anunturi
grandchef
mineralia
Bolta rece
Iasi Tv Life
TeleM
Impact FM regional

sambata, 25.06.2022

Şeful Mercedes: „Google nu va deveni un producător de automobile“

GALERIE
Dieter Zetsche daimler
  • Dieter Zetsche daimler
- +

Dieter Zetsche, şeful concernului Daimler, a declarat recent că în opinia sa este improbabil ca Google să devină un competitor serios pentru marii producători de automobile. Conform unor informaţii apărute anul trecut, Google se pregăteşte să lanseze un autoturism autonom, dar probabil că va colabora cu un alt mare constructor auto pentru producerea în serie a maşinii.

Şeful Daimler a mai declarat însă că Google are, în schimb, potenţialul de produce perturbaţii în industria auto datorită experienţei în software şi sisteme de conducere automată.

Google este unul dintre jucătorii importanţi de pe o listă lungă de companii dornice să se impună în domeniul vehiculelor conduse autonom, având şansa să câştige competţia cu anumiţi furnizori tradiţionali de senzori şi echipamente în cazul în care produsele Google vor fi mai bune şi eventual mai ieftine.

Zetsche nu este la prima declaraţie referitoare la Google. La momentul prezentării de către Google, anul trecut, a maşinii sale cu conducere autonomă. Zetsche a spus că această companie are, pro-babil, ca obiectiv înţelegerea modului în care vor fi folosite vehiculele autonome şi nu neapărat producţia lor în serie.

Dieter Zetsche se declara convins că Google studiază vehiculele autonome din punct de vedere principial, aşa cum au făcut şi în cazul caselor şi birourilor, în ve-derea dezvoltării de tehnologii şi sisteme prin care să-şi poată servi mai bine clienţii. Implicarea lui Google în domeniul vehiculelor autonome nu este similară cu cea a unui constructor convenţional de automobile, este convins directorul Daimler.

Mercedes-Benz a dezvoltat deja un vehicul care poate să se conducă autonom şi a reuşit să integreze tehnologia şi pentru divizia sa de autocamioane. Debutul primei maşini total autonome cu sigla Mercedes va trebui să mai aibă de aşteptat, în primul rând din cauza cadrului legislativ din mai multe state, care nu permite circulaţia pe drumurile publice a acestei categorii de automobile.

Mercedes a reuşit în 2013, cu un model S 500 special preparat, să parcurgă complet autonom un traseu de 100 de kilometri, între localităţile Mannheim şi Pforzheim. Călătoria a avut o semnificaţie specială, fiind primul traseu lung parcurs vreodată de o maşină, şoferiţa de acum 125 de ani fiind celebra Bertha Benz.
 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Ce urmează după David?

Nicolae GRECU

Ce urmează după David?

Va rămâne copilul minune din înotul românesc un star nemuritor, rece şi singur sau va fi pionul unei emulaţii atât de necesare în sportul autohton.

opinii

Curentul latinist şi configurarea conştiinţei identitare româneşti moderne (IV)

Eugen MUNTEANU

Curentul latinist şi configurarea conştiinţei identitare româneşti moderne (IV)

Ideile învăţaţilor ardeleni privitoare la originea romană a poporului român şi la caracterul latin al limbii române au fost receptate şi împărtăşite şi de păturile cultivate ale societăţii din Moldova şi Valahia, contribuind la accelerarea procesului de modernizare, în sensul occidentalizării.

Cât de eficiente sunt pieţele?

Aurelian-Petruș PLOPEANU

Cât de eficiente sunt pieţele?

Titlul este extrem de îndrăzneţ deoarece dialectica privind eficienţa sau ineficienţa pieţelor se găseşte permanent într-un impas. Sistemele complexe nu pot fi înţelese dintr-o perspectivă simplistă. Interogaţia poate fi încadrată în ceea ce Andrei Pleşu numea întrebări „mari” sau „ruseşti”, ceea ce poate conduce spre un drum fără oprire. 

Franţa, în echilibru fragil

Alexandru CĂLINESCU

Franţa, în echilibru fragil

Dezavuarea lui Macron şi a politicii sale este fără echivoc. Partidul preşedintelui LREM (La République En Marche) a fost din capul locului o construcţie artificială, o ficţiune. LREM a canibalizat cele două mari partide tradiţionale de la dreapta şi de la stânga (...). Reformele pe care le promitea Macron au rămas, aproape toate, literă moartă. Preşedintele a preferat să apeleze la ceea ce se numeşte „democraţie directă”, organizând dezbateri naţionale (ineficiente) şi înfiinţând organisme artificiale („Convenţia cetăţenească pentru climat” - „cetăţenesc” este un cuvânt magic, sugerând racordarea la tradiţia republicană).

pulspulspuls

Acţiunea Autobuzul la filiala unui partid din Iaşi: crosul poştaşilor la votarea de azi

Acţiunea Autobuzul la filiala unui partid din Iaşi: crosul poştaşilor la votarea de azi

Foială mare de câteva zile la poştalionul ieşean, stimaţi telespectatori. Motivul: nu vreo chestiune profesională sau vreun eveniment legat de instituţiune, ci cu totul altceva: faptul că şeful de la Iaşi, un locotenent de-al menajerului de oraş Grămadă, va candida la alegerile pemepiste din filiala judeţeană, alegeri care au loc chiar astăzi. 

Caricatura zilei

Tik Tok Yoga

Editia PDF

Bancul zilei

Doctorul, panicat de o spargere de teava, suna repede instalatorul: -Hai, te rog, urgent, toata pivnita e inundata din cauza un (...)

Linkuri sponsorizate

Parteneri

Alte publicatii

    Fotografia zilei

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.