Ofertele Citroën prin Programul REMAT 2020
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

sambata, 06.03.2021

Ofertele Citroën prin Programul REMAT 2020

GALERIE
citroen_c3
  • citroen_c3
- +

S-a dat startul ofertelor prin Programul REMAT 2020. Casa Auto - dealer Citroën te invită să descoperi ofertele speciale pentru modelele Citroën!

CITROËN C3: de la 9.280 euro, TVA și prima de casare incluse

Fiind în totalitate în pas cu tendințele, Citroën C3 se remarcă prin design-ul său trendy și optimist. Fiecare detaliu contribuie la acestea, începând de la luminile de zi cu tehnologie LED, stopurile cu efect 3D, roțile mari și panourile laterale cu tehnologie Airbump, care îi definesc stilul inedit și atitudinea energică și încrezătoare.

NOUL CITROËN C3 dispune de motorizări de ultimă generație, pe benzină - PureTech și Diesel - BlueHDi, performante și eficiente.  Pe benzină, modelul utilizează propulsorul cu 3 cilindri PureTech de 82 BVM sau 110 CP Stop&Start EAT6, iar pentru motorizarea Diesel, NOUL C3 are în gamă versiunea BlueHDi 100 CP Stop&Start.

Structura sa minimalistă, tip monolit, oferă o simplitate a volumelor prezente în habitaclu. Concepută după standardele programului Citroën Advanced Comfort, planșa de bord pune în evidență o ergonomie perfectă a comenzilor și o utilizare ușoară a tabletei tactile de 7”*, integrată în centrul său.

Citroën C3 este, de asemenea, echipat cu tehnologii de vârf. În premieră, modelul aduce, conducătorilor auto, tehnologia ConnectedCAM Citroën™: o cameră video HD cu posibilitate de conectare la Internet. În plus, noul C3 are ca trasături distinctive o gamă de echipamente care fac viața mai ușoară șoferilor, incluzând recunoașterea vocii, o cameră video pentru marșarier, sistemul de avertizare pentru depășirea involuntară a marcajelor aplicate pe carosabil și monitorizarea unghiului mort.

 

CITROËN C3 AIRCROSS SUV: de la 13.990 euro, TVA și prima de casare incluse

Citroën C3 AIRCROSS se distinge în universul SUV-urilor prin caracterul puternic, originalitate și aspectul fresh. Stilul său afișează robustețe și un sentiment de siguranță datorită capotei înalte, pusă în valoare de chevroanele cromate, care integrează semnatura luminoasă cu tehnologie LED.

Citroën C3 AIRCROSS dispune de motorizari recunoscute pentru diminuarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2, având rezultate mai bune decat cele din generația precedentă. Motorizările PureTech 82 și turbo PureTech 110 aparțin noii familii de motoare pe benzină, în timp ce pentru versiunile diesel, motorizarile BlueHDi 100 și BlueHDi 120 beneficiază de o tehnologie care tratează într-o manieră continuă emisiile poluante, respectând astfel normele Euro 6.1.

Garda la sol ridicată, roțile mari și tehnologia Grip Control cu Hill Assist Descent (asistență la coborârea în panta) permit aventurarea pe toate tipurile de drumuri, oricare ar fi condițiile.

Beneficiezi de o varietate de posibilități pentru personalizarea exteriorului și a interiorului. Cu 8 culori de caroserie, 3 nuanțe pentru plafon și 4 pachete cromatice, Citroën C3 AIRCROSS poate fi configurat în funcție de propriile gusturi. Nimic nu este lăsat la întâmplare: geamurile custode cu efect grafic și barele pentru plafon se completează cu nuanțele carcaselor oglinzilor retrovizoare, dar și cu accentele de culoare de la nivelul roților. Cu o lungime de 4.15m și o înâlțime de 1.64m, noul Citroën C3 AIRCROSS beneficiază de un volum remarcabil al portbagajului, de 410 l, care poate ajunge la 520 l datorită banchetei rabatabile din spate. Mai mult decât atât, scaunul pasagerului din față este rabatabil, o opțiune care permite utilizarea unei lungimi de încărcare de 2,40 m.

 

CITROËN C5 AIRCROSS SUV: avantaj client de până la 4.325 euro, TVA și prima de casare incluse

Noul C5 Aircross SUV se evidențiază ca fiind cel mai confortabil SUV din segmentul său datorită a două inovații exclusive Citroën: suspensia cu Amortizare Hidraulică Progresivă (Progressive Hydraulic Cushions®) și scaunele Advanced Comfort.

Suspensia cu Amortizare Hidraulică Progresivă este o inovație Citroën, susținută de priceperea companiei în domeniul suspensiilor. Această tehnologie, dezvoltată din experiențele mărcii în cursele auto, îmbunătățește absorbția șocurilor fără a provoca oscilații.

Cu cele trei scaune spate individuale, glisante, cu spătar reglabil și pliabile, noul C5 Aircross SUV este unul dintre cele mai modulare vehicule din segmentul său. Aceste scaune au aceeași lățime și pot glisa înainte și înapoi, ceea ce face posibilă adaptarea spațiului din habitaclu și portbagaj.

Noul C5 Aircross SUV oferă o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer, cu 20 de tehnologii pentru siguranță, confort la bord și condus simplificat, indiferent de condițiile de trafic. Tehnologia Highway Driver Assist reprezintă un prim pas spre rularea autonomă, deoarece permite mașinii să regleze fără ajutorul șoferului viteza, traiectoria și poziția între benzile de circulație. Aceasta combină sistemul de control al vitezei de croazieră cu funcția Stop&Go.

Noul C5 Aircross SUV oferă o gamă de motoare PureTech și BlueHDi Euro 6.2 eficiente și puternice, cuplate la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau la una automată cu 8 trepte. Cutia de viteze EAT8 oferă mai multă eficiență și confort, reducând consumul de combustibil cu până la 7% comparativ cu transmisia automată în 6 trepte, datorită celor două rapoarte suplimentare.

Află mai multe despre oferta Citroën prin Programul REMAT 2020 apelând numărul unic de contact: 0232 933 sau intrând pe https://mallauto.testergrup.ro/citroen. Showroom-ul Citroën Casa Auto este situat pe Șos. Păcurari 177, Iași. Ne găsești și pe www.facebook.com/citroen.iasi/.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Ajutorul” rusesc

Radu POPESCU

„Ajutorul” rusesc

Mai întâi se discreditează orice ajutor venit din partea României şi a Uniunii Europene, chiar dacă este vorba despre un vaccin omologat în Uniunea Europeană şi care este administrat gratuit populaţiei, pentru ca, ulterior, problema apărută să fie „rezolvată” prin importul a 1.000.000 de doze Sputnik din Rusia, vaccin care apoi va fi administrat, doar contra cost şi printr-o reţea comercială privilegiată, tuturor celor care vor să nu se îmbolnăvească de COVID.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

De la un martie la altul

Alexandru CĂLINESCU

De la un martie la altul

După un an la capătul căruia am văzut că, graţie inteligenţei umane, răul îşi are totuşi leac, e cazul să dăm prioritate lucidităţii, să ne dezbărăm de spaimele iraţionale şi să reîncepem, treptat, să trăim. Normal.

Nevoia de o nouă clădire simbol pentru Iaşi

George PLEȘU

Nevoia de o nouă clădire simbol pentru Iaşi

E timpul ca generaţia noastră să ofere o actualizare a identităţii oraşului prin construirea unei noi clădiri care să devină un reper (landmark) pentru comunitate, un punct de atracţie pentru vizitatori şi o ancoră pe harta regiunii, un atu în competiţia cu alte oraşe de talie similară din această zonă a Europei.

Odiseea, „la feminin”?

Nicolae CREŢU

Odiseea, „la feminin”?

Un titlu de carte, în librărie: Odiseea povestită de Penelopa, Circe, Calypso şi celelalte (Ed. Trei, 2020), de Marilu Oliva, trad. Beatrice Baciu. La ce să te aştepţi oare? Feminism, revendicativ, cu „retuşuri”, fie mai blânde, fie brutale, aduse epopeei homerice? Sau, şi mai rău, vreo tentativă de „rescriere” cu efect de intruziune „naratorială”, voit sau nu, „justiţiar” desfigurator? 

pulspulspuls

De ce-o fi dat bani Peni Hill patronului de la feisbuc? Şi cam cât?

De ce-o fi dat bani Peni Hill patronului de la feisbuc? Şi cam cât?

Ehehe, cred că nu se poate să nu ştiţi vorba aia a românului, stimaţi telespectatori: găgăuţă, dacă nu-i fudul, parcă nu e găgăuţă destul. Taare dreptate mai are şi românul ăsta necunoscut câteodată, zău aşa... 

Caricatura zilei

Dosar clasat

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.