Rednic, antrenorul Poli Iaşi, îl critică pe Kovacs: Nu poţi la nivelul ăsta să oferi aşa penalti

Mircea Rednic
  • Mircea Rednic
- +

Tehnicianul echipei Poli Iaşi, Mircea Rednic, a declarat duminică, după meciul cu FC Voluntari, scor 0-1, că adversarilor nu ar fi trebuit să li se acorde penalti, el criticându-l pe arbitrul Istvan Kovacs. Rednic s-a declarat nemulţumit şi de ora disputării partidei.

”Imprudenţe au fost şi asupra noastră, la Frăsinescu, a venit apărătorul şi l-a luat din spate. Nu vreau să fiu luat de prost. Nu poţi la nivelul ăsta să oferi aşa penalti. E greu să joci şi împotriva arbitrilor, şi împotriva climei… Mai aveam un pic şi jucam la 11 dimineaţa. Băiatul acela de la Voluntari (n.r. - Marko Simonovski) ar trebui testat, prea a căzut secerat”, a spus Rednic la Digi Sport.

Formaţia FC Voluntari a învins, duminică, pe teren propriu, cu scorul de 1-0 (1-0), echipa Poli Iaşi, într-un meci din etapa a V-a a play-out-ului Ligii I, arbitrat de Istvan Kovacs. Golul a fost marcat de Căpăţână, în minutul 17, din penalti.

Jurnalism în cheia „clarităţii morale”

Alexandru LĂZESCU

Jurnalism în cheia „clarităţii morale”

Jurnalismul nu poate fi niciodată matematic obiectiv, însă el ar trebui să fie, cel puţin în teorie, relativ nepărtinitor, să permită dezbaterea şi să găzduiască puncte de vedere diferite; nu şi în noua viziune radicală de stânga care câştigă teren în Occident, pentru care „adevărul propriu” trebuie să primeze.

Scaunele şi câinele Celsius

Nichita DANILOV

Scaunele şi câinele Celsius

Am ascultat cu glasurile stinse sunetele de chitară, am ascultat şi recitalurile. Am aplaudat. Apoi ne-am sculat de pe scaunele noastre, ne-am salutat de la distanţă, şi am plecat spre bârlogurile noastre risipite prin diferite colţuri ale oraşului. Ajunşi acasă, ne-am întins în pat, scrutând tavanul. Dar atât patul, cât şi tavanul semănau cu piaţa unde avusese loc recitatul. Şi atunci ne-am întrebat: la ce bună arta în vremea pandemiei?

Generații de drepturi, starea democrației și noile conflicte

Sorin CUCERAI

În societate lucrurile stau cam la fel ca în zona politică - excepția semnificativă fiind societatea urbană (mai ales din urbanul mare), care tinde să susțină din ce în ce mai puternic drepturile din a treia generație. De aici și respingerea masivă în urban a partidelor tradiționale (PSD și PNL), percepute ca rămase în urmă, când nu de-a dreptul retrograde (cam cum era perceput PCR în urbanul mare în anii '80).

O critică a criticii

Dana ȚABREA

O critică a criticii

Volumul semnat de Miruna Runcan, Teatrul în diorame. Discursul criticii de teatru în comunism. Fluctuantul dezgheţ 1956-1964 (Editura Tracus Arte, 2019) este pentru autoare, critic de teatru, profesor la Facultatea de Teatru şi Televiziune de la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, un prilej de reflecţie şi cercetare academică asupra fenomenului criticii de teatru în comunism, de analiză retorico-stilistică a unor fragmente din cronicile timpului, ceea ce-i permite să formuleze opinii cu privire la structura şi tipologia cronicilor, parte a unei critici a criticii, aspect neglijat de literatura de specialitate.

Iacătă politichia pe cai mari, cu sticla de whisky în mână

Să începem cu sfârşitul pe astăzi, stimaţi telespectatori, şi să vă oferim ceva de la Bucale, una bucată postare frumoasă a unui bun amic, abil cunoscător al sforăriilor din partidoi.

Răzbunarea mașinii