Un vin ieșean, vedetă pe rețelele sociale din România. Patronul Gramma gestionează personal conturile și postează
Marian Olteanu, proprietarul vinurilor Gramma din Iași, a reușit să-și transforme brandul într-o adevărată vedetă pe rețelele sociale. Omul de afaceri demonstrează că nu este întotdeauna necesar să angajezi un specialist în marketing pentru a avea succes pe platformele de socializare: am aflat de la el că gestionează personal conturile de social media, creează și postează conținut. Marian Olteanu spune că Gramma Wines a ajuns la momentul actual cel mai instagramabil producător de vinuri din România.
Pentru a-și promova businessul, tot el menține relații cu influenceri locali și naționali precum Ioana Grama, Sandra Bendre, Carmen Grebenișan, Guess Who, Grasu XXL și Deliric.
„Mulți mă întreabă cine este omul din spatele marketingului la Gramma Wines, iar atunci când le spun că mă ocup personal rămân oarecum surprinși. Da, nu avem un fotograf profesionist sau specialist în marketing, eu sunt cel care face pozele, creează conținutul și se ocupă de postările de pe rețelele sociale, totul cu ajutorul telefonului meu mobil. Arătăm tot ceea ce facem pe Instagram, iar la momentul actual avem 18,8 mii de urmăritori”, ne-a explicat Marian Olteanu.
Acesta a constatat că internauții preferă imaginile cu via și natura, dar și cu oameni care se simt bine în compania unei sticle de vin și a prietenilor.
Maestrul Horațiu Mălăele și Maria Zurbagiu creează etichete Gramma Wines
Gramma este o cramă de familie din Iași, cu plantații de viță-de-vie în satul Vișan, comuna Bârnova, ce se întind pe aproximativ 20 de hectare. Produce anual în jur de 100.000 de litri de vin. Etichetele și designul sticlelor Gramma Wines au devenit subiect de discuție printre iubitorii de vin și influenceri, având cel mai urmărit cont de Instagram în această categorie, susține omul de afaceri. Producătorul de vinuri din județul Iași colaborează cu artiști precum Horațiu Mălăele și Maria Zurbagiu pentru a crea etichete pentru sticlele lor de vin.
Omul de afaceri se implică personal în promovarea brandului pe rețelele de socializare
„Pentru mine, orice cont de social media este un canal de comunicare. Contul a fost deschis odată cu apariția Instagram în România. Îmi place să fiu implicat direct în fiecare aspect al promovării. Am crescut acest cont printr-o relație excelentă atât cu influenceri locali, cât și naționali. Contul de Instagram ne-a fost de mare ajutor și în timpul pandemiei, când toată lumea era pe telefon. Gestionez toate conturile de pe telefonul meu personal și mă ocup direct de ele, iar majoritatea fotografiilor sunt realizate de mine. Fiind mereu prezent la cramă, pot surprinde momente spontane. Repostările celor care ne dau tag sunt o altă categorie importantă de postări pe pagina noastră de pe Instagram. Avem etichete originale și deosebite, desenate de maestrul Horațiu Mălăele și de Maria Zurbagiu, o talentată ilustratoare din Brașov. Ea ne-a desenat din creion niște etichete alb-negru, iar în pandemie am primit poze de la oameni care, cel mai probabil de plictiseală, le-au colorat”, ne-a mai spus proprietarul vinurilor Gramma din Iași.
Imagini care prind pe rețelele sociale
Fotografiile și videoclipurile de pe rețelele sociale ale Gramma Wines care atrag cel mai mult atenția și aprecierea sunt cele care prezintă via, crama și natura.
„Postările care au cel mai mare succes sunt cele din vie, din cramă, cele cu natura, deoarece oamenilor le place să vadă ce se întâmplă aici. De asemenea, postările cu oameni care se bucură de vinurile noastre sunt foarte apreciate. Primim multe poze din vacanțe, oamenii iau sticlele noastre cu ei și ne trimit imagini”, arată Marian Olteanu.
Publicitate și alte recomandări video