
Sexshop-urile din Iași se întrec în promoții în preajma Valentine’s Day. Raid prin oraș: Ați auzit de „Punctul P”? Dar de sex wireless? – GALERIE FOTO

În apropierea Valentine’s Day, sex-shop-urile din oraș s-au pregătit cu ediții speciale și produse noi, menite să ofere clienților opțiuni variate pentru această ocazie.
Sex-shop-urile raportează vânzări în creștere în această perioadă, pe măsură ce clienții se pregătesc pentru sărbătoarea iubirii. Indiferent dacă achizițiile sunt făcute online, sub forma unui „colet discret”, sau direct în magazinele fizice, interesul pentru produsele dedicate acestei ocazii rămâne ridicat.
Vânzări mai mari de Valentine’s Day în sex-shop-uri
Magazinele de profil au adus pe rafturi articole exclusive, de la seturi de lenjerie intimă sofisticate, picături afrodisiace, parfumuri cu feromoni și accesorii în formă de legume, până la jucării sexuale simple sau inovatoare, adaptate preferințelor unui public tot mai diversificat, după cum îl descriu comercianții.
Urmăriți canalul „Ziarul de Iași” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici
,,Clienții diferă. Nu vin doar tineri îndrăzneți, ci și persoane mai în vârstă, care nu doar că își doresc să-și îmbunătățească viața sexuală, ci vor să încerce lucruri noi, să iasă din zona de confort. Avem și clienți trimiși de medic, care nu au nevoi sexuale, ci mai degrabă medicale”, a declarat un consilier de vânzări.
Produsele pe bază de ingrediente naturale, cele mai vândute
La sex-shop-ul ,,4Love”, de exemplu, există o cerere crescută atât pentru articole clasice, cât și pentru edițiile speciale lansate cu această ocazie. Cele mai bine vândute produse sunt cele pentru îmbunătățirea vieții sexuale, pe bază de ingrediente naturale.
,,Pregătirile sunt în toi. Pentru Valentine’s Day am adus diferite jucării sub formă de flori, buze sau legume: porumb sau castravete. Sunt destul de haioase, perfecte pentru a fi oferite cadou. Mai avem inele, mansoane și kit-uri care conțin cătușe, bice și alte accesorii; și acestea se vând destul de bine, dar cele mai căutate sunt produsele perisabile, adică creme, lubrifiante, spray-uri și geluri pentru potență”, a adăugat consilierul.
Și lenjeria intimă se numără printre „best sellers”. Prețul unei lenjerii „obraznice” variază între 50-150 lei. Bilele „kegel” pentru femei sau stimulatoarele de prostată pentru bărbați se vând, de asemenea, destul de repede.
„Pentru femei avem bile «kegel», pentru antrenarea mușchilor pelvieni. Sunt femei care au născut natural și au mușchii dilatați. Bilele ajută la întărirea mușchilor. Cei care suferă de prostatită sunt trimiși de medici să-și ia stimulatoare de prostată, pentru stimularea punctului P. Arată mai nonconformist, să spunem așa, pentru că are această formă curbată care asigură o atingere perfectă a punctului P” , a subliniat consilierul.
Produse inovative pentru 14 februarie
Unele dintre cele mai neconvenționale produse, dintre cele introduse recent pe piață, constă în jucăriile sexuale de tip wireless. Cu ajutorul unei aplicații, utilizatorii pot controla astfel de dispozitive direct de pe telefonul mobil.
Din seria produselor inovative, de lux, fac parte și ,,Mașinile de sex” prevăzute cu multiple accesorii pentru stimulare sexuală. Unii clienți plătesc între 1.200 și chiar 7.000 lei, cu reducere, pentru o astfel de mașină.
,,În general, produsele acestea sunt de nișă, fiind cumpărate în special de persoane din industria Videochat. Apar din ce în ce mai multe tehnologii, cred că în 2-3 ani se vor dezvolta și mai mult, cine știe ce va mai fi?”, a conchis consilierul.
Astfel, clienții care frecventează astfel de magazine au la dispoziție o selecție variată de produse, alese atent pentru a răspunde tuturor nevoilor și dorințelor.
Publicitate și alte recomandări video