Unul din doi români îşi doreşte altă culoare pentru maşină
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

duminica, 09.05.2021

Unul din doi români îşi doreşte altă culoare pentru maşină

GALERIE
masini-recuperate
  • masini-recuperate
- +

Mai mult de jumătate dintre şoferii români şi-ar dori o altă culoare pentru maşină decât cea pe care o au în prezent, în topul preferinţelor regăsindu-se argintiul, negrul şi roşul/vişiniul/grena, potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown.

 

Culorile cel mai des întâlnite la maşinile din România sunt: bleumarin/albastru (22%), argintiu (18%), roşu/vişiniu/grena (15%), bej/gri (13%), negru (12%) şi alb (11%). De cealaltă parte, culorile mai puţin întâlnite sunt verde (6%), galben (2%) şi maro/cafeniu (1%). "Diferenţa dintre culorile maşinilor deţinute şi culorile pe care românii şi le doresc este oarecum normală dacă ţinem cont de aspecte precum moda, varietate şi mai ales tipul achiziţiei. Românii cumpără preponderent maşini second hand, situaţie în care culoarea nu mai joacă un rol la fel de important ca atunci când se achiziţionează o maşină nouă. În astfel de cazuri, cumpărătorul se uită mai întâi la preţ, consum, costuri de întreţinere şi, dacă mai are de ales, la culoare", a arătat Alexandru Govoreanu, director de dezvoltare al www.vezicatface.ro. Prin comparaţie cu femeile, bărbaţii ar alege într-o mai mare măsură un autoturism de culoare argintie (22% bărbaţii vs. 17% femeile), bleumarin/albastră (16% bărbaţii vs. 11% femeile) sau bej/gri (10% bărbaţii vs. 6% femeile). Femeile sunt însă mai atrase de culorile roşu/vişiniu/grena (25% femeile vs. 14% bărbaţii) şi verde (6% femeile vs. 2% bărbaţii). Pe măsură ce veniturile cresc, românii preferă mai puţin culori precum argintiu sau bleumarin/albastru şi aleg în schimb culoarea neagră sau bej/gri. "Persoanele cu venituri mari au o înclinatie crescută pentru achiziţia de maşini noi, ceea ce le permite să-şi aleagă cu mai multă uşurinţă culoarea. În acelaşi timp, negrul se regăseşte într-o proporţie semnificativ mai mare în gama de culori a maşinilor premium. Aceasta explică de ce persoanele cu venituri ridicate deţin într-o măsura mai mare maşini negre", potrivit studiului Daedalus. Pe categorii de vârstă, tinerii până în 35 de ani preferă maşinile negre (31%), în timp ce persoanele cu vârsta de peste 35 de ani preferă autoturismele de culoare argintie (25%).

 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Obsesiile microbiştilor români

Nicolae GRECU

Obsesiile microbiştilor români

„Ne-a furat arbitrul” şi „jucătorul X ne-a vândut la pariuri” sunt unele dintre acestea.

Filmuletul zilei

opinii

Metamorfoze ale protocronismului sau despre incompetenţa cu ştaif (VI)

Eugen MUNTEANU

Metamorfoze ale protocronismului sau despre incompetenţa cu ştaif (VI)

Episodul de azi, penultimul din această serie, conţine o succintă prezentare a confuziei medievale dintre denumirile istorice Dacia versus Danemarca, respectiv Dacus versus Danus, confuzie pe baza căreia autori contemporani construiesc ipoteze aberante, cu motivaţie „patriotică”, dar cu un puternic iz protocronist.

După Înviere

pr. Constantin STURZU

După Înviere

Cea mai importantă predică a Domnului a fost una fără cuvinte. A început în Ghetsimani, cu sudoarea Lui, care "s-a făcut ca picături de sânge" (Luca 22, 44) şi a continuat pe Cruce, până la gestul de a-Şi da duhul de bunăvoie, nu pentru că fusese biruit de moarte. 

Dezastru de sărbători

Alexandru CĂLINESCU

Dezastru de sărbători

Să nu ne amăgim cu gândul că lumea, în special tinerii, nu se mai uită la televizor. România TV are audienţă la un segment deloc neglijabil din populaţie, sensibil la „patriotism” şi la grija pentru „nevoile românilor”. Direct sau insidios, postul exercită o influenţă nefastă, cu consecinţe pe termen lung.

pulspulspuls

Imagini de colecţie: oare ne-am schimbat sau nu în bine?

Imagini de colecţie: oare ne-am schimbat sau nu în bine?

Un amic cetitor atent atent ne-a pus ieri la dispoziţie această faină poză de campanie, stimaţi telespectatori. 

Caricatura zilei

Bravo autorităților locale care au ținut gol Spitalul Mobil de la Lețcani!

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.