anunturi
grandchef
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

miercuri, 17.08.2022

Reperele maturităţii la tineri: Independenţa financiară şi luarea deciziilor şi, mai puţin, căsătoria

GALERIE
LeavingHome Foto adolescentgrowth.com
  • LeavingHome Foto adolescentgrowth.com
- +

Tinerii din prezent consideră că independenţa financiară, luarea deciziilor şi rezolvarea problemelor reprezintă repere ale maturităţii, în timp ce achiziţionarea unei case şi căsătoria sunt asociate de aceştia mai puţin cu starea de deplină dezvoltare.

Generaţia "millennials" (persoanele care în prezent au vârsta cuprinsă între 18 şi 34 ani) abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generaţii, determinând implicaţii profunde asupra marketingului de brand. Aceasta este concluzia cercetării "În căutarea fericirii"(The Pursuit of Happiness), cel mai recent studiu global ZenithOptimedia, reţeaua din care face parte Zenith România, asupra vieţii celor din generaţia Millennials.

Pentru a înţelege rolul pe care îl poate juca un brand în viaţa tinerilor, studiul a analizat opiniile a peste 6.000 de "millennials" din peste 10 ţări, în mediul digital.

Astfel, potrivit cercetării, "millennials" resping atât manifestările generaţiei "baby boomer" (persoanele născute în perioada de explozie demografică de după cel de-Al Doilea Război Mondial), cât şi aspiraţiile consumeriste ale tinerilor din anii '80 şi '90.

De asemenea, "millennials" sunt generaţia cu cea mai mare înclinaţie către fericirea individuală.

În contrast cu idealurile hedoniste ale generaţiilor anterioare, tinerii din categoria "millennials" consideră sănătatea, stabilitatea financiară, cariera, educaţia şi urmărirea propriilor visuri şi pasiuni ca fiind definitorii pentru dobândirea fericirii. Această generaţie are nevoie să deţină controlul pentru a se bucura de avantajele libertăţii.

Recesiunea extinsă, dezvoltarea tehnologică şi extinderea libertăţilor individuale le-au modelat atitudinea faţă de viaţă. Aceştia şi-au creat conceptul de fericire pe baza unui cumul de factori, care se pot împărţi în două categorii cheie: libertatea şi controlul.

Cei care deţin controlul carierei se declară cu 56% mai fericiţi decât cei care nu au control în această zonă. Cei care au control asupra pasiunilor şi intereselor lor sunt cu 55% mai fericiţi. Iar cei care deţin controlul asupra vieţii sociale sunt cu 35% mai fericiţi.

Este vital pentru fericirea acestei generaţii să deţină "experienţe memorabile". Este important pentru aceştia cum se manifestă ca indivizi, nu ce bunuri deţin. Astfel, nu este surprinzătoare importanţa reţelelor sociale în viaţa lor, social media reprezentând principala platformă de expunere a poveştilor de viaţă.

Totodată, şi perspectiva asupra maturităţii diferă de cea a generaţiilor anterioare.

Doar 17% dintre "millennials" văd în achiziţionarea unei case un reper al maturităţii, şi doar un procent puţin trecut de 20% consideră căsătoria un indicator al faptului că au devenit maturi. Mai puţin de jumătate (39%) văd în plecarea din casa părinţilor un element cheie al maturităţii lor.

Reperele maturităţii pentru tinerii de astăzi sunt: rezolvarea problemelor (47%), luarea deciziilor (59%) şi independenţa financiară (60%).

Cercetarea "În căutarea fericirii" a cuprins zece ţări: Argentina, Australia, China, Franţa, Mexic, Rusia, Spania, Emiratele Arabe, Marea Britanie şi SUA.

Studiul calitativ online a avut un număr de 300 de participanţi, iar cel cantitativ - 5.800 de participanţi.

Zenith a creat şi un portal intern pentru a strânge comentarii şi experienţe din cadrul reţelei sale, în peste 262 de birouri.

Oportunităţile relevate de studiu au condus Zenith la conceperea unui "Manifest de Marketing", care le permite brandurilor clienţilor agenţiei să se angreneze într-un angajament semnificativ şi durabil cu generaţia "millennials".

Zenith România, parte a reţelei internaţionale ZenithOptimedia, este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare din România. (Mediafax)

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Rivalităţi globale (II)

Lucian DÎRDALA

Rivalităţi globale (II)

Este mult mai greu să articulezi, astăzi, o doctrină a îngrădirii, când ţintele ei sunt regimuri cu care nu demult Occidentul stătea - iar în anumite domenii, încă mai stă - la aceeaşi masă, tratându-le drept actori legitimi.

opinii

Provincialismul trufaş al capitalei

Florin CÎNTIC

Provincialismul trufaş al capitalei

Într-una dintre postările sale educative de pe FB, Dan Alexe sublinia că toţi avem accent şi că cel valah, „dă Bucureshti”, e unul dintre cele mai caraghioase, graiul obişnuit al respectivilor aborigeni fiind şi plin de greşeli de acord. Căci a fi provincial nu e o chestiune de plasare geografică, ci de educaţie, nu?

Caua şi politicaua

Radu PĂRPĂUȚĂ

Caua şi politicaua

Jivină fantastică caua/ e rudă cu bau-baua/ şi politicaua:/ sperie copiii: ai!/ fac pipi în pat: vai!/ Şi vrabia-i pui,/ dar dracul ştie de când îi,/ zice o zicală/ naţională./ 

Valori, performanţe, creativitate (I): Alexandra Dăriescu

Alex VASILIU

Valori, performanţe, creativitate (I): Alexandra Dăriescu

Siguranţă, sensibilitate, putere de adaptare, vecinătate netulburată a maturităţii. Sunt impresiile stabile de care am avut parte la primele audiţii ale pianistei Alexandra Dăriescu.

pulspulspuls

Sângele de frate - Care-i treaba cu Muraru şi murăturile lui despre rotaţie?

Sângele de frate - Care-i treaba cu Muraru şi murăturile lui despre rotaţie?

Multă lume ne-a tot întrebat în ultimele zile cum se face de declaraţiile liderului liberal de la Iaşi, dipotatul Muraru, legate de rotaţia premierilor între PSD şi PNL, au fost aşa de preluate şi mediatizate de tătă presa naţională, asta în timp ce până atunci dipotatul şi-n limbă dacă stătea nu relata nimeni nimicuţa despre el. 

Caricatura zilei

Ambulanța

Editia PDF

Bancul zilei

Un sofer de TIR opreste la un popas, comanda un sandwich, o cafea si o placinta. Intra trei motociclisti rai, unul îi man&ac (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.