anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

duminica, 07.08.2022

Pliantele distribuite în cutiile poştale, principala sursă de informare despre ofertele din magazine

GALERIE
materiale_promotionale Foto freshprint.ro
  • materiale_promotionale Foto freshprint.ro
- +

Pliantele distribuite în cutiile poştale reprezintă principala sursă de informare despre ofertele din magazine, depăşind TV-ul şi publicitatea online, iar 59 la sută dintre români citesc cu atenţie aceste broşuri, rezultă dintr-un studiu privind consumul de publicitate neadresată, realizat de ELMA.

Românii au o atitudine pozitivă faţă de publicitatea în cutiile poştale, pe care o consideră drept cea mai importantă sursă de informare despre ofertele promoţionale ale magazinelor, arată cel mai recent studiu referitor la consumul de publicitate neadresată, realizat de Asociaţia Europeană de Publicitate în Cutiile Poştale (ELMA) în 22 de ţări europene, printre care şi România.

Din studiu rezultă că 59 la sută dintre români citesc cu atenţie pliantele primite în cutiile poştale, femeile într-o proporţie mai mare decât bărbaţii (62 la sută faţă de 56 la sută).

"În segmentul de vârstă 18-24 ani, 59 la sută citesc cu atenţie pliantele distribuite în cutiile poştale, iar în segmentul de vârstă 45-54 ani se află cei mai mulţi utilizatori de pliante promoţionale (68 la sută). Procentul celor care au declarat că ignoră pliantele din cutiile poştale este de doar şapte la sută. 89 la sută dintre persoanele intervievate au declarat că au cumpărat cel puţin o dată prin intermediul internetului, ca urmare a pliantelor distribuite în cutiile poştale. Dintre acestea, 29 la sută au tastat direct adresa site-ului de e-commerce, 11 la sută au utilizat un URL scurt (dacă acesta a fost menţionat), 53 la sută au folosit un motor de căutare şi doar cinci la sută au scanat un cod QR, atunci când le-a fost furnizat", se arată în studiu.

De asemenea, 59 la sută dintre români sunt convinşi că, prin intermediul materialelor distribuite neadresate, primesc informaţii despre oferte promoţionale la care altfel nu ar avea acces, iar 68 la sută dintre respondenţi doresc să fie informaţi despre ofertele din zona lor de proximitate.

"În România, 86 la sută dintre gospodării primesc săptămânal cel puţin un pliant. În 86 la sută dintre gospodării, pliantele sunt răsfoite de cel puţin doi membri ai familiei. Studiul relevă că pliantele distribuite în cutiile poştale reprezintă principala sursă de informare despre ofertele din magazine, depăşind TV-ul şi publicitatea online", rezultă din studiul citat.

La întrebarea "Ce mijloace de informare preferaţi?", 67 la sută dintre cei intervievaţi au indicat cutia poştală, depăşind astfel publicitatea online, cu 57 la sută din opţiuni, precum şi televiziunea (53 la sută). Pe următoarele poziţii este emailul (46 la sută), panotajul (42 la sută), publicitatea în presă (36 la sută) şi radioul (26 la sută).

"Publicitatea prin pliante în cutiile poştale este considerată de către consumatori ca fiind mai utilă în comparaţie cu publicitatea prin reviste sau ziare, oricare ar fi produsele promovate. Atunci când sunt promovate magazinele, pentru 37 la sută dintre respondenţi publicitatea prin pliante în cutiile poştale este mai utilă decât cea din reviste şi ziare, faţă de doar 15 la sută, care cred contrariul. Aceste procente sunt 31 la sută versus 16 la sută atunci când sunt promovate oferte de servicii locale, şi 33 la sută versus 16 la sută atunci când sunt promovate restaurante şi livrări de mâncare", se mai arată în studiul citat.

De asemenea, jumătate dintre respondenţi au apreciat că publicitatea prin pliante este la fel de utilă ca şi cea din reviste sau ziare.

"Studiul arată că 76 la sută dintre români au o atitudine pozitivă faţă de publicitate, în general, şi doar şase la sută au o atitudine negativă", arată iniţiatorii.

Studiul ELMA a fost realizat de către agenţia britanică de cercetare de piaţă Toluna, pe un eşantion reprezentativ de 500 de subiecţi, femei şi bărbaţi cu vârsta peste 18 ani, din toate zonele geografice urbane ale României. (Mediafax)

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Liga a doua, la restart

Nicolae GRECU

Liga a doua, la restart

Va fi Politehnica Iaşi una dintre protagonistele luptei pentru promovarea pe prima scenă?

opinii

(Re)denumiri anapoda ale unor instituții de învățământ (V)

Eugen MUNTEANU

(Re)denumiri anapoda ale unor instituții de învățământ (V)

Nu este exclus ca timpul și uzul să valideze și să impună aceste formule denominative noi, dar, deocamdată, cel puțin pentru persoanele cu o educație umanistă solidă, impresia de improvizație și oportunism persistă.

Uimitorul concurs de arhitectură (3)

arh. Ionel OANCEA

Uimitorul concurs de arhitectură (3)

Nu a trecut multă vreme de la stabilirea echipei câştigătoare a concursului internaţional de arhitectură din proximitatea pieţei Palatului Culturii. Interesul pentru soluţiile realizate s-a stins. Probabil, echipa câştigătoare UNStudio lucrează deja la proiect, la documentaţiile pentru avizare, aprobare, autorizare. Discuţii mai mult sau mai puţin constructive vor mai fi, mai ales în momentele de consultare publică a planului urbanistic zonal ce va fi realizat cu această ocazie.

Călătorie în centrul oraşului

Alexandru CĂLINESCU

Călătorie în centrul oraşului

Dacă iau ca punct de reper locuinţa din Şefan cel Mare şi trasez un arc de cerc ce are drept limite Anastasie Panu şi Pojărnicie, casa din Păcurari e cumva pandantul celei din Ştefan cel Mare. Iar această legătură e, poate, şi o chestiune de destin.

pulspulspuls

Cum au fost arvunite locurile AUR de la Iaşi pentru viitoarea legislatură a Parlamentului

Cum au fost arvunite locurile AUR de la Iaşi pentru viitoarea legislatură a Parlamentului

Discuţiile de la Şcoala politică de vară de pe Bahlui, care s-a ţinut în aceste zile pe terasa unei berării boeme din târg, ar fi continuat la nesfârşit pe tema imposibilei şi, totuşi, foarte probabilei, coaliţii dintre liberali şi userişti, dacă cineva nu ar fi adus în discuţie, nu se ştie cu ce intenţii, problema vizitei în oraşul nostru a lui George Simion, liderul partidului AUR. 

Caricatura zilei

Vreme de neplajă

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.