De Business

Punem punctul pe știi

Un start-up ieşean care vă ajută să vă luptaţi cu „hârtiile” iese la vânătoare de investitori

miercuri, 11 mai 2022, 02:00
4 MIN
 Un start-up ieşean care vă ajută să vă luptaţi cu „hârtiile” iese la vânătoare de investitori

SenseTask este o platformă în cloud care foloseşte inteligenţa artificială pentru a procesa documente.

Contabili, antreprenori sau investitori, pregătiţi-vă portofelele! Sense Task, un start-up ieşean care vine în ajutorul oamenilor de afaceri cu o platformă inteligentă de procesare a documentelor, va fi listată săptămâna viitoare pe platforma Seedblink, într-o campanie de atragere de investiţii.

Cum funcţionează?

De ce este SenseTask interesant? Start-up-ul, înfiinţat în 2019, de doi membri ai comunităţii de antreprenori tech de la Fab Lab Iaşi, Ciprian Petrini şi Victor Cristinari, a dezvoltat o platformă în cloud care foloseşte inteligenţa artificială (AI) pentru a procesa documente. Practic, platforma extrage automat informaţiile dorite din facturi, comenzi şi formulare, eliminând introducerea manuală de date şi reducând semnificativ timpul de procesare a documentelor. Iar micii întreprinzători şi contabilii, sufocaţi de maldărele de hârtii cerute de autorităţile române pentru administrarea afacerilor, ştiu cel mai bine câte dureri de cap le dau maldărele de documente care trebuie să fie zi de zi scanate, ordonate, înregistrate, precum şi documentele care trebuie completate manual, pe daza datelor conţinute în documente de tip pdf.

Promite o acurateţe de peste 95%

SenseTask promite o acurateţe de peste 95% în ceea ce priveşte procesarea documentelor şi susţine că poate extrage datele dorite din orice tip de document (financiar, medical sau legal) şi indiferent de forma sa (pdf, scan sau chiar fotografie) utilizând tehnologii AI. Aceste documente sunt clasificate în categorii, precum facturi, bonuri, formulare etc., urmând ca ulterior să fie extrase datele relevante şi exportate într-un anumit format sau într-un program la alegere. În acest mod, sunt colectate date inclusiv din documente nestructurate, eficientizând operaţiunile şi optimizând costurile. Soluţia propusă de SenseTask poate fi folosită de clienţi dintr-o gamă largă de domenii (financiar, sănătate, producţie, comerţul, juridic şi transporturi), îmbunătăţind productivitatea şi performanţa generală şi eliminând erorile. În prezent, platforma SenseTask se integrează cu soluţii de tip ERP, RPA şi CRM, precum şi cu alte aplicaţii.

Ce recomandă această aplicaţie

Seedblink, o platformă care aduce împreună antreprenori din domeniul tehnologiei şi investitori scrie despre start-up-ul ieşean:

„De ce ne place SenseTask:

  • Soluţie inteligentă de procesare a documentelor cu o acurateţe de > 95%.
  • Valoare adăugată dovedită pentru clienţi: platforma a economisit de 4 ori mai mult timp şi a redus costurile de procesare cu 75%, conform unui studiu de caz recent al unui client.
  • Integrări cu soluţii ERP, RPA şi CRM, precum şi cu alte aplicaţii.
  • Echipă calificată, formată dintr-un fost fondator şi alţi membri cu experienţă în software development (PhD în informatică) şi dezvoltarea afacerilor.
  • În prezent este susţinut de un grant din partea Innovation Norway. Piaţa soluţiilor de procesare inteligentă a documentelor este în creştere, fiind estimată să ajungă la 6,8 miliarde de dolari în 2027, cu un CAGR de 35%”.

Investiţii de aproape 500.000 de euro

Potrivit SenseTask, platforma de procesare a documentelor îmbunătăţeşte remarcabil productivitatea la locul de muncă, reduce semnificativ consumul de hârtie şi permite profesioniştilor să proceseze şi să acceseze documente de la distanţă. Astfel, companiile îşi pot reduce costurile totale asociate cu procesarea unor volume mari de documente, îşi pot îmbunătăţi performanţa generală şi conformitatea prin eficientizarea fluxurilor de lucru în afaceri.  Până acum, proiectul SenseTask s-a dezvoltat pe baza unui grant nerambursabil de 400.000 euro din partea Innovation Norway, la care s-a mai adăugat o investiţie de 80.000 euro din partea unui business angel român, Constantin Marcu. Acesta va fi alături de Ciprian Petrini (co-fondator & CEO SenseTask) şi la campania pe care Seedblink o lansează începând de marţi, la ora 10:00.

Cum puteţi investi în această firmă

Pe Seedblink, tichetul minim de investiţie este de 2.500 de euro. Însă posibilii investitori interesaţi într-un portofoliu mai larg, se pot înscrie, printr-un abonament anual, în Clubul Seedblink, caz în care investiţia minimă porneşte de la 1.000 de euro. Seedblink organizează şi o sesiune de prezentare a start-upului ieşean, care va avea loc pe Zoom, luni, 16 mai, de la ora 17:00. Evenimentul online le va da ocazia reprezentanţilor SenseTask să explice cum funcţionează platforma dezvoltată de ei, iar participanţii, potenţiali investitori, pot cere detalii despre afacerea care facilitează alte afaceri.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii