S-a lansat Muzeul Corupţiei în România, cu o Galerie a Şpăgilor: "De la milioane de euro la o oaie"
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

miercuri, 02.12.2020

S-a lansat Muzeul Corupţiei în România, cu o Galerie a Şpăgilor: "De la milioane de euro la o oaie"

GALERIE
muzeul coruptieimuzeul coruptiei 1
  • muzeul coruptiei
  • muzeul coruptiei 1
- +

Agenţia de marketing digital Kinecto Isobar a lansat un Muzeul tematic pentru "hotspot-ul" vieţii cotidiene, de business, economice şi politice din România: corupţia. Printre lucrările expuse sunt: "Şpagă în cimitir", "Tablouri şi lingouri", "Şapte uşi de la Buhuşi", "Pod în Comuna Şanţ". 

Lansat cu ocazia Nopţii Muzeelor, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro.

Muzeul Corupţiei găzduieşte Galeria Şpăgilor, în care sunt ilustrate cele mai cunoscute şpăgi din România, şi Testul Şpăgilor, care pune la încercare cunoştinţele oricui în materie de corupţie.

Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupţie din ţară noastră: Şpaga. “Unele şpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ţi dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală. Valoarea atât de neînsemnată a unor şpăgi şi perseverenţa cu care se ia şpagă, în condiţiile în care zi de zi apare câte o ştire cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia şpagă ca stil de viaţă,” a declarat Denisa Armașu, Senior Copywriter - Kinecto Isobar.

Pe www.MuzeulCoruptiei.ro , cei interesaţi vor găsi ilustrate atât şpăgi reale, cât şi şpăgi fictive, şi astfel pot uşor verifica dacă imaginaţia aleşilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului.

Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri şi au ales cele mai incredibile şpăgi. "Şpagă în cimitir", "Tablouri şi lingouri", "Şapte uşi de la Buhuşi", "Pod în Comuna Şanţ", sunt doar câteva dintre lucrările expuse.

De asemenea, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat şi virtual - printr-un video 360° pe YouTube: experienţa este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcţie, că să descopere toate lucrările prezentate.

Mai multe informaţii se regăsesc pe pagina de Facebook a proiectului - www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.

Muzeul Corupţiei se bucură de susţinerea lui Nicuşor Dan şi a Uniunii Salvaţi Bucureştiul.

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armașu - Senior Copywriter, Silvia Marinescu - Copywriter, Alexandra Cîrstean “Kadna” - Ilustrator, Marius Vlad - Senior Art Director, Mădălina State - Account Manager, Oana Pohrib - Community Manager, Alexei Mărășteanu- Senior Programmer și Laura Ulea - Deputy Managing Director din partea agenției Kinecto Isobar, Carmen Simion - New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma - Web Developer, Iustin Vădana - Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agențiilor iProspect și Carat, parte a Dentsu Aegis Network.

Despre Kinecto

Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenții de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agenția globală digitală fără frontiere, care reunește 4000 de specialiști în birourile din 44 de țări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia și expertiza brand commerce pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.

Despre Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienții săi prin expertiza și capacitățile sale excepționale de media, digital și comunicare creativă.
Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectați, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergență mass-media prezintă numeroase oportunități precum și un eco-sistem nou cu medii complexe.

La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitară. Grupul operează în 132 de țări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialiști dedicați. Dentsu Aegis Network activează în România cu șase branduri: Carat, Vizeum (agenții de media), Kinecto Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Vot de Sf. Nicolae

Lucian DÎRDALA

Vot de Sf. Nicolae

Chiar dacă parlamentarii şi Parlamentul, ca instituţie, nu se bucură de încredere în rândul opiniei publice, cetăţenii României sunt singurii care pot remedia această situaţie, prin voturile lor. Singura condiţie ar fi ca ele să fie rezultatul unui proces de reflecţie atentă şi, poate, de deliberare sinceră cu cei apropiaţi.

Filmuletul zilei

opinii

Votul ca dar

Florin CÎNTIC

Votul ca dar

Deşi nu sunt superstiţios, m-am gândit să reiau acest text scris înainte de europarlamentarele de anul trecut, cu speranţa că poate nu şi-a pierdut din caracterul său profetic şi duminică va fi dusă la bun sfârşit o acţiune începută atunci.

O lume ce gândea în basme şi vorbea în poezii

Radu PĂRPĂUȚĂ

O lume ce gândea în basme şi vorbea în poezii

Această lume nu judeca sau, vai! nu condamna lumea de ieri cu mintea de azi, stângistă, de un neomarxism avântat şi prostesc. Măcar de-ar fi numai prefăcut, dar e prostesc. Nu cunoştea „progresismul” actual şi nici nu-l practica. Pentru ea lumea veche era şi lumea de azi, nu era una „mai înaintată”. 

Boala locvacităţii deşănţate

Ioan MILICĂ

Boala locvacităţii deşănţate

Să ne imaginăm, urmând firul consideraţiilor lui Huxley, că apocalipsa discursivă declanşată pe durata pandemiei actuale se traduce nu numai într-un puhoi de bâlbe, aberaţii, confuzii şi nehotărâri de tot soiul, ci şi într-un lanţ de constrângeri, privaţiuni şi pedepse, impuse printr-un discurs public ofensiv şi cinic, care amplifică încordarea şi istovirea psihică a indivizilor. 

pulspulspuls

Mesaj pentru nea Orban: iacătă de ce tac mâlc băieţii matale!

Mesaj pentru nea Orban: iacătă de ce tac mâlc băieţii matale!

Fiindc-am auzit că tot a anunţat nea Şică Orban că vine azi la Iaşi, am zis că merită să-i transmitem pe această cale şi o anume informare despre care suntem siguri că nu ştiu să i-o spună conţilierii lui de la Bucureşti, în legătură cu Iaşul. 

Caricatura zilei

Defilare cu distanțare

www.haidalacafeasiceai.ro

Editia PDF

Bancul zilei

O ambulanta goneste pe strazi si, la o intersectie rastoarna si accidenteaza un pieton. Soferul coboara imediat, ridica victima (...)

Linkuri

Alte ziare locale

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.