Proces automat de rambursare în numerar în doar o săptămână la Wizz Air
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

vineri, 26.02.2021

COMUNICAT DE PRESĂ

Proces automat de rambursare în numerar în doar o săptămână la Wizz Air

GALERIE
WIZZ
  • WIZZ
- +

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa, menționează că procesul său automat de rambursare gestionează 95% din cererile de rambursare prin conversie în numerar în doar o săptămână.

Wizz Air și-a lansat procesul de rambursare automatizată în luna mai a anului trecut pentru a face față numărului fără precedent de anulări cauzate de pandemia de Covid-19, compania aeriană înregistrând o creștere de 3000% a cererilor de rambursare în 2020 comparativ cu nivelurile din 2019.

Procesul automat înseamnă că pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pe baza opțiunii selectate de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful inițial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opțiunea de rambursare în numerar de 100% către metoda lor inițială de plată sau opțiunea de a rezerva un nou zbor gratuit. Pasagerii pot solicita cu ușurință această rambursare, cu un singur clic în contul lor Wizz Air de pe wizzair.com sau accesând linkul primit prin e-mail.

Wizz Air încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil. Atunci când rezervările se fac prin intermediul platformelor de rezervare online, Wizz Air nu poate contacta direct pasagerul cu privire la opțiunile de rambursare relevante, deoarece proprietarul rezervării nu este pasagerul, ci platforma prin care au fost achiziționate biletele. Ca urmare, compensația poate fi amânată. Pasagerii care au rezervat bilete prin intermediul platformelor de rezervare a călătoriilor online nu au altă opțiune decât să se bazeze pe acțiunile proprietarului rezervării. Fiecare platformă de rezervare a călătoriilor online are modalități diferite de a gestiona cererile de rambursare, care nu sunt sub influența și controlul Wizz Air.

Pentru o măsură suplimentară de protecție în această perioadă incertă, pasagerii pot achiziționa serviciul suplimentar WIZZ Flex împreună cu biletele de avion, care le permite să își modifice rezervarea pentru o flexibilitate maximă. Procedând astfel, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene, precum și să schimbe datele și chiar rutele de un număr nelimitat de ori.

Zsuzsa Poos, Chief Customer and Marketing Officer, Wizz Air, a declarat: „La WIZZ, ne-am angajat să oferim cea mai bună experiență pentru clienți, motiv pentru care am investit foarte mult în automatizarea procesului de rambursare încă de la începutul pandemiei. Spre deosebire de alte companii aeriene din Europa, acest lucru oferă o abordare mult mai corectă pasagerilor în cazul în care zborul lor este anulat, asigurându-se că cei afectați își pot primi banii înapoi cât mai repede posibil. Suntem mândri că procesăm 95% din cererile de rambursare în numerar în doar șapte zile și vom continua să investim în tehnologie pentru ca procesul de rambursare să fie cât mai simplu și intuitiv posibil și să le permită clienților să călătorească din nou fără griji”.

Toate zborurile Wizz Air sunt operate cu aeronave Airbus A320 cu 180 de locuri, A320neo cu 186 de locuri, A321 cu 230 locuri și aeronave Airbus A321neo cu 239 locuri

Wizz Air a introdus o serie de măsuri de igienă îmbunătățite care prevăd că echipajul de cabină și pasagerii trebuie să poarte măști, echipajul de cabină trebuie să poarte și mănuși, achizițiile la bord sunt încurajate să fie efectuate prin plată fără contact, pasagerii sunt rugați să urmeze măsuri de distanțare fizică și toate achizițiile sunt încurajate să fie făcute online înainte de zbor.

Filtrele HEPA de pe toate aeronavele Wizz Air filtrează deja 99,97% din viruși și bacterii din aer, iar toate aeronavele sunt supuse în mod regulat unui proces de dezinfecție minuțios cu o soluție antivirală și, urmând programul strict de curățare zilnică al WIZZ, toate companiile aeriene aeronavele sunt în continuare dezinfectate peste noapte cu aceeași soluție antivirală.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Politicienii ieşeni faţă în faţă cu adevăraţii băieţi deştepţi

Dan CONSTANTIN

Politicienii ieşeni faţă în faţă cu adevăraţii băieţi deştepţi

Este un domeniu care cere mai ales creativitate, înţelegerea modului de business şi o conexiune bună la internet.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Mituri şi inerţii

Alexandru CĂLINESCU

Mituri şi inerţii

În ura faţă de „trădătorul” Pacepa acţionează două mituri: mitul Securităţii „patriotice”, care ne-a apărat de duşmani (mai ales de sovietici) şi mitul lui Ceauşescu mare patriot, omul care a făcut o sumedenie de lucruri bune şi care a schimbat faţa României. Aceste două mituri sunt de o deconcertantă tenacitate şi e uşor să ne convingem dând o simplă „raită” pe Facebook.

Cel mai modest dintre pământeni (III)

Neculai SEGHEDIN

Cel mai modest dintre pământeni (III)

La 32 de ani Armstrong îşi trăieşte tragedia vieţii: pierderea fiicei sale, Karen, în vârstă de doi ani, în urma unei tumori la creier. El nu va mai vorbi cu nimeni despre acest fapt, nici măcar cu soţia sa, Janet. Momentul este redat în filmul „First man/ Primul om”, realizat în 2018, la şase ani după moartea astronautului.

„Deşoşocizarea” AUR

Nicolae CREŢU

„Deşoşocizarea” AUR

La cum merg treburile în politichia românească, perspectivele de „spectacol” public al tupeului şi imposturii, din păcate, sunt din ce în ce mai… înfloritoare.

pulspulspuls

Cum de a apărut scandalul cu şpaga onorabilului Mugurel care bea Ciuc

Cum de a apărut scandalul cu şpaga onorabilului Mugurel care bea Ciuc

Multă lumea ne-a sunat să ne întrebe ce se întâmplă cu ultima acţiune a procurorilor de anticorupţie, cea care îl vizează pe Mugurel care bea Ciuc, viteazul penelist care a păstorit cândva şi pe plaiurile noastre. 

Caricatura zilei

Bloc lângă vilă

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.