Orașul Iași tot mai dulce și mai dulce! (P)
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Comunicat de presa

Orașul Iași tot mai dulce și mai dulce! (P)

GALERIE
1paladi_tara
  • 1
  • paladi_tara
- +
Îndrăgitul interpret de muzică populară Ion Paladi și ’’Dulcinella’’ vine în orașul tău cu cea de-a treia deschidere a cofetăriei ’’Dulcinella’’!
 
Dulcinella — cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R.Moldova, în 2019 trece Prutul și deschide primele 5 magazine la Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț .
În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia, Ion Paladi, Dulcinella bucură comunitatea din România cu încă 5 magazine noi. La Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.
Pe 11 martie 2021, Dulcinella a inaugurat un nou magazin în orașul Bârlad, iar pe 18 martie la Huși și 31 martie Fălticeni.
 
Vă anunțăm cu entuziasm că pe 8 aprilie 2021, ora 12.00 am deschis al treilea magazin ’’Dulcinella’’  în orașul Iași, cu o abordare și o experiență mai bună, care o căpătăm la fiecare deschidere –  mai modern cu o gamă mai largă de produse marca ’’Dulcinella ’’, cu o vinotecă extinsă de vinuri și o diverisitate de miere de albină – toate aduse din Republica Moldova!
 
Ținând cont că suntem în Postul mare, la ’’Dulcinella’’ veți găsi o gamă largă de produse de post și vegane.
 
Vă așteptăm la deschiderea magazinului din ’’Iași’’, unde veți beneficia de reduceri de 30% la toată gama de produse ’’Dulcinella ’’.
 
NOUL ATELIER DE COFETĂRIE ARTIZANALĂ  ”DULCINELLA” 
  Iași din 08.04.2021, ORA 12:00     str. Păcurari bl. 589, parter.
  Oferta de -30% este valabilă în ziua deschiderii și în următoarea zi.
  Oferta de -30% este valabilă în limita stocului disponibil numai pentru magazinele noi.
 
Mesajul de comunicare pentru deschiderea magazinelor este Orașul tău, un pic mai dulce!
Următoarele magazine vor  fi deschise la Moinești, Vaslui, Rădăuți și Dorohoi.
 
Gust și ospitalitate din Basarabia —  Dulcinella 
Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. “Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape.
 
 
Vorbeam mai sus despre “respirația sufletului”. E acel moment în care simți că e mai important să dai decât sa iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propia ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Și pentru că port cu mândrie numele de “Cetățean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni și Vorona din România, mă simt și mândru și onorat. Dorința mea este una, cea ca oricine își va dori să simtă mirosul “Dulcinella” să poată spune — mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău, fie la Iași sau la București — spune Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella.
 
DESPRE DULCINELLA
Sloganul Dulcinella — Ziua ta un pic mai dulce,  cuprinde în sine esența brandului.
 
Dulcinella a creat  în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie — tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.
Brandul Dulcinella a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.
 
În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella rEvoluționează. Acest motto sugerează ambiția noastră de a diferenția produsele, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella. 
 
 
Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:
• Seria Autor
• Seria Fusion
• Seria Raw&Veg
• Seria Tradiționale
• Seria Clasice
 
 
La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Temă

Cătălin ONOFREI

Temă

Test de reflecţie cognitivă: deliberare versus intuiţie.

Filmuletul zilei

opinii

Epilare inghinală

Briscan ZARA

Epilare inghinală

Sunt multe studii despre cum afectează psihologia omului ceea ce vedem, auzim, simţim din exterior. La fiecare întindere de coardă are loc o excitare a neuronilor care provoacă senzaţii neplăcute persoanei, dar dacă lucrurile se repetă, neplăcerea dispare încetul cu încetul şi apare o oarecare toleranţă la acea senzaţie, poate chiar e înlocuită cu plăcere. Nu mai eşti afectat, nu te mai impresionează în sens rău. Asta nu înseamnă că devii mai puternic, ci mai nesimţit, mai rigid, mai greu impresionabil.

Ocupare, şomaj şi câştiguri salariale în judeţul Iaşi

Ciprian IFTIMOAEI

Ocupare, şomaj şi câştiguri salariale în judeţul Iaşi

Articolul din această săptămână, ceva mai tehnic decât precedentele, demonstrează cu date statistice că, înainte de declanşarea pandemiei de COVID-19, nu a existat o criză a forţei de muncă în judeţul Iaşi.

New York, metropola vizionară

Mihai DORIN

New York, metropola vizionară

Conduita americană în raport cu celelalte civilizaţii ale lumii are şi o inevitabilă dimensiune imperială, însă felul în care ei au înţeles să valorifice cultura, rafinamentul, patriotismul, şi, nu în ultimul rând banii cetăţenilor în serviciul public, mărturiseşte despre măreţia naţiunii şi despre spirit vizionar. Pentru că în niciun alt loc din lume, patrimoniul cultural nu s-a îmbogăţit precum în America, prin râvna şi voinţa liberă a cetăţenilor educaţi şi prosperi. Statul este doar managerul acestui concept cultural.

pulspulspuls

Costel l-a bătut pe Măricel ca pe fasole. Iacătă ce scor de maidan: 11 la 6!

Costel l-a bătut pe Măricel ca pe fasole. Iacătă ce scor de maidan: 11 la 6!

Băbăetee băă, pfiu, pfiuu, pfiuuuu.... Ia’n fiţi atenţi aicea la băiatu’ pe ce se mai cheltuie bănuţul ieşenilor, că poate pe asta nu o ştiaţi! 

Caricatura zilei

Urna

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.