Secretul „Puiului galben”: producătorii ieșeni explică pas cu pas metoda. „Nu e nimic nesănătos”. Ce spun autorităţile sanitare locale?
Scandalul “Puiului vopsit” a stârnit un val de reactii critice din partea marilor (...)
citeste totvineri, 29.03.2024
Opel oferă gratuit clienţilor săi din România programul de asistenţă rutieră timp de un an începând de la achiziţia maşinii. Asistenţa poate fi prelungită după această perioadă, iar până la finalul lunii august 2015 oricare dintre partenerii Opel o poate oferi pentru suma anuală de numai 13,6 euro, cu TVA. Cardul de Asistenţă Rutieră Opel se emite pe 12 luni şi se adresează utilizatorilor modelelor Opel vândute după anul 2005. Acesta poate fi achiziţionat de la orice partener Opel din ţară.
Proprietarul unui autovehicul Opel cu card de Asistenţă Rutieră are asigurată mobilitate permanentă, în peste 40 de ţări europene. Prin contractarea acestui serviciu, grijile legate de orice călătorie sunt eliminate, iar riscul producerii unui eveniment nedorit este gestionat cu ajutorul Opel:
1. Asistenţă mobilă
În eventualitatea unei avarii în urma căreia autovehiculul nu mai poate fi condus, Centrul de Asistenţă Opel va trimite la locul unde acesta se află un vehicul de asistenţă pentru a interveni.
2. Remorcare
Dacă intervenţia asistenţei mobile nu poate rezolva problema imobilităţii automobilului afectat, Centrul de Asistenţă Opel va organiza tractarea până la cel mai apropiat Service Opel.
3. Închiriere de autovehicule
În situaţia în care autovehiculul nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, intervenţia asistenţei mobile nu dă nici rezultate, iar reparaţiile la Service-ul Opel durează mai mult de 24 ore, Centrul de Asistenţă Opel va pune la dispoziţie un autovehicul de schimb în regim rent-a-car, serviciul fiind supus unor termene şi condiţii.
4. Transport spre sau dinspre casă
Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, iar reparaţiile la Service-ul Opel nu se pot finaliza în aceeaşi zi, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. Acest serviciu nu este disponibil în cazul alegerii unui serviciului de închiriere sau de cazare în regim hotelier.
5. Cazare în regim hotelier
Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, se află la cel puţin 80 km de domiciliul şoferului, iar reparaţiile necesare pentru a îl face utilizabil nu se pot finaliza în maxim 24 ore de la producerea avariei, iar şoferul are nevoie de un loc de cazare pe timpul nopţii, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul cazării într-un hotel de maximum 3 stele cu mic dejun inclus, în limita a 4 nopţi.
6. Recuperarea/Repatrierea autovehiculului
În cazul în care după reparaţii autovehiculul eligibil urmează a fi recuperat de către şofer, Opel Asistenţă Rutieră va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. În cazul în care o astfel de călătorie cu trenul depăşeşte 6 ore, va fi acoperit costul unui bilet de avion la clasa economică. Costul călătoriei cu trenul sau avionul poate fi decontat pentru o singură persoană, în limita sumei de 613 Euro.
Pentru a intra în legătură cu Centrul de Asistenţă Opel, este necesară doar apelarea numărului de telefon +40.(21).317.4690. Acesta este disponibil permanent, 365 zile pe an şi 24 ore pe zi.
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
VIDEO PRIMELE IMAGINI cu craterul format de prăbușirea dronei, la 8 km de Brăila
Prognoză meteo pentru luna aprilie: Temperaturi peste cele normale. În ce zone sunt anunțate ploi
Ciucă se gândește la o confruntare cu Ciolacu la alegerile prezidențiale
Miroslava – comuna cea mai mare și cea mai bogată din regiune. Încotro? (P)
Gamificarea: o aventură magică la școala primară Lorelay! (P)
Este videochatul o nouă cale către independența financiară a fetelor? (P)
Dealer de droguri cu sute de comenzi, iertat de judecători: „A făcut progrese în plan spiritual”
Lovitură în Podu Roş: trei tineri au jefuit maşina de îngheţată. O greşeală minora a şoferului
Temperaturi de vară la început de aprilie. 28 de grade Celsius la Iași
Grindeanu: Contractul pentru încă un lot din secţiunea montana a A8 intră în licitaţie
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Virusul HIV a fost eliminat din celule, deocamdată, în laborator
Pacient de 22 de ani cu limfagiom chistic de mezocolon, operat cu succes la Arcadia
Pavel LUCESCUCine profită de madam Şoşoacă |
Alexandru CĂLINESCUDistrugerea statuilor |
pr. Constantin STURZUDe ce este atât de aspru Postul Mare? |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă? |