- cu ocazia unui testdrive cu noul D-Max de la Isuzu am fost impresionat de aspectul său impunător, de designul modern, de ușurința cu care se conduce, în pofida dimensiunilor sale
- un alt atu al noului D-Max este motorul său de ultimă generație, probabil cel mai avansat motor diesel de pe piața camionetelor la momentul actual.
Noul Isuzu D-Max face parte din segmentul „lifestyle”; acea nișă de camionete care se integrează bine atât în peisajul urban cât și în cel rural ori în off-road, nișă care a creat vehicule variate, precum Toyota Hilux, Ford Ranger ori VW Amarok. Isuzu D-Max are dotări de lux precum jante de 18 inci, scaun al șoferului reglabil electric în opt direcții, Apple CarPlay și Android Auto, dar și un cruise control adaptiv, plus anvelope all-terrain robuste.
Iată câteva dintre avantajele noului model:
Imagine de marcă
Isuzu D-Max continuă să-și mențină reputația de pick-up robust și de încredere, fiind dotat cu toate atuurile care îl fac atractiv pentru șoferii ce caută un vehicul performant, atât pe drumuri asfaltate, cât și în teren accidentat.
5 stele de siguranță EuroNCAP în caz de accident
D-Max se mândrește cu un rating de 5 stele la testele EuroNCAP, ceea ce îl face unul dintre cele mai sigure pick-up-uri din segmentul său, oferind protecție superioară pentru toți pasagerii în caz de accident.
Motor diesel de 1,9 litri puternic și extrem de fiabil
Sub capotă se află un motor diesel de 1,9 litri, care livrează 162 CP și un cuplu de 360 Nm. Acesta este recunoscut pentru fiabilitatea sa impresionantă, fiind ideal pentru sarcini grele și utilizare intensă.
Cutie automată mai rafinată în utilizare
Transmisia automată Aisin cu șase trepte a fost îmbunătățită, oferind schimbări de viteze mai fluide și o experiență de condus mai confortabilă, fiind cu 25% mai rapidă decât versiunea anterioară.
Calitatea asamblării
Calitatea generală a asamblării lui D-Max este remarcabilă, depășind rivalii direcți și oferind o cabină solidă, bine finisată, care rezistă la uzura zilnică.
Garda la sol mare, casetă de reducție clasică și arcuri în foi pe spate
Pentru off-road, Isuzu D-Max beneficiază de o gardă la sol generoasă, o casetă de reducție clasică pentru condiții dificile și arcuri în foi pe spate, care oferă durabilitate și performanță pe teren accidentat.
Capacitate de tractare de 3,5 tone
Un alt punct forte al modelului este capacitatea de tractare de 3,5 tone, fiind perfect pentru transportul de remorci grele, bărci sau echipamente de construcție, menținând performanța și stabilitatea vehiculului.
Preț bun de achiziție și garanție mare
Isuzu D-Max este disponibil la un preț competitiv, oferind o valoare excelentă pentru bani. În plus, în România, beneficiază de o garanție extinsă, de 5 ani sau 100.000 km, ceea ce îl face o investiție atractivă.
Cea mai mare valoare de revânzare din segment
Datorită fiabilității și durabilității sale, D-Max se bucură de cea mai mare valoare de revânzare din segment, asigurând o amortizare bună a costului de achiziție pe termen lung.
Toate versiunile sunt echipate cu un motor turbodiesel cu patru cilindri de 1,9 litri, care produce 162 CP. În standard, vehiculul vine cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, dar există și opțiunea unei transmisii automate Aisin cu șase trepte, despre care se spune că schimbă vitezele cu 25% mai rapid decât predecesoarea sa. Printre modificările aduse față de generația anterioară se numără farurile mai mici și mai elegante, o grilă frontală mai proeminentă, roți restilizate și mai mari, și un design mai curat al barei de protecție spate.
D-Max rămâne disponibil în variante cu cabină simplă și dublă, având o capacitate de încărcare a benei de 1.000 kg, similară cu Hilux și Ranger. Sistemul de admisie a aerului al motorului permite o adâncime de vad de 800 mm, iar vehiculul este dotat cu protecții robuste pentru partea inferioară și sisteme electronice suplimentare, cum ar fi controlul coborârii pe pantă. Jantele sunt montate mai aproape de barele de protecție, ceea ce permite unghiuri de atac și de degajare de 31° și 24°.
Spațiul din interior este un atu major al modelului D-Max, oferind o cabină luminoasă și spațioasă. Scaunul șoferului și volanul au ajustări suficiente pentru a te simți confortabil, fie că mergi pe drumuri accidentate sau pe asfalt. Suprafețele interioare sunt concepute pentru a rezista la uzura cauzată de bocanci, mănuși și căști de protecție, având finisaje ușor de curățat. Butoanele sunt solide și rezistente, gata să facă față unei utilizări intense.
Sistemele de tracțiune, diferențial blocabil și cutie de viteze cu reductor sunt bine amplasate, iar șoferul poate comuta între modurile de tracțiune la viteze de până la 96 km/h. În teren accidentat, performanțele sunt impresionante, cu sistemul 4×4 cuplând axa spate în doar 0,69 secunde. Pe drumuri, motorul diesel își păstrează caracterul zgomotos, dar oferă suficient cuplu pentru sarcini grele, inclusiv remorcarea unor greutăți de până la 3.500 kg. La viteze de croazieră, motorul devine rezonabil de silențios. Suspensia asigură stabilitate și confort decent, iar direcția este mai potrivită pentru off-road decât pentru asfalt.
În concluzie, D-Max reușește să ofere un amestec de performanță off-road, robustețe și valoare pentru bani. Este un vehicul utilitar accesibil și eficient, potrivit pentru cei care apreciază o mașină de teren durabilă și bine echipată.
Pentru a programa un testdrive, vizitați https://isuzu-iasi.ro/
Publicitate și alte recomandări video