Nicolas Maure, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia, care de săptămâna viitoare va prelua conducerea AvtoVaz, cel mai mare constructor auto din Rusia, controlat de Alianţa Renault-Nissan şi care produce automobilele Lada, a accentuat din nou cea mai mare problemă a economiei locale, infrastructura.
„Din perspectiva unirii Transilvaniei cu sudul României trebuie să existe o uniune şi din punctul de vedere al infrastructurii, altfel Transilvania este mai apropiată de Ungaria din punctul de vedere al schimburilor, iar sudul rămâne separat. Pentru că în 2018 se vor aniversa 100 de ani de la Unire, cu atât mai mult ar trebui să existe şi această unire din punctul de vedere al infrastructurii. Bineînţeles, trebuie să existe şi Ploieşti – Braşov, plus o legătură cu Moldova“, a spus Nicolas Maure.
Practic, în 98 de ani de la Marea Unire de când Transilvania s-a unit cu Regatul României în 1918 -, dintre care 25 de capitalism, statul român nu a fost în stare să construiască mai mult de un drum cu o bandă pe sens care să fluidizeze transporturile între provinciile istorice.
Publicitate și alte recomandări video