-class/_w463_crosscountry.html.

Detalii și oferte de preț despre noul G class puteți obține de la consultanții Mercedes-Benz de la Casa Auto Iași, șos. Păcurari nr. 177.

Contact:

Casa Auto

Centru autorizat de vânzări şi service Mercedes-Benz

Iași, Şos. Păcurari, nr. 177

Tel: 0232 933

Facebook: www.facebook.com/MercedesBenzIasi

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Salvaţi de nea Cornel

Nicolae GRECU

Salvaţi de nea Cornel

Prea multe bune și rele în perspectivă se leagă de așteptata promovare a fotbaliștilot Politehnicii

opinii

Gh. Ivănescu. O poveste de iubire de odinioară (X)

Eugen MUNTEANU

Gh. Ivănescu. O poveste de iubire de odinioară (X)

Respins pe toate planurile, tânărul Gh. Ivănescu mai face o ultimă încercare de a convinge, scriindu‑le câte o scrisoare domnișoarei Viorica, mamei și tatălui acesteia.

Ortodoxie și dezvoltare economică. Un antagonism fals? (3)

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Ortodoxie și dezvoltare economică. Un antagonism fals? (3)

Lumea ortodoxă, înghesuită vreme de secole sub povara unor imperii agresive, extensive, marginalizată în contactul cu Occidentul, nu a reușit să se racordeze în timp util la sistemul capitalist. 

Conservator? De ce nu…

Alexandru CĂLINESCU

Conservator? De ce nu…

Dacă odinioară mi se reproşa că eram prea atras de „nou”, iată că recent am fost etichetat drept „conservator”. Cum termenul are, pentru cei care l-au folosit, o conotaţie negativă, m-am întrebat în ce măsură mi se potriveşte şi dacă trebuie numaidecât să văd în asta un defect. Nu sunt, în mod clar, un „tradiţionalist”, nu mă cramponez de valori ce par - şi adesea chiar sunt - anacronice, am oroare de închistările dogmatice şi de tezismul rudimentar. În acelaşi timp constat că da, sunt zone unde agresivitatea „progresistă” mă crispează şi unde dispariţia unor criterii (morale, estetice etc.) mă deprimă.

pulspulspuls

Gata, scădeţi-i cota de advocat lui dom’ Todorel, că s-a făcut de baftă!

Gata, scădeţi-i cota de advocat lui dom’ Todorel, că s-a făcut de baftă!

Aloo, barou’, se aude? Scădeţi-i, dom’le, cota de advocat de top lui dom reftor Todorel, că nu se mai poate cu el la tarifele alea, şi asta doar ca să deschidă dosarul! Ia’n cetiţi şi vă cruciţi cam cum a păţit-o dom’ reftor, în calitatea lui de advocat de top naţional, dacă nu cumva chiar evropenesc, la un proces dintr-un judeţ din zonă! 

Caricatura zilei

Second Hand Germania

Editia PDF

Bancul zilei

Doi prieteni se întâlnesc dupa multa vreme: - Ei, prietene, cum e viata de barbat însurat? - Excelenta! Am reu (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Un raport al Universitatii “Babes Bolyai” din Cluj Napoca a stabilit ca teza de doctorat a ministrului de Interne este plagiata. Credeti ca Lucian Bode sa demisioneze?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.