Anunturi de Mica Publicitate
Abonament la editia electronica
Iasi Tv Life
TeleM
TVR Iasi Telejurnal
Abonament la editia tiparita

vineri, 29.03.2024

Rechemări în service care vor afecta serios grupul german

Volkswagen are în China de remediat o problemă care costă 600 milioane dolari

GALERIE
vw
  • vw
- +

Campania Volkswagen (VW) de rechemare a peste 384.000 de vehicule în China pentru remedierea unei defecţiuni la cutiile de viteză ar putea costa grupul german peste 600 de milioane de dolari, relatează Automotive News Europe.

Între modelele incluse în campanie se află VW Golf, Magotan, Sagitar şi Audi A3, potrivit autorităţii chineze pentru controlul calităţii.


"În cazuri rare, o defecţiune electrică poate provoca oprirea alimentării cu electricitate a maşinilor aflate în mers", se arată într-un comunicat al VW, care precizează că direcţia şi sistemul de frânare nu sunt afectate de această problemă.
Reprezentanţii VW au refuzat să comenteze în privinţa costurilor implicate de rechemările în service, dar compania de analiză a pieţei LMC Automotive estimează că acestea s-ar putea încadra între 3.000 de yuani (483 dolari) şi 10.000 de yuani pe vehicul.
Campania de rechemări reprezintă o lovitură pentru VW, pentru care China este cea mai mare piaţă a sa, grupul urmărind să devină cel mai mare producător de automobile la nivel mondial, până în 2018.
Rechemările au fost anunţate la mai puţin de o săptămână după ce televiziunea de stat din China a difuzat o emisiune în care clienţi ai VW se plângeau de vibraţii anormale, pene de curent şi accelerarea subită a maşinilor echipate cu sistemul de cutii de viteză DSG.
Preşedintele companiei de consultanţă Synergistics, Bill Russo, a declarat că problemele de acest gen sunt întotdeauna dăunătoare pentru reputaţia unei companii, mai ales dacă devin publice.
Campania include 21 de tipuri de vehicule, între care versiuni ale VW Scirocco, Bora, Touran, Passat şi Skoda Octavia, produse începând din 2008.
Autoritatea chineză pentru controlul calităţii a ajuns la concluzia, după o investigaţie de un an, că o defecţiune la sistemul cutiei de viteză DSG fabricat de grupului german, care nu necesită ambreiaj, poate provoca pene de motor şi riscuri ascunse pentru siguranţă.
Grupul german a precizat că va înlocui gratuit componentele defecte ale cutiilor de viteză.
VW, cel mai mare constructor auto european, a vândut anul trecut 2,8 milioane de vehicule pe piaţa chineză, în creştere cu 25% faţă de anul precedent, la o producţie de 2,6 milioane de unităţi în China.
Volkswagen a anunţat săptămâna trecută că va înfiinţa în următorii ani 6-7 noi fabrici în China, pe lângă cele 12 existente deja, astfel ca în 2018 să ajungă la o producţie de peste 4 milioane de vehicule pe an.
China este din 2009 cea mai mare piaţă auto la nivel mondial.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Cine profită de madam Şoşoacă

Pavel LUCESCU

Cine profită de madam Şoşoacă

Campania care urmează la Iaşi nu trebuie să devină un circ de tip Şoşoacă, decât dacă vrem să ne batem joc de viitorul acestui oraş. Nu vreau să spun că madam SOS România ar trebui ignorată, ci că n-ar fi rău dacă am încerca să înţelegem mai mult ce are în cap când vine vorba de viitorul oraşului şi mai puţin ce vrea ea să ne vândă, adică scandal.

opinii

Distrugerea statuilor

Alexandru CĂLINESCU

Distrugerea statuilor

Frenezia negatoare woke e urmarea obscurantismului, a fanatismului şi a inculturii. Ideologii woke au cale liberă în mass-media, au pătruns în universităţi şi în şcoli. Acţiunile lor n-au nimic comun cu adevărul istoric. Ei pretind că fac dreptate celor ai căror strămoşi au fost umiliţi şi exploataţi, în realitate manipulează istoria şi adâncesc fracturile sociale.

De ce este atât de aspru Postul Mare?

pr. Constantin STURZU

De ce este atât de aspru Postul Mare?

Faţă de celelalte posturi de peste an, Postul Mare (care precede Sfintele Paşti) este considerat unul aspru, atât din punct de vedere alimentar, cât şi din alte puncte de vedere. De ce este – sau ni se pare a fi – Postul Mare atât de aspru? De ce, în genere, ne este atât de greu să postim? Din mulţimea de posibile răspunsuri, să reflectăm azi la trei dintre ele.

Roboţi

Codrin Liviu CUȚITARU

Roboţi

Robotul a trecut, treptat, de la „plimbarea” convulsivă pe coridoarele Universităţii, la alergarea „profesionistă”. Se arăta capabil să sară şi peste obstacole, plăcerea sa supremă fiind „să evite” deliberat, în viteză, femeile de serviciu îngenuncheate pe ciment şi prinse în efortul răzuirii gumelor de mestecat aruncate iresponsabil. Îngrijitoarele se speriau îngrozitor şi ţipau injurios după Robogică (foarte des îl numeau „pocitania dracului”!).

pulspulspuls

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister la liberalii ieşeni: cine va primi de la Bucale pâinea şi cuţitul listelor din toamnă?

Un mare mister tace şi face pe piaţa politichiei locale în această perioadă, stimaţi electori: cine va face listele de candidaturi de la parlamentarele din toamnă la liberalii ieşeni? 

Caricatura zilei

La reciclat pet-uri și doze

Când Sistemul Garantie Colectare te pune pe gânduri

Cumpara editia digitala

Vremea in Iasi

Curs valutar

Parteneri

Intrebarea zilei

Vladimir Putin, presedintele Federatiei Ruse, a declarant intr-un interviu dat jurnalistului american Tucker Carlson ca nu va ataca niciun stat NATO. Credeti ca isi va respecta cuvantul dat?

vezi raspunsuri