STUDIU: 5 trucuri pentru a slăbi până la 5 kg într-o săptămână de la dr. Charlie Seltzer
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

STUDIU: 5 trucuri pentru a slăbi până la 5 kg într-o săptămână de la dr. Charlie Seltzer

GALERIE
slabire slen 30 si dieta
  • slabire slen 30 si dieta
- +

Obtine rezultatele dorite intr-un mod sanatos!

Dacă doriți să pierdeți cinci kilograme reale până în weekendul următor, ascultă: Pierderea rapidă a greutății este aproape întotdeauna nesănătoasă. Acest lucru se datorează faptului că vă poate ajuta să vă pregătiți pentru consumul de alcool și fluctuațiile care interferează cu rezultatele pe termen lung, ceea ce în cele din urmă învinge întregul proces, nu?

Este, de asemenea,  greu, pentru majoritatea oamenilor, este foarte, foarte dificil sa pierzi mai mult de una pana la doua kilograme de grasime corporala intr-o saptamana, spune doctor Philadelphia pe baza de pierdere in greutate, Charlie Seltzer, MD. Și chiar dacă pierdeți greutatea apei în proces, schimbarea este temporară. "Este o pierdere de grăsime care schimbă forma corpului tău", spune el.

Chiar dacă îți atingi scopul, este aproape imposibil să ții pasul pe termen lung: "Valoarea restricțiilor necesare şpentru a menține acel numărţ te va face atât de infometat  încât vei mânca totul la vedere - este instinct de supraviețuire , Spune dr. Seltzer. Și din moment ce restricționarea caloriilor încetinește treptat metabolismul, corpul dumneavoastră va fi mai puțin pregătit să ardă alimentele pe care le mancati, adaugă el. Asta ar putea însemna obținerea mai multor kilograme decât ați pierdut în primul rând.

Cu toate acestea, există modalități eficiente și sănătoase de a vă înlătura pierderea în greutate - și, da, va dura ceva timp - fără a vă înfometa, pierdeți bani cu suplimente de zăpadă sau pedepsiți corpul cu exerciții fizice.

În schimb, încercați câteva din aceste sfaturi sigure și dovedite. Și amintiți-vă: veți obține cele mai bune rezultate, de lungă durată, din schimbări care nu vă lasă extenuați și visezi la pizza.

1.Urmareste rezultatele dietei pe care o urmezi!

"Consumul de calorii mai putine decat ardeti va va ajuta sa slabiti - este atat de simplu", spune Dr. Seltzer. "Dar trebuie să-ți cunoști modelul înainte să poți face un plan."
Pentru a evalua cât de mult mâncați pentru a vă menține greutatea actuală, Dr. Seltzer recomandă utilizarea gelului de slabit Slen 30 impreuna cu sfaturile sale. Doar fiti atenti la ce mâncați și fiți cinstiți si dati-va cu gelul Slen 30 de 2 ori pe zi (vezi aici detalii despre dieta de slabire). "Nici un aliment nu este bun sau rău inerent", spune dr. Seltzer.

2. FOCUS PE PLANTE

Intr-un studiu mic de peste 1000 de persoane, publicat in Journal of General Internal Medicine, cercetatorii au descoperit ca urmatoarele diete vegetariene si vegane, bogate in cereale integrale, fructe, produse, nuci si leguminoase, au pierdut o greutate mai mare decat alte planuri de dieta - chiar și dieta Atkins cu conținut scăzut de carbohidrați - în aceeași perioadă de timp si asta datorita gelului de slabit, combinat cu exercitiile fizice.
 
Cercetatorii estimeaza ca participantii care au mancat produse de origine animala au scazut in mod semnificativ mai mult de kilograme, deoarece alimentele pe baza de plante includ sarcini de fibre de umplere si carbohidrati complexi incet-digerati. Desi mai multe cercetari sunt necesare pentru a confirma aceste rezultate, autorii studiului scriu ca dietele vegetariene au beneficii semnificative in ceea ce priveste reducerea in greutate in comparatie cu diete non-vegetariana.

3. Renunta la sucurile acidulate

Când beți carbohidrați lichizi, cum ar fi zahărul din sifon, corpul dvs. nu le înregistrează în același mod ca, de exemplu, o bucată de pâine, potrivit unei analize a studiilor publicate în Opinia curentă în Clinical Nutrition & Metabolic Care. Asta inseamna ca, chiar daca consumi calorii, indiciile de saturatie  nu stie ca esti multumit cand ai terminat o de mancat. Și asta poate duce la consumul mai mare a alimentelor.
Chiar și dieta fără calorii va poate  împiedică să vă atingeți obiectivele. Desi motivul cresterii riscului de obezitate nu este clar, cercetarile recente sugereaza ca sucul indulcit  artificial ar putea stimula hormonii de foame, ceea ce ii face pe oameni sa consume mai multe calorii decat au nevoie.

4. Taie mancarea in bucatele mici

Dacă ați mâncat alimente fast-food de ani de zile, obțineți-vă cu adevărat abordarea asupra stilului dvs de mancat: Probabil că nu vă veți lipi de o revizuire organică, fără gluten, de paleo pentru foarte mult timp. "Vrei să schimbi cât mai puțin posibil pentru a crea un deficit de calorii", spune dr. Seltzer, care insistă că cel mai bun mod de a susține pierderea în greutate sustenabilă este includerea unor mici modificări în obiceiurile existente. Deci, în loc să renunți la shaorma  în favoarea unui ou alb, încercați să comandați sandwich-ul dvs. Impreuna cu o salata ușoară. Sau spuneți că mâncați un snack bar în fiecare după-amiază: Schimbați barul cu 300 de calorii pentru o alternativă de 150 de calorii. "Creierul dvs. va simți în același mod despre el, astfel încât să nu vă simțiți lipsiți", spune el.

5. Du-te departe: Mănâncă-ți cea mai mare masă la noapte.

De asemenea, unele cercetări arată că corpul uman este pregătit să-și consume cele mai multe calorii în timpul orelor de zi. Dar stilul de viata este problematic pentru multi: pentru ca mesele de familie si mesele cu prietenii adesea sunt programate dupa apusul soarelui, oamenii care incearca sa nu mai manance dupa ora 19:00 nu pot face asta in fiecare zi pentru tot restul vietii lor, spune Dr. Seltzer , care susține o strategie alternativă: Să mănânci o masă consistentă în timpul mesei obișnuite.
In concluzie, mananca cat mai sanatos, fa miscare pentru ca ajuta, foloseste-te de produse de slabit (nu capsule, ci cosmetice) si pacaleste-ti creierul.
Tu ce alte diete sau metode de slabit ai aplicat si ai avut succes? Scrie un comentariu si povesteste cititorilor ajutandu-i sa incerce cat mai multe metode de slabit natural si cu efect!

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Europa se loghează în reţea

Lucian DÎRDALA

Europa se loghează în reţea

Platforma digitală, accesibilă la adresa futureu.europa.eu (cu posibilitatea selectării limbii române), îi invită pe cetăţenii „obişnuiţi” să-şi spună părerea sau să reacţioneze la postările altora, operând asemenea unei reţele sociale.

Filmuletul zilei

opinii

Mircea Eliade & Vasile Conta. Coda (I)

Florin CÎNTIC

Mircea Eliade & Vasile Conta. Coda (I)

Ultima decadă a lunii aprilie marchează pentru mine două comemorări speciale ale unor figuri intelectuale româneşti de care s-a întâmplat să mă ocup şi care s-au săvârşit din viaţă una după alta, chiar dacă la un secol distanţă: Vasile Conta (21 aprilie 1882) şi Mircea Eliade (22 aprilie 1986).

Cristian Mandeal: „Minutul de calitate maximă în concert este rezultatul orelor multe de repetiţii” (I)

Alex VASILIU

Cristian Mandeal: „Minutul de calitate maximă în concert este rezultatul orelor multe de repetiţii” (I)

Sigur că tot talentul, pregătirea minuţioasă şi inspirată la Conservatorul din Bucureşti cu profesorul Constantin Bugeanu (din păcate, rolul său de pedagog în formarea dirijorilor afirmaţi ulterior este trecut astăzi sub tăcere...), pregătirea permanentă după absolvire l-au detaşat pe Cristian Mandeal din rândurile generaţiei sale, dorinţa de a învăţa în continuare, de a-şi înfăptui concepţia interpretativă fructificând ocaziile apărute, i-au asigurat evoluţia. 

Epilare inghinală

Briscan ZARA

Epilare inghinală

Sunt multe studii despre cum afectează psihologia omului ceea ce vedem, auzim, simţim din exterior. La fiecare întindere de coardă are loc o excitare a neuronilor care provoacă senzaţii neplăcute persoanei, dar dacă lucrurile se repetă, neplăcerea dispare încetul cu încetul şi apare o oarecare toleranţă la acea senzaţie, poate chiar e înlocuită cu plăcere. Nu mai eşti afectat, nu te mai impresionează în sens rău. Asta nu înseamnă că devii mai puternic, ci mai nesimţit, mai rigid, mai greu impresionabil.

pulspulspuls

Un fakenews fain la Iaşi, care să marcheze câştiguri babane

Un fakenews fain la Iaşi, care să marcheze câştiguri babane

Atenţie mare în aceste zile nu numai la ştirile politice mai şugubeţe, stimaţi telespectatori, ci şi la alea economice mai săltăreţe, că şi de-aici pot sări iepuri după care să alergi de-ţi ies ochii din cap şi tot să nu-i prinzi. 

Caricatura zilei

Fără facebook

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.