Şase unităţi de învăţământ ieşene au obţinut titlul de „Şcoală Europeană”. Iată lista lor!

miercuri, 08 iunie 2022, 21:15
2 MIN
 Şase unităţi de învăţământ ieşene au obţinut titlul de „Şcoală Europeană”. Iată lista lor!

În prezenţa Ministrului Educaţiei, Sorin Câmpeanu, şi a reprezentanţilor Inspectoratului Şcolar Judeţean Iaşi, Prof. Luciana Antoci, Inspector Şcolar General, şi Prof. Rodica Leontieş, inspector şcolar pentru managementul resurselor umane, şcolile ieşene câştigătoare la cea de-a XVII-a ediţie a Competiţiei pentru obţinerea Certificatului „Şcoală Europeană” au fost premiate, astăzi (miercuri), la Palatul Parlamentului din capitală.

Cele şase unităţi de învăţământ care au obţinut distincţia în acest an sunt Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”, Şcoala Gimnazială „Otilia Cazimir”, Şcoala Gimnazială „Ionel Teodoreanu”, Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri”, Colegiul Economic „Virgil Madgearu” şi Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida”. Acestea au fost reprezentate, în cadrul evenimentului, de directori, directori adjuncţi, profesori coordonatori de proiecte europene şi de elevi.

Competiţia „Şcoală Europeană” se adresează tuturor unităţilor de învăţământ preuniversitar implicate în programele europene din domeniul educaţiei şi formării profesionale şi constă în evaluarea calităţii şi coerenţei managementului şcolii, reflectat în documentele manageriale, precum şi a impactului pe care activităţile derulate în cadrul proiectelor europene l-au avut asupra culturii organizaţionale şi a ethosului şcolii. Lansată în 2004, ca semn al recunoaşterii contribuţiei şcolilor româneşti la sprijinirea eforturilor României de integrare în Uniunea Europeană, competiţia pentru obţinerea certificatului „Şcoală Europeană” este recunoscută de instituţiile europene ca un bun exemplu de susţinere şi valorizare a parteneriatelor şcolare dezvoltate în cadrul programelor europene din domeniul educaţiei şi formării profesionale. Certificarea şcolilor cu titlul „Şcoală Europeană” conferă recunoaştere şi prestigiu în cadrul comunităţilor educaţionale, iar eforturile pe care aceste şcoli le fac pentru menţinerea titlului obţinut determină un interes tot mai crescut pentru dezvoltarea de noi şi noi proiecte, ceea ce conduce la o îmbunătăţire a managementului şcolar şi la dezvoltarea unei culturi organizaţionale solide.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii