Se infiinteaza biroul de reclamatii pentru bolnavi

joi, 05 martie 1998, 00:00
1 MIN
 Se infiinteaza biroul de reclamatii pentru bolnavi

Reclamatiile bolnavilor care sint nemultumiti de modul in care au fost tratati in spital, pe durata internarii, vor putea fi facute, in curind, la Centrul pentru Protectia Consumatorilor din Sanatate. Sindicatul "Sanitas" intentioneaza sa infiinteze acest centru, iar conf. dr. Vasile Astarastoae, directorul Directiei Sanitare Iasi a promis ca, incepind de azi, va cauta impreuna cu liderul "Sanitas" Iasi, Gabriel Stovicec, un spatiu pentru Protectia Consumatorilor din Sanatate (PCS). In Bucuresti, acest centru functioneaza deja de anul trecut, iar bolnavii sint multumiti ca au un loc in care pot reclama medicii sau asistentele care s-au purtat nepoliticos sau care i-au ignorat. In plus, pacientii suparati ca nu li s-a schimbat la timp lenjeria, ca au fost "invadati" de gindaci, in salonul de spital sau ca au platit fiecare serviciu care li s-a facut, atit timp cit au fost in ingrijirea cadrelor medicale, vor putea sa se adreseze tot acestui Centru de Protectia Consumatorilor din Sanatate. Daca se va verifica veridicitatea acestor reclamatii, persoanele care au gresit vor fi sanctionate. Imediat dupa infiintarea, in capitala, a centrului, Leonard Barascu, seful PCS Bucuresti relata ca cele mai multe reclamatii se refera la modul in care au fost tratati bolnavii in spitale si mai putin la prestatiile medicale. (C. PETRACHE)
top Local news    

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii