Advertorial

O reclama pe facebook nu este niciodata doar o reclama

miercuri, 11 iulie 2018, 08:42
3 MIN
 O reclama pe facebook nu este niciodata doar o reclama

S-au facut tot felul de studii legate de interactiunea noastra cu Facebook. Pe cand altii analizeaza impactul psihologic, altii estimeaza castigurile pe care o reclama pe facebook le poate genera in colaborare cu o agentie specializata in serviciii de marketing integrat.

Fortin.agency este o resursa importanta pentru persoanele care vor sa isi dezvolte un business in mediul online, iar departamentul de promovare social media este format din oameni creativi care cunosc principalele trend-uri din domeniul publicitatii online, cu accent pe actiuni de promovare reclama pe Facebook.

Platformele social media au devenit un market place, nu doar pentru indivizi, ci si pentru afaceri. Vizibilitatea in mediul online este un aspect pentru care trebuie sa depui eforturi neincetat. Flexibilitatea si o buna cunoastere a tendintelor actuale sunt atributele unui marketer de succes.

Daca vrei o prezenta online profitabila, ai nevoie de Facebook

O reclama pe Facebook nu este niciodata doar o reclama pentru ca vei descoperi ca tot continutul pe care il publici este dedicat si oamenii la care ajungi astfel sunt potentiali vizitatori, posibili clienti si viitori promoteri pentru brand-ul tau.

Scopul unui brand este publicitatea gratuita si aceasta este realizabila in timp daca adopti un comportament profesionist in mediul online. Orice utilizator Facebook petrece in medie 55 minute pe zi online, cu scroll si click prin diferite postari.

Un Like pe pagina nu iti garanteaza altele pentru postarile tale. Ai optiunea de a-ti sponsoriza pagina sau postarea si vei ajunge la mai multi oameni, potentiali clienti. Dar totul depinde de continutul pe care alegi sa il publici, cand il publici si cui te adresezi. Publicitatea pe Facebook trebuie sa faca parte dintr-o strategie de marketing coerenta si eficienta.

Inainte de a publica reclame pe Facebook, este necesara o analiza a concurentei si a publicului. Poti face sondaje sau studii de piata, poti testa si imbunatati serviciile destul de repede.

Pentru ca Facebook este o platforma de socializare, iti poti dezvolta o latura umana a companiei sau afacerii tale. Produsele si serviciile tale sunt create e oameni pentru oameni. Iti poti crea o comunitate online de unde vei primi feedback si suport, dar care iti va genera si vanzari si profit.

Ce se afla in spatele unei pagini de Facebook?

Pe langa echipa dedicata promovarii online, trebuie sa ai un website, un magazin online sau o platforma care sa iti genereze propriu-zis profit. Toate companiile folosesc Facebook ca o extensie vizuala a magazinului online existent si mai putine afaceri functioneaza doar cu o pagina de Facebook. Poate fi o platforma folositoare pentru afacerile mici sau inchise, dar pentru extindere, indexare si control, este recomandat sa detii un website dedicat.

Totul depinde de cuvinte

Facebook functioneaza cu acelasi principii SEO pe care le foloseste si Google. De aceea, iti poti optimiza continutul pentru a ajunge printre rezultatele cautarilor spontane, pe Google sau direct pe Facebook.

Cuvintele pe care le folosesti in descrierea companiei, a produselor si serviciilor, in construirea reclamelor, toate sunt valoroase si nu ar trebui sa fie intamplatoare, avand in vedere cat de multe depind de alegerea cuvintelor potrivite.

Agentia de marketing integrat Fortin.agency iti poate explica mai multe si impreuna puteti crea o campanie de publicitate online care nu doar ca va vinde, dar va face toate partile implicate fericite, pentru ca o reclama pe facebook nu trebuie sa fie niciodata doar o reclama. Intotdeauna e ceva care ne place sau ne displace profund.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii