Se caută 20 de studenți pentru Call Center-ul dedicat admiterii de la „Cuza”. Se va lucra în ture
Universitatea ,,Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC) a deschis procedura de recrutare a 20 de studenți care să ofere suport viitorilor candidați la facultățile UAIC, astfel făcând mai ușor procesul de înscriere la admitere din cadrul proiectului ,,Acces spre succes în educația universitară”, finanțat prin Fondul de Dezvoltare Instituțională (FDI) 2024.
Call Center-ul dedicat admiterii este o activitate desfășurată la UAIC pentru al patrulea an consecutiv. În anul 2022, operatorii Call Center au procesat un număr record de apeluri și conversații prin mesaje scrise, peste 7800.
Criteriile de înscriere
Astfel, studenții înmatriculați la studii de licență, master sau doctorat, care nu sunt în ani terminali, sunt încurajați să se alăture competiției pentru a asista la procesul de înregistrare din cadrul admiterii prin Call Center-ul ,,Admitere la UAIC 2024”.
Call center-ul va funcționa în perioada admiterii în intervalul 11 iulie – 2 august, respectiv 4 – 13 septembrie și va oferi informații privind oferta educațională, suport privind înscrierea și confirmarea locului. Programul Call Center-ului în perioadele menționate mai sus va fi următorul: de luni până sâmbătă de la 09:00-19:00 (în două ture: 09:00-14:00 și 14:00-19:00), și duminică în intervalul 9:00-14:00.
Bursa studenților participanți la activitate are o valoare de 620 lei x 2 luni pentru sesiunea de admitere iulie 2024 și septembrie 2024 (total 1.240 lei).
Înscrierile se vor face prin completarea unui formular online până la data de 24 iunie 2024 (inclusiv) la adresa: https://bit.ly/call-center-admitere2024-UAIC
Ulterior, după înregistrare și evaluare, candidații vor primi notificări prin email / telefon cu privire la rezultatele concursului. Cei selectați vor lua parte la o întâlnire de finalizare a procesului de selecție pe 26 iunie 2024, la ora 10:00, în Sala Ferdinand (Corp A).
Pentru finalizarea procedurii de selecție, candidații selectați se vor prezenta cu următoarele documente printate: CV-ul actualizat; adeverință de student (facultatea, an de studii); extras cont (codul IBAN) pentru virarea bursei.
Pentru a valida informațiile prezentate în formularul online de înscriere și în CV, comisia de selecție poate solicita documente justificative (situația școlară, adeverințe, alte documente specifice, etc.) care să ateste modul de îndeplinire a criteriilor.
Selecția celor 20 de studenți se va face în conformitate cu Procedura privind acordarea burselor pentru studenții participanți la Activitatea 2, respectiv ,,Asigurarea desfășurării în bune condiții a procesului de admitere la UAIC prin organizarea unui Call Center, îmbunătățirea platformei informatice destinate admiterii și instruirea specifică a membrilor din comisiile de admitere din cadrul proiectului ,,Acces spre succes în educația universitară” (AccEd)”.
Mai multe detalii despre procedura de selecție și conținutul dosarului de participare se pot găsi aici. Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de e-mail: diana.chihaia@uaic.ro.
Publicitate și alte recomandări video