Chirica: 4 dosare / Alexe: 3 dosare. De ce totuşi cei doi nu au motive de îngrijorare până în ziua alegerilor?
Daca cei doi vor câstiga la viitoarele alegeri locale înca o tura în fruntea insti (...)
citeste totjoi, 28.03.2024
Volvo Cars face pentru prima dată accesibile cunoștințele sale în ceea ce privește
siguranța într-o librărie digitală centrală și îndeamnă industria auto să o folosească cu
scopul de a face drumurile mai sigure pentru toată lumea. Anunțul simbolizează filosofia
companiei de a crește siguranța auto prin împărtășirea cunoștințelor ce pot ajuta la
salvarea vieților omenești și are loc în anul în care celebrăm 60 de ani de la probabil cea
mai importantă invenție din industria auto: centura de siguranță cu prindere în 3 puncte.
Introdusă de către Volvo Cars în anul 1959, centura de siguranță cu prindere în 3
puncte se estimează a fi salvat peste 1 milion de vieți la nivel global, și nu doar în
mașini Volvo ci și în numeroase alte autoturisme, mulțumită deciziei companiei de a
împărtăși inovația pentru a îmbunătăți siguranța în trafic. De atunci Volvo Cars a
continuat să pună pe primul loc progresul societății, și nu obținerea de câștiguri
financiare .
Pentru a celebra această etapă și pentru a sublinia faptul că tradiția de a împărtăși
informații merge dincolo de brevete și produse fizice, Volvo Cars lansează acum Project
E.V.A , proiect care sărbătorește 60 de ani de cercetare în domeniul siguranței
autovehiculelor, transmisă în întreaga lume, dar subliniază și problema fundamentală a
inegalității în ceea ce privește dezvoltarea siguranței mașinilor.
”Am adunat informaț ii despre zeci de mii de accidente reale, pentru a ne putea asigura
că maș inile noastre sunt cât mai sigure posibil pentru ceea ce se întâmplă în trafic.”
spune Lotta Jakobsson, Profesor și Specialist Tehnic Senior la Centrul de Siguranță
Volvo Cars.
”Acest lucru înseamnă că autoturismele noastre sunt create cu scopul de a proteja toț i
pasagerii, indiferent de gen, înălț ime, formă sau greutate ș i dincolo de standardele unei
persoane obiș nuite, reprezentate de manechinele pentru testele de coliziune”.
Project E.V.A reflectă, conform datelor din studiile Volvo Cars, faptul că femeile sunt
mai expuse riscului unor leziuni în cadrul accidentelor de mașină. Diferențele dintre
femei și bărbați, cum ar fi anatomia și rezistența gâtului, arată că femeile sunt mult mai
susceptibile pentru a suferi traumatisme cervicale.
Având la bază aceste cercetări și propriile date despre accidente, Volvo Cars a creat
manechine pentru testele de coliziune cu scopul de a înțelege mai bine ce se întâmplă
în timpul accidentelor și pentru a dezvolta tehnologii de siguranță care să ajute atât la
protecția femeilor cât și a bărbaților în mod egal. Prima inovație rezultată a fost WHIPS,
o protecție pentru traumatisme cervicale lansată în 1998, care a contribuit la aspectul
unic al scaunelor și a tetierelor Volvo.
Progresul social este motivația care încă stă la baza tuturor eforturilor depuse pentru
îmbunătățirea siguranței. Dezvoltarea de noi tehnologii nu este doar pentru a îndeplini
standardele de siguranță sau pentru a trece testele de reglementare, ci pentru că datele
din cercetările proprii bazate pe o analiză detaliată a mii de accidente din viața reală
arată unde poate fi îmbunătățită siguranța.
În anii 1980 Volvo Cars a început să se concentreze asupra impacturilor laterale, după
ce datele sale au arătat că prea multe persoane au fost rănite în astfel de accidente
datorită distanței reduse dintre impact și ocupant. Acest lucru a dus la mai multe inovații
începând cu anii 1990, cum ar fi sistemul de protecție laterală (SIPS), airbag-urile
laterale și perdelele gonflabile. Toate aceste inovații bazate pe datele de cercetare ale
Volvo, constituie acum un standard al industriei.
Analizele și studiile ulterioare au determinat Volvo să se concentreze asupra pericolelor
cauzate de rănirile rutiere. Tehnologia rezultată, introdusă prima dată pe modelul XC90
și acum pe toate automobilele construite pe platforma SPA, constă într-o porțiune ce
absoarbe energie în scaune care depășește cu mult cerințele de reglementare pentru
producătorii auto.
-------------------------------
Volvo Car Group în 2017/2018
Pentru anul financiar 2017, grupul Volvo Car Group a înregistrat un profit operaț ional de 14.061
MSEK (11.014 MSEK în 2016). Venitul pe parcursul perioadei a fost de 210,912 MSEK (180,902
MSEK). Pentru întregul an 2018, vânzările globale au atins un record de 642.253 de maș ini, o
creș tere de 12,4% față de 2017. Rezultatele subliniază transformarea completă a finanțelor ș i
operaț iunilor Volvo Cars din ultimii ani, poziț ionând compania pentru următoarea fază de creș tere.
Despre Volvo Car Group
Volvo a început producț ia în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este una dintre cele mai cunoscute ș i
respectate brand-uri auto din lume, cu vânzări de 571.577 maș ini în aproximativ 100 de țări în anul
2017. Din 2010 Volvo Cars este deț inută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China.
Iniț ial compania a făcut parte din Volvo Group din Suedia - până în 1999, când compania a fost
cumpărată de Ford Motor Company din SUA. În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de
compania EIT sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piaț a locală.
E.I.
Cuvinte cheie: + Volvo Cars, 60 ani, librăria digitală,
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Modificări: Tramvaiul 6 (Dacia – Târgu Cucu) va circula până în Tătăraşi Nord
Orașul din România de două ori mai mare decât Bucureștiul în care mulţi ieşeni îşi petrec vacanţa
Philipp Plein şi-a părăsit logodnica pentru o ieşeancă. Tânăra din Paşcani e însărcinată
Ministrul Finanţelor, întrebat cât i-a venit factura la curent: 199 lei
Prahova: Bărbat ucis cu un singur pumn după o ceartă pe modul în care a parcat maşina
Dan Şucu anunţă că merge cu galeria Rapidului la meciul cu U. Craiova
Preţul aurului a urcat joi la 327,8351 lei/gram, o nouă valoare record
Nou scandal: Postări cu soldaţi israelieni care se joacă cu lenjeria intimă a femeilor din Gaza
Prefectul Cojocaru acuză conducerea Aeroportului Iaşi de "politizare cu penali"
Conferința ,,BRICS și ordinea economică mondială”, la sediul Academiei Române din Iași
Premierul anunţă că “nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend”
Ministrul Energiei explică modul cum va fi aplicată schema de plafonare la gaze şi energie
Noi măsuri în privinţa sistemului electronic RO e-Factura. Ce măsură anunţă Guvernul
Integritatea hibridă a lui Herman von Hebel, preşedintele Comisiei Pre-Vetting din Republica Moldova
STUDIU - Gheaţa polară se topeşte şi modifică rotaţia Pământului: Timpul însuşi este afectat
Grav accident rutier în Dolj, unde două maşini s-au ciocnit, iar una a luat foc
Luis Enrique şi Hansi Flick, pe lista scurtă pentru a-i succede lui Xavi la FC Barcelona
O capsulă cu senzori ar putea fi o alternativă la endoscopie
Putin spune că Rusia nu va ataca NATO, dar că avioanele F-16 date Ucrainei vor fi doborâte
Ucraina afirmă că a doborât peste noapte 26 de drone de atac ruseşti
Beyoncé, vedeta pop de culoare din Texas, îşi lansează primul album country
Grecia: Cele mai ridicate temperaturi pentru luna martie din ultimii douăzeci de ani
Nissan va investi în unitatea de vehicule electrice Ampere a grupului Renault
Prima Doamnă Jill Biden a scris o carte pentru copii despre pisica de la Casa Albă
Sonda japoneză SLIM a supravieţuit celei de-a doua nopţi pe Lună
Medicamentele hormonale ar putea creşte riscul de tumori cerebrale
PSD Iaşi anunţă că un nou primar PNL va candida pe listele lor la alegerile locale
Ce pot indica modificările patologice ale examenului de urină? (P)
Moştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat
Calcule matematice: am putea avea o premieră la locale la Iaşi de ne va durea mintea
Dan CONSTANTINMoştenirea toxică ce o vor lăsa rectorii ajunşi la al treilea sau al patrulea mandat |
Codrin Liviu CUȚITARURoboţi |
George ŢURCĂNAŞUDespre discursul regionalist din Moldova (II) |
Bogdan ILIESCUSpărgătoarea de coduri |