O treime din agenţia online Vola.ro este de vânzare
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

vineri, 07.05.2021

O treime din agenţia online Vola.ro este de vânzare

GALERIE
Daniel-Truica-Managing-Partner-Vola.ro
  • Daniel-Truica-Managing-Partner-Vola.ro
- +

Proprietarii agenţiei online de turism Vola.ro vor să vândă 30% din acţiunile grupului care deţine firma din România şi care activează şi pe pieţele din Polonia, Ucraina şi Vietnam, a declarat Daniel Truică, managing partner Vola.ro, care evaluează grupul la 27-30 milioane euro.

 “Noi mai avem un business similar în Polonia, unul în Ucraina şi altul în Vietnam. Cam trei sferturi din volumul activităţii grupului este în Polonia. Ucraina se va apropia de 1,5 milioane de euro în acest an, iar activitatea din Vietnam este chiar la început. Eu nu am acţiuni la societăţile din Polonia, Ucraina sau Vietnam, însă avem o înţelegere că la momentul vânzării o să am participaţie de 25% în tot grupul, pentru că intenţionăm să vindem tot grupul, nu doar afacerea din România”, a spus Truică. Daniel Truică deţine 33,3% din Vola.ro, firma înregistrată în România, cu afaceri de aproape 21 de milioane de euro anul trecut. Restul de 66,6% este în posesia unui fond de investiţii polonez înregistrat în Cipru. “Am vrea să vindem, dar o participaţie minoritară. Am vrea să mai rămânem în acest business, pentru că nu şi-a atins încă potenţialul. Vrem să vindem sub 50%, undeva între 20-30%”, a spus Truică. El evaluează în prezent grupul la 27-30 de milioane de euro.  Cu banii obţinuţi ar fi accelerate investiţiile în platforma tehnologică şi s-ar finanţa expansiunea în alte ţări, potrivit directorului Vola.ro. Agenţia estimează pentru acest an afaceri în creştere cu 30%, până la 26-27 milioane de euro. “Este o creştere mai mică faţă de alţi ani, dar acum avem o cotă de piaţă suficient de mare încât creşterea nu mai este atât de mare. Creşterea se bazează în primul rând pe investiţiile pe care le facem în platforma tehnologică”, a explicat Truică. El spune că agenţiile concurente sunt esky şi Paravion şi că nu se simte concurat de segmentele de vânzări online din agenţiile tradiţionale. “Este o regulă în tot ce priveşte comerţul electronic să porneşti direct online. Agenţiile tradiţionale, dacă îşi dezvoltă divizie de online, pentru ei, momentan, nu înseamnă nimic, şi atunci au tendinţa să o subfinanţeze. Plus că nu există know-how în interiorul agenţiei de a vinde online, pentru că este o vânzare fundamental diferită”, a adăugat directorul agenţiei online. El spune că biletele de avion reprezintă 80% din cifra de afaceri a agenţiei, iar companiile aeriene cu care lucrează cel mai mult sunt Wizz Air, Tarom şi Blue Air. Jumătate din vânzări de bilete de avion sunt low-cost.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cu primarul Mihai Chirica la Zoiosu’

Toni HRIŢAC

Cu primarul Mihai Chirica la Zoiosu’

Primarul foloseşte resursele patrimoniale şi juridice ale primăriei ca să-şi gestioneze destinul politic.

Filmuletul zilei

opinii

Dezastru de sărbători

Alexandru CĂLINESCU

Dezastru de sărbători

Să nu ne amăgim cu gândul că lumea, în special tinerii, nu se mai uită la televizor. România TV are audienţă la un segment deloc neglijabil din populaţie, sensibil la „patriotism” şi la grija pentru „nevoile românilor”. Direct sau insidios, postul exercită o influenţă nefastă, cu consecinţe pe termen lung.

Marte

Neculai SEGHEDIN

Marte

Aşa cum românii au aşteptat în zadar sosirea americanilor (au venit, ce-i drept, dar cam târziu!), aşa şi pământenii au aşteptat invazia marţienilor până când s-au plictisit şi atunci au trimis ei diverşi emisari către planeta vecină.

De ce romanul? (I)

Nicolae CREŢU

De ce romanul? (I)

A trecut de mult vremea întrebării simptomatic reluate pe atunci „De ce nu avem roman?”. În zilele noastre mai că-ţi vine să (te) întrebi, în faţa producţiei de titluri, altceva: dar oare chiar avem atât de mulţi romancieri? Asta, înainte de a-i citi? După lectură, schimbând ceea ce e de schimbat: oare cum s-o fi explicând iluzia atâtor „romancieri” despre ceea ce scriu ai? Pentru că, la drept vorbind, proporţia de autentice romane din „avalanşa” editorială readuce percepţia realităţii la adevărata şi onesta ei măsură.

pulspulspuls

Mărirea şi decăderea lui Mihăiţă vodă Chirica: cine i-a tras scatoalca ce l-a dat jos de pe cal?

Mărirea şi decăderea lui Mihăiţă vodă Chirica: cine i-a tras scatoalca ce l-a dat jos de pe cal?

Una bucăţică de analiză politico-mondenă de Bahlui pe ziua de azi, stimaţi telespectatori, dacă tot e ziua Izvorului Tămăduirii, sărbătoare cu cruce roşie.

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.