
Dezvoltările comerciale ale companiei IULIUS devin adevărate atracții în perioada sărbătorilor, publicul fiind atras de experiențele inedite, decorațiunile impresionante, dar și de atmosfera de sărbătoare. În Iași, zilele acestea Palas este arhiplin, cu zeci de mii de clienți care îl vizitează atât pentru shopping, cât și pentru a vedea decorurile tematice, dar și pentru modul inedit prin care este adusă atmosfera sărbătorilor în inima orașului: concerte ale Filarmonicii, patinoar în aer liber, premii la cumpărături, târguri specifice sau expoziții.
„Inspirația pentru campaniile de Crăciun vine dintr-o combinație de tradiție, emoție și tendințe, dar, mai ales, din dorințele comunității. Facem o cercetare detaliată, adunăm informațiile relevante și le analizăm pentru a înțelege ce își doresc oamenii și ce a avut impact în anii anteriori. Apoi, stabilim direcțiile care credem că vor rezona cel mai bine cu specificul fiecărei locații. Ne dorim să surprindem aceleași emoții de sărbătoare, dar într-un mod personalizat pentru fiecare oraş în care suntem prezenți”, a declarat Roxana Cruceanu, Group Event Manager la Iulius.
Piesa centrală a decorațiunilor din Palas este bradul din Atrium, care măsoară 15 metri în înălțime, împodobit cu mii de luminițe și în jurul căruia gravitează globuri roșii gigant, ce creează un efect spectaculos. La baza bradului se află trei camere «instagramabile» cu tematici specifice: decoruri din turtă dulce, atmosfera soldaților din „Spărgătorul de nuci”, completată de bastoane de zahăr colorate şi un urs gigant.
Decorațiunile impresionante și atmosfera de sărbătoare îi atrag pe clienții, care îmbină utilul cu plăcut, aceștia alegând să cumpere cadourile din mall și să se bucure de o întreagă experiență. „În decembrie, înregistrăm cele mai mari valori de trafic. De exemplu, la Palas avem peste 2 milioane de vizite, un plus semnificativ faţă de o lună obișnuită. Fiecare mall dintre cele cinci dezvoltări comerciale din portofoliul IULIUS are decorațiuni de Crăciun personalizate, realizate special pentru rețeaua noastră, pe care le schimbăm de la an la an”, a mai completat Roxana.
Și parcul Palas este împodobit de sărbătoare, iar patinoarul, Târgul de Crăciun și expoziția cu peste 170 de instalații luminoase „The Glowing Garden” completează atmosfera. Arena de gheață va fi deschisă în toată această perioadă, conform următorului program: pe 25 decembrie și 1 ianuarie 2025, în intervalul orar 14.00 – 22.00, iar în restul perioadei va fi deschis de la 10.00 până la 22.00. Cafenelele și restaurantele din Palas vor fi deschise atât pe 25 decembrie, cât și pe 1 ianuarie, în intervalul 14.00 – 22.00.
Expoziția „The Glowing Garden” poate fi vizitată în fiecare zi în această perioadă, de la ora 16.00, până la ora 23.00.
De câte ori ai fost la cumpărături la mall şi ai dat cu ochii de o orchestră simfonică? Se întâmplă în ansamblul Palas, care şi-a făcut un obicei din a transforma momentul aprinderii instalaţiilor de Crăciun sau intrarea în Noul An într-un eveniment care seamănă cu o adevărată călătorie muzicală. „De peste 12 ani, dăm startul lunii decembrie împreună cu Filarmonica <<Moldova>> Iaşi. Astfel, cei care vin la noi au parte de o experiență magică, pentru că se pot bucura de cumpărături, dar şi de muzică simfonică într-un cadru atipic. Colaborarea pe care o avem cu Filarmonica Iaşi este mai mult decât un parteneriat, este o oportunitate de a crea momente memorabile pentru publicul nostru, atât în luna decembrie, dar şi la început de ianuarie, când organizăm concertul de Anul Nou. Este minunat să vezi atâţia oameni efectiv vrăjiţi de muzică, de la bunici şi părinţi, până la tineri şi copii mici ”, spune Roxana Cruceanu.
Palas îi invită pe ieşeni să sărbătorească Noul An cu tradiţionalul concert al Filarmonicii, care va avea loc vineri, 10 ianuarie 2025, în Atriumul Palas, de la ora 19.00. Spectacolul „Gala Johann Strauss fiul” va ce marca 200 de ani de la nașterea Regelui valsului.
Publicitate și alte recomandări video