
O nouă tendință în călătorii: pleci cu avionul fără să știi unde. Prima oferta s-a epuizat în doar patru minute

Liniile aeriene scandinave SAS au oferit clienților posibilitatea de a lua parte la o experiență de călătorie specială, în care destinația rămâne un mister până la începerea zborului, scrue Urban.ro.
Biletele au fost puse la dispoziția exclusivă a clienților, numai pentru puncte, și s-au epuizat în numai 4 minute, scrie Urban.ro.
„Călătoriile înseamnă descoperire, iar „Destination Unknown” este conceput pentru a reaprinde entuziasmul explorării unor locuri noi și neașteptate. Este ceva magic în a urcă într-un avion fără să știi unde vei ateriza. Se elimina toate deciziile și planificările obișnuite, permițând călătorilor să se cufunde complet în experiență”, spune Aron Backström, VP Product & Loyalty la SAS.
Este a două oară când această companie aeriană are asemenea curse cu destinație necunoscută cu plecare de pe aeroportul din Copenhaga, destinația zborului rămânând un secret, chiar și pentru echipajul de cabina
Conceptul a fost introdus pentru prima dată în 2024, când SAS a umplut o întreagă aeronava cu membri EuroBonus într-o călătorie surpriză la Atena. Răspunsul a fost copleșitor de pozitiv, 96% dintre participanți declarând ulterior că s-ar înscrie pentru o altă călătorie în viitor.
Mulți călători au subliniat bucuria de a lasă în urmă orice planificare, făcând din această aventură una cu adevărat lipsită de griji.
Călătoria de anul trecut a reunit participanți cu vârste cuprinse între 19 și 81 de ani, iar cea de anul acesta s-a vândut (prin punctele de fidelitate) în doar 4 minute.
Ideea companiei, care a lansat deja un trend de călătorie, se bazeaa pe dorința de relaxare a turiștilor care nu mai trebie să facă niciun fel de research pentru ce distracții au la dispoziție și se pot bucură activ pentru câteva zile de city break.
Publicitate și alte recomandări video