Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Advertorial

Rolul implicarii unei firme de PR in dezvoltarea unei afaceri (P)

GALERIE
poza_articol
  • poza_articol
- +

Agentia de PR Tudor Communication este una dintre cele mai cunoscute entitati din domeniul relatiilor publice, datorita faptului ca ofera servicii specifice diversificate, dar si pentru ca rezultatele pe care le tinteste sunt unele care ii bucura pe clienti si le aduc beneficii financiare. Ca agentie de PR profesionista in domeniul relatiilor publice, continuam sa oferim jurnalistilor si publicului informatii pretioase, sa alimentam imaginea de marca a companiilor si sa organizam lansari si alte tipuri de evenimente pentru a spori vizibilitatea unei companii. 

Profesionistii in relatii publice trebuie sa fie foarte diplomati si sa poata anticipa interpretarea care va fi facuta unui mesaj inainte de a fi difuzat, iar noi la asta ne pricepem excelent. Rolul nostru devine si mai delicat daca interventia lor are ca scop atenuarea efectelor negative ale esecului unei afaceri, a esecului proiectului sau a disponibilizarilor masive de angajati. In trecut, mai multe situatii au aratat ca o comunicare slaba poate duce cu usurinta la alarmarea populatiei, mai degraba decat la informarea inteligenta a acesteia. Agentia de PR Tudor Communication isi propune sa vina in sprijinul firmelor si companiilor care au nevoie de mai multa vizibilitate, care vor sa se promoveze masiv si sa isi creeze o imagine pozitiva in randul publicului sau tinta. Bineinteles, toate aceste realizari determina rezultate foarte bune si in plan financiar. 

In ceea ce priveste publicitatea si relatiile publice, unele companii au propriul lor departament specializat, in timp ce altele au colaborari cu firme externe sau companii specializate, asa cum este si echipa noastra. Partea cea mai avantajoasa a unei astfel de colaborari este aceea ca ne concentram mult mai bine pe cererea clientului, adica ceea ce isi doreste el sa obtina prin acea campanie de publicitate sau PR. In alta ordine de idei, ne propunem sa obtinem rezultate intr-un timp cat mai scurt, dar care sa aiba rezonanta pe termen cat mai lung. 

Pentru a fi eficienta, o strategie de PR trebuie sa se bazeze pe mass-media care au un caracter influent. Asa se face ca, in acest caz, jurnalistii sunt pe prima linie: mentionarea unei companii sau a unui brand intr-un articol de presa (tiparit, digital sau audiovizual) garanteaza o expunere ridicata si un numar mare de mentionari in presa, in general. Dar cum sa va dezvoltati reteaua? Ei bine, prin relatii publice dezvoltate de Agentia de PR Tudor Communication. 

Baza pentru succes in afaceri este strans legata de eficacitatea relatiilor publice. Nu trebuie asteptati sa primiti un mesaj pentru a comunica,  pentru a lua contact si pentru a cunoaste jurnalistii care sa scrie despre activitatea dumneavoastra, ci lasati specialistii in PR sa faca asta pentru afacerea dumneavoastra. De asemenea, anumiti indicatori-cheie fac posibila masurarea eficacitatii unei strategii de PR dintr-un punct de vedere calitativ si aici discutam despre numarul de contacte atinse, audienta realizata de mass-media in cauza, volumul de trafic inregistrat pe site-ul companiei in urma actiunilor de PR, rata de conversie, rata de implicare pe retelele sociale sau vizibilitatea dobandita pe motoarele de cautare. Cu toate acestea, aceste valori nu ofera informatii precise cu privire la gradul de acoperire a mass-media si este dificil sa legati o conversie la o actiune de PR specifica, insa rezultatele vor fi vizibile in plan financiar, iar acolo totul se poate analiza mult mai bine. 

Dezvoltarea unei strategii de PR necesita o pregatire atenta, incepand cu definirea mijloacelor de actiune adaptate mesajului pe care doriti sa il transmiteti. Cert este ca, diferitele tipuri de actiuni de relatii publice desfasurate de agentia de PR Tudor Communication raspund nevoilor multiple unei companii si sunt adresate diverselor tinte. 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri