Twitter testează un nou serviciu de publicitate - clipurile promoţionale
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

duminica, 26.09.2021

Twitter testează un nou serviciu de publicitate - clipurile promoţionale

GALERIE
twitter_promotion Foto fiverr.com
  • twitter_promotion Foto fiverr.com
- +

Platforma de microblogging Twitter a anunţat, marţi, că testează un nou serviciu de publicitate, respectiv spoturile video promoţionale care apar printre "tweet-urile" utilizatorilor, potrivit AFP.

Aceste "clipuri sponsorizate", lansate într-o versiune beta, sunt plătite de advertiseri în funcţie de numărul de accesări ale utilizatorilor reţelei Twitter (după principiul "costului per click", care este deja utilizat în industria online), a anunţat compania pe blogul său oficial.

Prin intermediul acestor aşa-numite "video-uri promoţionale", publicitarii îşi vor putea încărca şi distribui clipurile în reţeaua Twitter.

Acest nou serviciu de publicitate extinde în fapt un program implementat deja de Twitter, denumit Amplify, care permite sponsorizarea unor promo-uri în cazul programelor de televiziune, de exemplu.

Twitter încearcă să se extindă dincolo de platforma de microblogging, către servicii de distribuţie de imagini şi conţinut video, sperând că va accelera astfel creşterea numărului de utilizatori. Compania încearcă să atragă mai mulţi utilizatori şi să crească totodată timpul petrecut de aceştia pe platforma de socializare, pentru a genera venituri mai ridicate din publicitate.

Twitter a raportat o pierdere de 132,4 milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, de aproape cinci ori mai mare faţă de pierderea din perioada corespunzătoare a anului trecut. Numărul de utilizatori a urcat în primul trimestru la 255 milioane, cu 25% mai mulţi faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut. Rata de creştere a încetinit însă faţă de 30% în trimestrul anterior, după cum relata în aprilie Bloomberg.

Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 80% din încasările totale din publicitate înregistrate de Twitter în primul trimestru, faţă de un procentaj de 59% raportat de Facebook.

Twitter va avea în acest an o cotă de 2,7% pe piaţa publicităţii mobile din SUA, faţă de 2,4% în 2013, cu mult în urma Google (47%) şi Facebook (22%), potrivit estimărilor EMarketer. (Mediafax)

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Fascinaţia şi corvoada Cupei

Nicolae GRECU

Fascinaţia şi corvoada Cupei

Competiţia KO are farmecul ei, dar cu rezerve aduse de pe alte coclauri ori tineri crescuţi prin rizibilul „mentoring” e greu să te baţi chiar şi cu Văsălie de la Baia Mare.

Filmuletul zilei

opinii

Etimologicale pescăreşti (V)

Eugen MUNTEANU

Etimologicale pescăreşti (V)

Speculaţiile etimologico-istorice continuă cu o discuţie despre denumirile vaselor moderne.

Metallica. Dar ce fel de monstru? (I)

pr. Constantin STURZU

Metallica. Dar ce fel de monstru? (I)

Kim Ung-Yong, supranumit "copilul-minune" şi "omul cu cel mai ridicat coeficient de inteligenţă de pe pământ", fost cercetător la NASA, a ales să se retragă, încă tânăr fiind, în ţara sa natală, Coreea de Sud, la o facultate din provincie, ca profesor. 

La plimbare pe axa culturală (1)

arh. Ionel OANCEA

La plimbare pe axa culturală (1)

Dacă parcurgi Iaşul de la Palatul Culturii până la ultimul rond al bulevardului Carol, intrat definitiv în memoria colectivă cu numele de Copou, oricât nerv critic ar avea cineva din partea locului sau de oriunde, trebuie să recunoască, să accepte, să admire personalitatea, duhul specific, farmecul oraşului. Axa aceasta nu este perfectă. În urbanism, indiferent unde în lume, nu există perfecţiune. Dar este vie, variată, dinamică. Este o poveste care se lipeşte de sufletul iubitor de oraş. Dacă reuşim să întregim povestea, să-i adâncim semnificaţiile, ea poate deveni un spaţiu cultural cu forţă de seducţie universală.

pulspulspuls

Iaca un partid şi pentru Gigi!

Iaca un partid şi pentru Gigi!

Pentru că tot e uichend şi, aşa cum am mai zis, nu vrem să vă mai amărâm pandemia cu acreala din politica actuală, am zis că, iată, să vă mai prezentăm şi fate ancorate în sinergia trecutului. 

Caricatura zilei

Victorie Cîțu

Editia PDF

Bancul zilei

- Ioane, ce tot strâmbi din nas la sarmalele mele? Nu sunt bune? - Ba da, Marie, sunt bune, dar toti ceilalti din sala de (...)

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.