Româncă revoltată de cât a plătit pe un ceai și o farfurie de paste în Elveția: „Până și cana era murdară”

marți, 11 februarie 2025, 11:11
2 MIN
 Româncă revoltată de cât a plătit pe un ceai și o farfurie de paste în Elveția: „Până și cana era murdară”

O turistă din România a trăit o experiență neplăcută într-una dintre cele mai exclusiviste stațiuni de schi din Europa, St. Moritz. Deși a ajuns acolo cu așteptări ridicate, având în vedere prestigiul locului și prețurile exorbitante, realitatea a fost cu totul alta. 

Tânăra a povestit pe pagina sa de socializare, postare preluată de Stiridiaspora.ro, cum a fost tratată la un restaurant popular de pe pârtia de schi, unde a avut parte de servicii dezamăgitoare și mâncare sub standardele așteptate.

Femeia a decis să încerce un local cu pretenții, recomandat pe pe rețelele de socializare. Odată ajunsă acolo, lucrurile au luat o întorsătură neplăcută. A comandat o porție de paste Mafaldine con baccalà, două ceaiuri și o apă, iar nota de plată a fost incredibilă: 120 de franci elvețieni, echivalentul a aproximativ 130 de euro. Transformând prețurile în euro, porția de paste a costat 100 de euro, cele două ceaiuri 20 de euro, iar sticla de apă – 10 euro.

Deși prețurile sugerau o experiență culinară de înaltă clasă, realitatea din restaurant a fost un șoc pentru clientă. „Cum mi-am făcut nervi la un restaurant popular în Elveția… Am fost în St. Moritz, am căutat și eu un restaurant unde să merg și am găsit aici, pe TikTok, restaurantul ăsta Langosteria, un restaurant cică destul de ‘fancy’. De fapt, am ajuns acolo și a fost o mare harababură”, a povestit românca.

Primul incident s-a petrecut chiar la sosire, atunci când chelnerul i-a vărsat ceaiul pe masă înainte ca băutura să ajungă în fața ei. Mai mult, cănile și ceainicul erau foarte murdare. „Erau jegoase de-a dreptul”, a relatat aceasta. Chiar și după ce a cerut să fie schimbată cana, i-a fost adusă una la fel de murdară. În tot acest timp, mesele din jur erau nestrânse, iar scaunele erau lăsate la întâmplare, creând o atmosferă dezorganizată și departe de rafinamentul specific stațiunii.

„Inițial aveam rezervare înăuntru, pentru că doar acolo găsisem loc, dar am cerut să ne mute afară. Înăuntru era plin, nu puteai să respiri. Mâncarea a fost oribilă, nu vreau să descriu felul ăsta de mâncare”, a mai spus femeia.

Singurul aspect pozitiv al experienței a fost priveliștea spectaculoasă de pe terasa restaurantului, situată chiar pe pârtie. Însă nici măcar acest lucru nu a fost suficient pentru a compensa experiența generală. „N-o să vină nimeni la tine la masă să te întrebe de sănătate. Și asta este nota de plată care nu și-a meritat absolut niciun franc de acolo. Un mare haos, din punctul meu de vedere, dezamăgitor”, a concluzionat românca.

În ciuda reputației sale de stațiune exclusivistă, unde celebrități, oameni de afaceri și milionari din întreaga lume își petrec vacanțele de iarnă, St. Moritz pare să nu ofere întotdeauna servicii de cinci stele, chiar și în localuri cu prețuri exorbitante.

Citiți articolul integral pe Stiridiaspora.ro

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii