
Peek & Cloppenburg a deschis, ieri, un nou magazin în Mall Moldova, continuându-și expansiunea pe piața din Iași. După intrarea pe piața locală în 2023 cu primul magazin în Palas Mall, deschiderea celui de-al doilea magazin arată interesul tot mai mare al ieșenilor pentru branduri de lux. Magazinul din Mall Moldova se întinde pe o suprafață de aproximativ 3.100 de metri pătrați, pe un singur etaj, în timp ce locația din Palas Mall ocupă 3.400 de metri pătrați, distribuiți pe două niveluri. Peek & Cloppenburg ajunge, astfel, la al 12-lea magazin în România.
„Este o plăcere pentru noi să deschidem un alt magazin în România și să prezentăm tendințele în modă clienților din Iași. Cu selecția noastră largă de mărci, dorim să oferim clienților noștri o experiență unică de cumpărături și să îi inspirăm cu look-uri elegante”, spune Alina Șerban, manager regional de vânzări Peek & Cloppenburg.
Peste 100 de mărci de lux
Clienții vor găsi peste 100 de mărci de top cum ar fi Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Marc Cain, JOOP! și Boss Black, dar și brandurile exclusive Jake*s și Review. În weekendul de deschidere a magazinului sunt anunțate reduceri de 20%.
Grupul Peek & Cloppenburg (P&C), cu sedii în Düsseldorf și Viena, este unul dintre cei mai mari retaileri de modă multi-brand din Europa. Accesibil prin intermediul a cinci magazine online și prezent în peste 160 de locații, P&C oferă o experiență de cumpărături omnichannel, punând la dispoziție o selecție variată de branduri premium, mărci tinere și trendy, precum și branduri exclusive.
Grupul, care angajează aproximativ 16.000 de persoane în 16 țări, include și retailerul Anson’s, dedicat îmbrăcămintei pentru bărbați, dar și Magasin du Nord.
Publicitate și alte recomandări video