Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

PIN Magazine - Se poate: „UBER“ pentru camioane dezvoltat de o firmă IT din Iaşi

GALERIE
Valerica-Motoc
  • Valerica-Motoc
- +

Startul-ul ieşean CargoPlanning: o platformă online pentru transportatori care a ajuns la comenzi de 7 milioane de euro. „Începem al treilea an cu un obiectiv clar: să facem din CargoPlanning prima platformă de transport din România şi printre primele opţiuni pentru companiile din Europa”, spune Valerica Motoc , Sales&Operations Manager CargoPlanning .

Startup-ul ieşean CargoPlanning, platforma care optimizează procesul de planificare a transportului de marfă, deschide un punct de lucru în Bucureşti, la doi ani de la lansare. CargoPlanning este o platformă online, colaborativă, care sprjina companiile care produc sau comercializează marfă în procesul de achiziţie şi planificarea a transporturilor, împreună cu expeditorii. Instrumentul oferă transparenţă şi control în timp real a unei operaţiuni de transport, de la crearea cererii până la căutarea şi stabilirea furnizorului de transport şi confirmarea că marfă a ajuns la destinaţie. Platforma este dezvoltată de o companie de IT din Iaşi, Nima Software, iar în luna septembrie compania a fost selectată în cadrul programului de incubare Startarium Inc. iniţiat de Impact Hub Bucureşti, ca urmare a unei competiţii la care au luat parte aproximativ 150 de alte afaceri.

Planurile de dezvoltare în cadrul acestui program vizează dublarea numărului de clienţi şi internaţionalizarea business-ului, până în toamna anului viitor. Odata cu această etapă, o parte din echipă CargoPlanning s-a relocat în Bucureşti, unde compania a deschis şi un punct de lucru, prin care vor fi mai aproape de clienţii şi potenţialii parteneri din zonă, dar şi de locaţiile din Europa vizate pentru extinderea afacerii. „Începem al treilea an cu un obiectiv clar: să facem din CargoPlanning prima platformă de transport din România şi printre primele opţiuni pentru companiile din Europa. Motivaţia şi energia noastră este alimentată şi de încrederea pe care ne-o acordă partenerii noştri, iar printre companiile care tocmai s-au alăturat nouă se număra Valvis Holding, deţinătoarea mărcii de apa Aqua Carpatica, şi cel mai mare producător de pavaje din ţara, ELIS Pavaje”. a declarat Valerica Motoc, Sales & Operations Manager în cadrul CargoPlanning. Pe lângă acestea, Vrancart Adjud, Delaco România şi Auchan România utilizează în prezent aplicaţia, dar şi cei mai importanţi furnizori de servicii de transport din România. De la lansarea în 2015, s-au înregistrat aproximativ 3.700 de utilizatori, cu transporturi în valoare de peste 7 milioane de euro şi 1 milion de tone de mărfuri/ bunuri tranzacţionate prin intermediul platformei.

Cum funcţionează

În cadrul platformei, un utilizator care produce sau comercializează mărfuri caută soluţii de transport şi planifică, împreună cu furnizorul, acest proces. În majoritatea cazurilor, aceste operaţiuni se fac la telefon, prin email şi se centralizează într-un excel sau agendă. Aplicaţia optimizează aceste procese şi oferă timp utilizatorilor pentru a se focusa pe alte segmente ale business-ului, creşterea calităţii livrărilor sau scăderea costurilor de transport şi a timpului dedicat livrărilor. CargoPlanning este un instrument necesar fabricilor şi retailerilor (companii cu minim 10 transporturi zilnic), companiilor care administrează depozite şi îşi doresc să deţină un control în timp real al camioanelor care încarcă şi descărcă marfă şi entităţilor care oferă servicii de transport.

Din punct de vedere strategic, până la finalul anului, compania estimează o creştere de 20% a tranzacţiilor de transport care se vor încheia în platformă. Pentru anul 2018, echipă CargoPlanning îşi propune să stabilească parteneriate strategice cu organizaţii şi consultanţi în transport şi logistică, parteneri cu care să accelereze creşterea pe piaţă din România şi lansarea pe cea europeană. „Acum ne concentrăm pe atragerea unor companii din România, cu peste 50 milioane EUR cifră de afaceri, cu care suntem în discuţii avansate, companii de top din domeniul construcţiilor, automotive şi producători de electrocasnice. Suntem interesaţi să luăm legătură cu afaceri conexe alături de care cu care să oferim o soluţie completă potenţialilor noştri clienţi şi alături de care să inovam în piaţă de digital logistics”, spune Valerica Motoc, Sales & Operations Manager.

Preluare din revista PIN Magazine

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri