
Pasageri și bilete, bagaje și control – licitație de peste 5 milioane de lei la Aeroport pentru servicii de procesare

Pachetul de servicii trebuie să poată să ofere în orice moment situația îmbarcărilor, a bagajelor, dar și să ofere suport tehnic în orice situație ivită.
Servicii procesare pentru pasageri, bagaje, îmbarcare, informații zboruri, dar și pentru sistemul de reconciliere a bagajelor (verificare, încărcare, descărcare etc.) sunt estimate de către cei de la Aeroportul Iași, care vor să achiziționeze un asemenea pachet, la 5,23 milioane de lei. Contractul cu o durată de trei ani tocmai a intrat în procedură de licitație, iar termenul până la care sunt așteptate ofertele este 18 iunie.
Urmăriți canalul „Ziarul de Iași” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici
Achiziția vizează „funcționarea corectă, optimă, continuă 24/7 și sigură în vederea asigurării operativității în parametri normali a Regiei Autonome Aeroportul Iași prin utilizarea de servicii bazate pe soluții integrate pentru procesarea pasagerilor, respectiv a activităților specifice: de tipărire, verificare bilete de călătorie, etichete de marcaj bagaje pasageri, management bagaje, controlul accesului în zonele de control – porți automatizate, verificare și control îmbarcare pasageri etc. – comunicații, suport tehnic local de specialitate, managementul serviciilor etc.”, se arată în caietul de sarcini.
La momentul lansării procedurii de licitație, la Aeroportul Iași sunt amenajate 20 de ghișee check-in (toate în terminalul T4), 17 ghișee tip poartă de îmbarcare (13 în T4 și 4 în T3), 7 porți de acces în zona controlului de securitate (în T4) și 12 puncte de self check-in (de asemenea, toate în T4).
Publicitate și alte recomandări video