Volvo Cars aniversează 60 de ani de împărtășire a cunoștințelor despre siguranță prin librăria digitală pusă la dispoziția tuturor
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Comunicat de presă

Volvo Cars aniversează 60 de ani de împărtășire a cunoștințelor despre siguranță prin librăria digitală pusă la dispoziția tuturor

GALERIE
250099_Volvo_s_Accident_Research_Team250103_Dr_Lotta_Jakobsson_Senior_Technical_Specialist_Injury_Prevention250160_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with250393_Volvo_Cars_safety_innovations_-_a_timeline250455_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with
  • 250099_Volvo_s_Accident_Research_Team
  • 250103_Dr_Lotta_Jakobsson_Senior_Technical_Specialist_Injury_Prevention
  • 250160_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with
  • 250393_Volvo_Cars_safety_innovations_-_a_timeline
  • 250455_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with
- +

Volvo Cars face pentru prima dată accesibile cunoștințele sale în ceea ce privește
siguranța într-o librărie digitală centrală și îndeamnă industria auto să o folosească cu
scopul de a face drumurile mai sigure pentru toată lumea. Anunțul simbolizează filosofia
companiei de a crește siguranța auto prin împărtășirea cunoștințelor ce pot ajuta la
salvarea vieților omenești și are loc în anul în care celebrăm 60 de ani de la probabil cea
mai importantă invenție din industria auto: centura de siguranță cu prindere în 3 puncte.

Introdusă de către Volvo Cars în anul 1959, centura de siguranță cu prindere în 3
puncte se estimează a fi salvat peste 1 milion de vieți la nivel global, și nu doar în
mașini Volvo ci și în numeroase alte autoturisme, mulțumită deciziei companiei de a
împărtăși inovația pentru a îmbunătăți siguranța în trafic. De atunci Volvo Cars a
continuat să pună pe primul loc progresul societății, și nu obținerea de câștiguri
financiare .

Pentru a celebra această etapă și pentru a sublinia faptul că tradiția de a împărtăși
informații merge dincolo de brevete și produse fizice, Volvo Cars lansează acum Project
E.V.A
, proiect care sărbătorește 60 de ani de cercetare în domeniul siguranței
autovehiculelor, transmisă în întreaga lume, dar subliniază și problema fundamentală a
inegalității în ceea ce privește dezvoltarea siguranței mașinilor.

”Am adunat informaț ii despre zeci de mii de accidente reale, pentru a ne putea asigura
că maș inile noastre sunt cât mai sigure posibil pentru ceea ce se întâmplă în trafic.”
spune Lotta Jakobsson, Profesor și Specialist Tehnic Senior la Centrul de Siguranță
Volvo Cars.

”Acest lucru înseamnă că autoturismele noastre sunt create cu scopul de a proteja toț i
pasagerii, indiferent de gen, înălț ime, formă sau greutate ș i dincolo de standardele unei
persoane obiș nuite, reprezentate de manechinele pentru testele de coliziune”.

Project E.V.A reflectă, conform datelor din studiile Volvo Cars, faptul că femeile sunt
mai expuse riscului unor leziuni în cadrul accidentelor de mașină. Diferențele dintre
femei și bărbați, cum ar fi anatomia și rezistența gâtului, arată că femeile sunt mult mai
susceptibile pentru a suferi traumatisme cervicale.

Având la bază aceste cercetări și propriile date despre accidente, Volvo Cars a creat
manechine pentru testele de coliziune cu scopul de a înțelege mai bine ce se întâmplă
în timpul accidentelor și pentru a dezvolta tehnologii de siguranță care să ajute atât la
protecția femeilor cât și a bărbaților în mod egal. Prima inovație rezultată a fost WHIPS,
o protecție pentru traumatisme cervicale lansată în 1998, care a contribuit la aspectul
unic al scaunelor și a tetierelor Volvo.

Progresul social este motivația care încă stă la baza tuturor eforturilor depuse pentru
îmbunătățirea siguranței. Dezvoltarea de noi tehnologii nu este doar pentru a îndeplini
standardele de siguranță sau pentru a trece testele de reglementare, ci pentru că datele
din cercetările proprii bazate pe o analiză detaliată a mii de accidente din viața reală
arată unde poate fi îmbunătățită siguranța.

În anii 1980 Volvo Cars a început să se concentreze asupra impacturilor laterale, după
ce datele sale au arătat că prea multe persoane au fost rănite în astfel de accidente
datorită distanței reduse dintre impact și ocupant. Acest lucru a dus la mai multe inovații
începând cu anii 1990, cum ar fi sistemul de protecție laterală (SIPS), airbag-urile
laterale și perdelele gonflabile. Toate aceste inovații bazate pe datele de cercetare ale
Volvo, constituie acum un standard al industriei.

Analizele și studiile ulterioare au determinat Volvo să se concentreze asupra pericolelor
cauzate de rănirile rutiere. Tehnologia rezultată, introdusă prima dată pe modelul XC90
și acum pe toate automobilele construite pe platforma SPA, constă într-o porțiune ce
absoarbe energie în scaune care depășește cu mult cerințele de reglementare pentru
producătorii auto.
-------------------------------
Volvo Car Group în 2017/2018
Pentru anul financiar 2017, grupul Volvo Car Group a înregistrat un profit operaț ional de 14.061
MSEK (11.014 MSEK în 2016). Venitul pe parcursul perioadei a fost de 210,912 MSEK (180,902
MSEK). Pentru întregul an 2018, vânzările globale au atins un record de 642.253 de maș ini, o
creș tere de 12,4% față de 2017. Rezultatele subliniază transformarea completă a finanțelor ș i
operaț iunilor Volvo Cars din ultimii ani, poziț ionând compania pentru următoarea fază de creș tere.

Despre Volvo Car Group
Volvo a început producț ia în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este una dintre cele mai cunoscute ș i
respectate brand-uri auto din lume, cu vânzări de 571.577 maș ini în aproximativ 100 de țări în anul
2017. Din 2010 Volvo Cars este deț inută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China.
Iniț ial compania a făcut parte din Volvo Group din Suedia - până în 1999, când compania a fost
cumpărată de Ford Motor Company din SUA. În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de
compania EIT sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piaț a locală.
E.I.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Spre un partid al ardelenilor

Cătălin ONOFREI

Spre un partid al ardelenilor

Nu v-aţi săturat de dictatura „miticilor”?

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Extremişti

Briscan ZARA

Extremişti

Ignoranţa de azi nu este una impusă de sistem aşa cum era să spunem pe timpul regimului comunist, ci una exercitată de fiecare individ ori grup în parte asupra lui însuşi. Civilizaţie înseamnă în primul rând diversitate, acceptarea ideii că nu există o singură viziune asupra lumii, iar toate celelalte sunt nocive ori malefice şi că ar trebui eliminate. 

Rolul societăţii civile în consolidarea democraţiei

Ciprian IFTIMOAEI

Rolul societăţii civile în consolidarea democraţiei

Prezenţa unei societăţi civile cu forme de manifestare diverse şi active constituie un factor de consolidare democratică. Există diferite definiţii ale conceptului de „societate civilă”. În limbajul comun, sensul atribuit este adesea unul reducţionist, mulţi dintre noi reducând societatea civilă la activitatea organizaţiilor nonguvernamentale. Cristian Pîrvulescu, politolog şi activist civic, consideră societatea civilă un „concept cu geografie variabilă” care propune o invitaţie la regândirea raportului dintre, pe de o parte, individ/ cetăţean, iar pe de altă parte, stat/ societate.

Moştenirea lui Trump

Mihai DORIN

Moştenirea lui Trump

Noul preşedinte Joe Biden şi-a inaugurat mandatul - probabil ultimul - în termeni paradoxal rasişti: „Trebuie să încheiem cu supremaţia albilor!”. Afirmaţia este stupefiantă, având în vedere că această supremaţie s-a restrâns treptat, după perioada colonială şi a fost delegitimată masiv de către Abraham Lincoln şi războiul de secesiune, pentru a se destrăma efectiv, odată cu Martin Luther King. 

pulspulspuls

O coincidenţă politică de zile mari pe linia strategică Iaşi - Suceava - Neamţ şi retur

O coincidenţă politică de zile mari pe linia strategică Iaşi - Suceava - Neamţ şi retur

Şi pentru că tot am încheiat săptămâna trecută cu dosarul liberalului ieşean cu origini sucevene dar şef peste filiala de la Neamţ, mister Mugurel Cozmanciuc, haideţi să vă mai spunem una azi despre chestiune, ca să nu rămână nespusă.

Caricatura zilei

Pe scena Operei din Iași

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.