Comunicat de Presă
Salt Bank: 100 de zile de la lansarea primului neobank 100% românesc, alături de comunitatea din Iași
Salt Bank, primul neobank românesc, marchează primele 100 de zile de la lansarea din această primăvară și anunță primele date privind profilul utilizatorilor din Iași și experiența bancară 100% digitală a acestora după ce au făcut saltul la neobanking.
Această etapă este parte din promisiunea Salt Bank, de a fi mai mult decât o bancă: o experiență de banking transparent, agil, apropiat de utilizator, adaptat nevoilor de azi și construită împreună cu clienții, pe baza nevoilor și feedback-ului acestora.
„Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking și servicii financiare, iar acest lucru înseamnă inclusiv să fim prezenți în comunitate, acolo unde se află utilizatorii Salt Bank, să discutăm activ cu ei, să le înțelegem feedbackul și să încercăm să îl integrăm în permanență în tot ceea ce facem, pentru a deveni în fiecare zi mai buni. Acesta este doar unul dintre pașii care contribuie la a aduce pe piața din România un salt semnificativ în tehnologie și în experiența bancară, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. Aceasta este practic promisiunea Salt: Banking. Dar cum vrei tu,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Cine sunt primii clienți Salt Bank din Iași
Clienții Salt Bank din Iași sunt în principal persoane cu statut social mediu și ridicat, aproape jumătate (42%) dintre aceștia având venituri ce depășesc 1.000 euro lunar. Aproape 70% dintre clienții ieșeni Salt Bank sunt bărbați și folosesc Salt Bank pentru tranzacții zilnice curente („daily banking”). De asemenea, 84% dintre utilizatorii din Iași se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.
Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie ale clienților din Iași, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul acestora este ocupat de Irlanda, Grecia și Olanda, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Uganda, Etiopia, Bahamas, Insulele Virgine, Zimbabwe, Madagascar, Jamaica, Columbia.
La nivel național, aproape jumătate dintre clienții Salt Bank provin din marile orașe ale României, preponderent din București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța și activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administrație publică.
Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank până în prezent sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plățile la restaurante și în supermarketuri.
Percepută drept lansarea anului pe piața bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile și peste 250.000 de utilizatori la 100 de zile pe piață. Rata rapidă de salt a utilizatorilor la neobanking confirmă apetitul acestora pentru servicii bancare actuale, 100% digitale, care să asigure în același timp siguranță, inovație, agilitate și o experiență bancară umană, prietenoasă.
O bancă construită împreună cu clienții. Cum influențează fondatorii viitorul băncii
Salt Bank a lansat un model unic pe piața bancară din România, prin care toți cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influența viitorul băncii – iar cei 100.000 de fondatori au și făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influențează direct viitorul Salt.
Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni – oameni) în Care Center.
Campanie specială și evenimente Salt Bank pentru ieșeni
Pentru a marca curajul celor care au fost alături de Salt Bank încă de la început, a fost organizată o întâlnire special dedicată Comunității Fondatorilor din Iași, dar și cu reprezentanții presei. În cadrul evenimentului, Salt a prezentat cele mai relevante date de consum după primele 100 de zile de la lansare și principalele priorități pentru perioada următoare, colectând în același timp feedback și idei utile pentru dezvoltare.
Totodată, Salt Bank a lansat o campanie specială dedicată ieșenilor: până pe 1 noiembrie, Salt Bank oferă în Iași 5% cashback la plățile efectuate la comercianți cu cardul Salt.
Oferta se aplică pentru plăți mai mari de 100 de lei la POS în Iași, cu maxim 50 de lei cashback/card.
Despre Salt Bank
Salt Bank este mai mult decât un neobank; este viitorul banking-ului digital în România, pregătit să ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetățenie română, la standarde internaționale, cu un puternic accent pe tehnologie și conformitate regulatorie.
Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.
Publicitate și alte recomandări video