Tehnica “Oferta Speciala”
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

sambata, 16.01.2021

PILULA DE TRAINING

Tehnica “Oferta Speciala”

GALERIE
sigla MT 2014
  • sigla MT 2014
- +

Rolul „Pilulelor de Training” este acela de a sprijini pe vanzatori si manageri in activitatile lor de training intern - training on the job si implicit cultura training-ului in organizatia dvs. Intotdeauna „Pilula de Training” va promova tehnici de vanzare consultativa si instrumente utile, va fi de o pagina, cu explicatii si usor de folosit.

Tehnica „Oferta Speciala” este o tehnica de promovare, de marketing, de atragere a Atentiei dar totodata si de vanzare calitativa, de valoare mai ridicata. Cu ea veti vinde etic, pe nevoile clientului. Consta in combinarea catorva produse (2-3, statistic cumparate impreuna) intr-un pachet special, oferit clientilor. Daca pachetul de produse acopera nevoia principala si pe cele secundare reale, el va fi perceput ca o solutie, cu un raport calitate pret corect, si va fi mai des acceptat iar voi veti vinde mai mult. Cui? Clientii din piata tinta au nevoi asemanatoare, comportamente, varste, bugete, status social, cerinte asemenea, deci va fi mai usor de creat o Oferta Speciala! Cum? Tot ce va trebui sa faceti va fi sa le atrageti atentia asupra acesteia: „sa va spun despre Oferta noastra Speciala?”.(aspiratorul vine cu 100 de saci rezerve; masina are acum si doua revizii cu manopera gratuita, s.a.).

Mecanism de functionare: la baza tehnicii stau doua legi fundamentale de persuasiune, Legea Penuriei (tindem sa pretuim si mai mult ceva ce percepem ca se gaseste in cantitate limitata) si Legea conformismului (tindem sa acceptam mai usor ceea ce se pare ca majoritatea accepta – efectul de turma). Ce ne sugereaza Oferta Speciala?
- o ocazie, ceva ce s-ar putea sa nu mai vezi maine; oricum, ceva ce merita explorat, cunoscut
- ca multi clienti iau asa ceva, deci este ceva utilizat, deci este ceva sigur, de risc scazut

In plus, „Oferta Speciala” le propune clientilor o solutie gata gandita, nefiind nevoie ca acestia sa mai investigheze, sa potriveasca variante. Le au gata pregatite, se usureaza Decizia!
Tot in plus, tehnica reduce expunerea sociala a deciziei, oferind un argument de cumparare si de justificare: „era Oferta Speciala!” (cand cumparam o guma de mestecat nu ne expunem social prea mult dar deja de la tipul de bere agreat apar intrebarile prietenilor, familiei, cunoscutilor: de ce asta?)

Exemple:
1) intr-o receptie service auto, client la revizie: „sa va spun oferta speciala pentru revizie
30000 km, toate filtrele schimbate, ulei marca W, 14 verificari electrice si mecanice, 580 ron”. Astfel vindeti revizia completa!

2) ospatarul, dupa ce a revenit pentru a lua comanda: „Oferta serii este Cordon Bleu cu garnitura de ... si prajitura casei. Ce ati dori sa comandati?”. Sunt sanse frumoase ca sa vanda mai multe Oferte Speciale. De obicei la restaurant vine un client cu invitatii sai iar acestia nu vor mai comanda, din politete, ceva ieftin (macaroane cu branza) ci pot alege ceva mai bun: Oferta Speciala! Decizie usurata. Toata lumea fericita .

3) consultantul de vanzari auto catre client cu copil mic: „avem modelul X la Oferta Speciala, vine cu scaun pentru copii si kit de siguranta”. (Oferta Speciala facuta ad-hoc pentru client).

4) cautati un gratar de picnic, duminica dimineata; variantele sunt doua: gratar standard – 80 ron si ...Oferta Speciala: gratar + 2 ustensile + 1 sac de carbuni: 99 ron. Exista sansa sa alegeti varianta doi.

Succes in adaptarea si aplicarea acestei tehnici simple!



 
autor: RADU NECHITA – training partner MENTOR Training                                                             licentiat LIFO® si Human Synergistics®
www.mentortraining.ro                                                                                                                 office@mentortraining.ro                                                                                             http://piluladetraining.blogspot.com

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Primăvara din ianuarie

Nicolae GRECU

Primăvara din ianuarie

Pericolul de îngheţare şi pericolul de carantină pun în primejdie desfăşurarea Ligii I conform graficului.

Filmuletul zilei

opinii

Un corifeu al „gândirii politice corecte” - Noam Chomsky (I)

Eugen MUNTEANU

Un corifeu al „gândirii politice corecte” - Noam Chomsky (I)

Unul dintre cei mai proeminenţi promotori ai „corectitudinii politice”, ideologie larg răspândită în mediile academice şi în mass media occidentale, este lingvistul american Noam Chomsky. O parte din ideile sale politice sunt analizate în articolul de faţă.

Dar cine „le are cu Biserica”?

pr. Constantin STURZU

Dar cine „le are cu Biserica”?

Acum o lună, mai exact pe 16 decembrie, au fost publicate rezultatele unui sondaj realizat de Centrul de Cercetări Sociologice LARICS, în parteneriat cu Secretariatul de Stat pentru Culte şi cu Institutul de Ştiinţe Politice şi Relaţii Internaţionale (ISPRI) al Academiei Române. Desfăşurată sub titulatura „Barometrul vieţii religioase”, cercetarea vine să evidenţieze şi ce impact a avut, din perspectivă religioasă, 2020 (anul „pandemic”) asupra populaţiei. 

Filozofie coruptă

arh. Ionel OANCEA

Filozofie coruptă

Într-o viziune grosolană despre normalitate se poate aprecia că administraţia comunistă era mai funcţională ca cea de astăzi. Pentru obţinerea unui act administrativ puteai merge la audienţe la diverşi tovarăşi cu funcţii dispuşi, de regulă, să te asculte. Dacă nu, existau cel puţin două chei universale capabile să facă minuni, pachetul de Kent sau de cafea naturală. Ajuta, la fel de mult, nepotismul, cunoştiinţele, bunii amici din lanţul slăbiciunilor atât de bine surprins în celebra schiţă a lui Caragiale.

pulspulspuls

De ce se pregăteşte oare nea Măricel?

De ce se pregăteşte oare nea Măricel?

După ce l-a acuzat lumea că a plecat din Casa Pătrată cu gentoiul burduşit de like-uri şi urmaritori ai paginii oficiale de Facebook a instituţiei, îndensând totul apoi pe pagina lui de polkitician, iacătă că nea Măricel, fostul şef de judeţ, mai vbine cu o surpriză, şi tot în spaţiul virtual. 

Caricatura zilei

Mușchi

Editia PDF

Bancul zilei

In Antarctica s-a inregistrat cea mai scazuta temperatura de pe glob: -93,2 grade ...prin urmare va propunem sa ne reami (...)

Parteneri

Alte ziare locale

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.