anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

sambata, 19.09.2020

Taximetriștii din Iași sunt în fierbere de când s-a anunțat intrarea TaxiFy pe piață

GALERIE
taxify
  • taxify
- +

Taximetriștii din Iași fierb de când s-a zvonit că TaxiFy ajunge în oraș. Deocamdată, compania caută șoferi cu mașini proprii pentru colaborare.

TaxiFy este o alternativă la serviciul clasic de taximetrie, având prețuri mult mai mici; tarifele sunt chiar la jumătatea celor practicate de firmele cunoscute din Iași.

Pentru clienți, serviciul acesta de transport este unul ideal. Pentru cei care lucrează în domeniul taximetriei, dar și pentru cei care se gândească să opteze pentru un job în domeniu, acest fapt este unul chiar îngrijorător. Taximetriștii vechi se tem că vor pierde mulți clienți, iar cei care abia se orientează spre așa ceva se tem că nu vor face suficienți bani.

Pe Facebook au apărut deja grupuri locale în care oamenii dezbat subiectul. Oamenii au înțeles că activitatea nu a fost încă reglementată legal și se tem să nu aibă mai multe probleme decât beneficii.

O pagină pe care se discută este Firma Partener TaxiFy Iasi. A fost postat recent un anunț de recrutare a șoferilor cu autoturisme proprii. Se menționează și actele necesare pentru a obține job-ul: buletinul, permisul, talonul mașinii, asigurarea auto și cazierul judiciar.

Un alt grup închis este adresat potențialilor clienți și parteneri din Iași și are deja 190 de membri - TaxiFy Grup Clienți și Parteneri IASI.

Alt grup este destinat exclusiv celor care vor să devină șoferi la TaxiFy - Taxify Iasi Drivers. Grupul de dezbatere are deja 133 de membri.

Cursele cu TaxiFy sunt comandate prin intermediul unei aplicații, care momentan nu funcționează la Iași. Se pare că aceasta va deveni funcțională la sfârșitul acestei luni. Clientul își alege mașina, stabilește locația și solicită cursa. Șoferul este urmărit pe harta din aplicație în timp real. Plățile nu se fac cash, ci direct din aplicație, la finalul cursei, deoarece este nesară introducerea unui cont.

Există totuși un tarif minim (în jur de 10 lei). Costul unul kilometru ar fi puțin peste 1 leu în condițiile în care companiile clasice de taximetrie practică tarife de 2,5 lei pe kilometru.

Pentru că nu toți conducătorii auto au licență pentru transportul de persoane, aceștia se tem să accepte job-ul la TaxiFy care nu le pune la dispoziții mașini de serviciu. Ei se tem că vor fi prinși rapid după ce vor fi dați în gât de "concurență". Totuși, dacă cererea este mare din partea clienților (ceea ce înseamnă multă reclamă în mediul online), care pot renunța și la autoturismele proprii pentru deplasarea mult mai convenabilă prin oraș, politicile firmei se pot schimba, se va intra în legalitate și atunci va crește și numărul șoferilor.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Să ne luăm tricolorii înapoi!

Nicolae GRECU

Să ne luăm tricolorii înapoi!

Fie că suntem dinamovişti sau stelişti, fie că ne credem cetăţeni ieşeni sau botosăneni, doar naţionala noastră se numeşte România.

Filmuletul zilei

opinii

Doi mari învăţaţi: Gheorghe Ivănescu şi Eugeniu Coşeriu (III)

Eugen MUNTEANU

Doi mari învăţaţi: Gheorghe Ivănescu şi Eugeniu Coşeriu (III)

Autorul articolului încheie schiţarea, începută în foiletoanele anterioare, a portretelor celor mai importanţi lingvişti pe care Iaşul i‑a dat ştiinţei universale.

Nevoia de echilibru

arh. Ionel OANCEA

Nevoia de echilibru

Acelaşi mare arhitect şi om de cultură amintit aici mereu, George Matei Cantacuzino, compara împrejurimile Iaşului istoric, cu podgoriile, livezile, fâneţele, pădurile şi iazurile ei, presărate cu mănăstiri şi conace, cu Toscana Florenţei. Astăzi, peisajul acesta fabulos a dispărut. Este proba limpede a inexistenţei culturii urbane a locuitorilor şi a administratorilor, în aceeaşi măsură.

Confruntarea. De dorit, de evitat?

pr. Constantin STURZU

Confruntarea. De dorit, de evitat?

Motto: „Vreme este să taci şi vreme să grăieşti”  (Eclesiastul 3, 7)

pulspulspuls

O mare minune dumnezeiască la saloanele Covid de la Iaşi

O mare minune dumnezeiască la saloanele Covid de la Iaşi

Pentru că e uichend, haideţi să fie, conform tradiţiei, tot fără politichie, deşi e campanie. 

Caricatura zilei

Untură specială

Editia PDF

Bancul zilei

Îi datoram multe coronavirusului. A reusit sa-i aduca pe români înapoi în tara si a putut sa le înve (...)

Linkuri

Alte ziare locale

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.