marti, 19.03.2024
„Suntem fericiţi că juriul a recunoscut curajul şi versatilitatea conceptului şi că vocile celor care ştiu ce înseamnă un astfel de proiect s-au auzit mai tare”, arată Alexandru Munteanu managerul agenţiei care s-a ocupat de proiect
Proiectul de brand al Iaşului s-a numărat printre laureaţii cu aur la cel mai important concurs de profil din Europa. În cadrul galei „Transform Awards Europe 2023” au fost acordate aproape 50 de medalii de aur pe diverse categorii şi secţiuni. Brandul Iaşului, proiect coordonat de agenţia Namogo, s-a impus la categoria „Best place or nation brand” („Cel mai bun brand de localitate sau de ţară”), în faţa unor agenţii puternice din industrie. „Juriul, format din peste 30 de specialişti în domeniu de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Bayer, a apreciat versatilitatea identităţii vizuale care celebrează numele oraşului într-un mod unic şi creativ, permiţând explorarea în diferite siluete şi expresii spaţiale. Identitatea arată schimbarea prin care trece oraşul şi viziunea orientată spre industriile creative”, a arătat agenţia Namogo.
Potrivit Transform (revistă globală dedicată industriei de branding, cu sediul la Londra), cele mai prestigioase distincţii ale concursului au fost acordate pentru un brand din industria auto (Renault) şi unul din sectorul serviciilor financiare (Akbank). În cadrul aceluiaşi concurs, alte două proiecte de la Iaşi, realizate pentru sectorul privat, au primit medalii: Carreta (medalie de argint la „Cea mai bună strategie de denumire”, proiect al Innerpride) şi Acolad Dental (medalie de bronz la „Cea mai bună identitate vizuală din sectorul medical şi farmaceutic”, proiect al Wiron). Wiron, firmă condusă de ieşeanul Adrian Mironescu, este o cunoştinţă mai veche a premiilor Transform: în 2021 a obţinut medalia de aur pentru brandul Buzăului (contracandidatul a fost atunci Paris, fiind vorba despre aceeaşi categorie la care s-a impus Iaşul în acest an), iar, în 2022, a obţinut o medalie de bronz.
La categoria în care Iaşul a luat medalia de aur, ceilalţi competitori au fost două agenţii din Londra. Un contracandidat a fost agenţia Lantern, care a realizat identitatea de brand pentru insula Man („The Isle of Man”), o dependenţă a Coroanei Britanice din Marea Irlandei. Lantern, care este considerată una dintre cele mai mari agenţii internaţionale de branding, şi-a bazat campania pe promovarea insulei ca un centru de inovare digitală: „The Isle of Man” a devenit „The Isle of Open Minds”. Pentru proiectul său, Lantern a primit medalia de argint, dar, de remarcat că brandul gândit de agenţie s-a impus la alte două categorii, unde a obţinut medalia de aur. Celălalt competitor la categoria Iaşului a fost agenţia Bell care a realizat brandul pentru un district de business din Londra (Harley Street BID)
Identitatea de brand a orașului Iași poate fi consultată pe namogo.com
. Brandul Iaşului a fost lansat în primăvara anului 2022, proiectul fiind coordonat de agenţia Namogo şi finanţat de Asociaţia Destination Iaşi, alături de Primărie. „Nu cred că poate fi o bucurie mai mare pentru noi decât cea de a pune toată munca şi pasiunea în crearea unei viziuni pentru viitorul oraşului pe care-l iubim”, a declarat Alexandru Munteanu, fondator şi manager Namogo, citat într-un comunicat al agenţiei. „Suntem fericiţi că juriul a recunoscut curajul şi versatilitatea conceptului şi că vocile celor care ştiu ce înseamnă un astfel de proiect s-au auzit mai tare. Sperăm ca tot mai multe dintre propunerile de implementare a acestui brand la nivel local pe care le-am făcut să fie, în sfârşit, executate. Realizarea acestei viziuni de oraş al creatorilor nu stă pe umerii unui singur om sau ai unei asociaţii, ci depinde de noi toţi, pentru mulţi ani de acum înainte”, a mai spus Alex Munteanu.
„Proiectul de «renaming» a fost unul complex, ce a însemnat reconfigurarea arhitecturii de brand, după un proces îndelungat de redefinire a portofoliului de brand-uri Caretta”, a fost mesajul companiei ieşene Caretta, care a obţinut medalia de argint la categoria „Cea mai bună strategie de denumire”, în urma unui proiect al firmei Innerpride, companie tot din Iaşi. „Suntem bucuroşi să câştigăm a treia super recunoaştere consecutivă la «Transform Awards Europe 2023» cu Acolad Dental, la una din cele mai competitive categorii, cea medicală, alături de giganţi precum Sanofi şi Haleon (GlaxoSmithKline)”, a spus, la rândul lui, pe Facebook, Adrian Mironescu, de la Wiron, care şi-a adjudecat o medalie de bronz.
Cuvinte cheie: + castior, brand iasi, medalie
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Macron anunţă la Marsilia lansarea unei "operaţiuni fără precedent" împotriva traficului de droguri
Gabriela Firea şi Sebastian Burduja, propuşi coordonatori politici ai campaniei PSD-PNL pe Capitală
Energia solară și cea eoliană nu sunt gratis. Un expert explică de ce
”Dacă vrem pace, trebuie să ne pregătim de război”, pledează Charles Michel într-un editorial
Fostul primar din Baia Mare, Cătălin Cherecheş, adus în România din Germania
Riscul unui război nuclear se află la ”cel mai înalt nivel” de zeci de ani, avertizează Guterres
O companie cu afaceri de 155 milioane euro în 2023 vrea să deschidă un magazin la Iași
Un nou hotel, de 4 stele, va fi construit la Iași, în Păcurari. Încep lucrările anul acesta?
Ministrul Mediului: În România, la fabrica Ford, se va produce curând primul autoturism electric
Cârnaţii din topor vor fi protejaţi în UE. Urmează ”Carnea afumată la garniţă din Vâlcea”
Trump incapabil să garanteze plata celor 454 de milioane de dolari pentru fraudă (avocaţi)
Diana Șoșoacă spune că a fost filmată la duș: "Dacă nu-mi dau demisia vor da filmări intime"
Produse din hârtie: Esențiale în igiena și confortul zilnic (P)
Numărul trei din Hamas a fost ucis de o operaţiune israeliană, afirmă SUA
Idei de cadouri pentru cei dragi - Cum să îi surprinzi plăcut! (P)
Revine zăpada la Iaşi? Lapoviță sau ninsoare în mare parte din țară, până joi seară
Fosta actriţă porno Stormy Daniels îşi prezintă versiunea privind relaţia cu Trump
Medic: Să nu uităm că accidentul vascular cerebral se poate face şi la copii
Prognoza meteo: Ne aşteaptă un început de aprilie mai călduros decât normalul termic
Dan Voiculescu șantajează PSD-PNL cu candidatura lui Piedone la Primăria Capitalei
Iubitul Arynei Sabalenka, Konstantin Koltsov, a murit la vârsta de 42 de ani
Azi, Simona Halep revine pe teren. De la ce oră ar putea începe partida
Interviu ZdI TV - Bilanț la Tomești: ce s-a construit și ce urmează
Câteva observaţii din dronă asupra întâmplărilor nefericite de la Vniversitate
Ce relații comerciale mai are Iașul cu Rusia. S-a redus diferența dintre importuri și exporturi
Pasionații de programare și hardware se pot înscrie la concursul național iTEC
Fiscul vrea să-i scoată la mezat bunurile unei femei care a avut un atelier de confecții
Peisagiștii evită să participe la o licitație a Primăriei pentru finalizarea unor „părculețe”
FOTBAL Leo, trezeşte-te, că nenoroceşti fotbalul ieşean! Cine-i arată lui Grozavu bârna din ochi?
Lista celor 10 finaliști pentru Premiul Național pentru Proză „Ziarul de Iași” 2024
In memoriam Paulică Răileanu, un reputat profesor al Politehnicii ieșene
Lista școlilor unde pot începe lucrări: Primăria a semnat opt contracte
Bosch va monta pe tramvaiele din Iași sisteme „inteligente” pentru evitarea accidentelor
O tânără din Iaşi, designer pentru celebrul brand adidas. A absolvit London College of Fashion
Proiectul A8 a ajuns „bătaia de joc a Guvernului Ciolacu/Ciucă”
Cosmin PAȘCAAlianţa PSD-PNL, mai puternică decât Putin? |
Briscan ZARABunici obraznici |
Cristina DANILOVNoi, femeile |
Nichita DANILOVÎntre artă şi credinţă |