Volvo Cars aniversează 60 de ani de împărtășire a cunoștințelor despre siguranță prin librăria digitală pusă la dispoziția tuturor
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi

duminica, 05.12.2021

Comunicat de presă

Volvo Cars aniversează 60 de ani de împărtășire a cunoștințelor despre siguranță prin librăria digitală pusă la dispoziția tuturor

GALERIE
250099_Volvo_s_Accident_Research_Team250103_Dr_Lotta_Jakobsson_Senior_Technical_Specialist_Injury_Prevention250160_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with250393_Volvo_Cars_safety_innovations_-_a_timeline250455_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with
  • 250099_Volvo_s_Accident_Research_Team
  • 250103_Dr_Lotta_Jakobsson_Senior_Technical_Specialist_Injury_Prevention
  • 250160_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with
  • 250393_Volvo_Cars_safety_innovations_-_a_timeline
  • 250455_Project_E_V_A_-_Volvo_Cars_is_sharing_its_own_research_data_on_safety_with
- +

Volvo Cars face pentru prima dată accesibile cunoștințele sale în ceea ce privește
siguranța într-o librărie digitală centrală și îndeamnă industria auto să o folosească cu
scopul de a face drumurile mai sigure pentru toată lumea. Anunțul simbolizează filosofia
companiei de a crește siguranța auto prin împărtășirea cunoștințelor ce pot ajuta la
salvarea vieților omenești și are loc în anul în care celebrăm 60 de ani de la probabil cea
mai importantă invenție din industria auto: centura de siguranță cu prindere în 3 puncte.

Introdusă de către Volvo Cars în anul 1959, centura de siguranță cu prindere în 3
puncte se estimează a fi salvat peste 1 milion de vieți la nivel global, și nu doar în
mașini Volvo ci și în numeroase alte autoturisme, mulțumită deciziei companiei de a
împărtăși inovația pentru a îmbunătăți siguranța în trafic. De atunci Volvo Cars a
continuat să pună pe primul loc progresul societății, și nu obținerea de câștiguri
financiare .

Pentru a celebra această etapă și pentru a sublinia faptul că tradiția de a împărtăși
informații merge dincolo de brevete și produse fizice, Volvo Cars lansează acum Project
E.V.A
, proiect care sărbătorește 60 de ani de cercetare în domeniul siguranței
autovehiculelor, transmisă în întreaga lume, dar subliniază și problema fundamentală a
inegalității în ceea ce privește dezvoltarea siguranței mașinilor.

”Am adunat informaț ii despre zeci de mii de accidente reale, pentru a ne putea asigura
că maș inile noastre sunt cât mai sigure posibil pentru ceea ce se întâmplă în trafic.”
spune Lotta Jakobsson, Profesor și Specialist Tehnic Senior la Centrul de Siguranță
Volvo Cars.

”Acest lucru înseamnă că autoturismele noastre sunt create cu scopul de a proteja toț i
pasagerii, indiferent de gen, înălț ime, formă sau greutate ș i dincolo de standardele unei
persoane obiș nuite, reprezentate de manechinele pentru testele de coliziune”.

Project E.V.A reflectă, conform datelor din studiile Volvo Cars, faptul că femeile sunt
mai expuse riscului unor leziuni în cadrul accidentelor de mașină. Diferențele dintre
femei și bărbați, cum ar fi anatomia și rezistența gâtului, arată că femeile sunt mult mai
susceptibile pentru a suferi traumatisme cervicale.

Având la bază aceste cercetări și propriile date despre accidente, Volvo Cars a creat
manechine pentru testele de coliziune cu scopul de a înțelege mai bine ce se întâmplă
în timpul accidentelor și pentru a dezvolta tehnologii de siguranță care să ajute atât la
protecția femeilor cât și a bărbaților în mod egal. Prima inovație rezultată a fost WHIPS,
o protecție pentru traumatisme cervicale lansată în 1998, care a contribuit la aspectul
unic al scaunelor și a tetierelor Volvo.

Progresul social este motivația care încă stă la baza tuturor eforturilor depuse pentru
îmbunătățirea siguranței. Dezvoltarea de noi tehnologii nu este doar pentru a îndeplini
standardele de siguranță sau pentru a trece testele de reglementare, ci pentru că datele
din cercetările proprii bazate pe o analiză detaliată a mii de accidente din viața reală
arată unde poate fi îmbunătățită siguranța.

În anii 1980 Volvo Cars a început să se concentreze asupra impacturilor laterale, după
ce datele sale au arătat că prea multe persoane au fost rănite în astfel de accidente
datorită distanței reduse dintre impact și ocupant. Acest lucru a dus la mai multe inovații
începând cu anii 1990, cum ar fi sistemul de protecție laterală (SIPS), airbag-urile
laterale și perdelele gonflabile. Toate aceste inovații bazate pe datele de cercetare ale
Volvo, constituie acum un standard al industriei.

Analizele și studiile ulterioare au determinat Volvo să se concentreze asupra pericolelor
cauzate de rănirile rutiere. Tehnologia rezultată, introdusă prima dată pe modelul XC90
și acum pe toate automobilele construite pe platforma SPA, constă într-o porțiune ce
absoarbe energie în scaune care depășește cu mult cerințele de reglementare pentru
producătorii auto.
-------------------------------
Volvo Car Group în 2017/2018
Pentru anul financiar 2017, grupul Volvo Car Group a înregistrat un profit operaț ional de 14.061
MSEK (11.014 MSEK în 2016). Venitul pe parcursul perioadei a fost de 210,912 MSEK (180,902
MSEK). Pentru întregul an 2018, vânzările globale au atins un record de 642.253 de maș ini, o
creș tere de 12,4% față de 2017. Rezultatele subliniază transformarea completă a finanțelor ș i
operaț iunilor Volvo Cars din ultimii ani, poziț ionând compania pentru următoarea fază de creș tere.

Despre Volvo Car Group
Volvo a început producț ia în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este una dintre cele mai cunoscute ș i
respectate brand-uri auto din lume, cu vânzări de 571.577 maș ini în aproximativ 100 de țări în anul
2017. Din 2010 Volvo Cars este deț inută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China.
Iniț ial compania a făcut parte din Volvo Group din Suedia - până în 1999, când compania a fost
cumpărată de Ford Motor Company din SUA. În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de
compania EIT sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piaț a locală.
E.I.

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Ar fi prea frumos

Nicolae GRECU

Ar fi prea frumos

În noul format al Cupei Davis, extrem de ofertant, echipa României are o mică şansă de a participa la masa bogaţilor.

Filmuletul zilei

opinii

Conservarea textelor vechi între diortosire şi editare ştiinţifică* (IV)

Eugen MUNTEANU

Conservarea textelor vechi între diortosire şi editare ştiinţifică* (IV)

Autorul continuă seria distincţiilor între editarea ştiinţifică a textelor vechi şi diortosirea periodică a cărţilor întrebuinţate în serviciul liturgic.

O zi cu Părintele Florescu

pr. Constantin STURZU

O zi cu Părintele Florescu

Un eveniment editorial: publicarea volumului "Lumea ca o zi de vineri. Din jurnalul unui preot misionar" (Editura Doxologia, Iaşi, 2021). Nu e puţin lucru să publici azi o carte cu binecuvântarea Părintelui Mitropolit Teofan al Moldovei şi Bucovinei şi cu un cuvânt înainte entuziast al lui Andrei Pleşu, care constată că în paginile lucrării se împleteşte "cu atâta naturaleţe cateheza cu libertatea spirituală, cu surpriza (nearogantă) a interpretării, cu experienţa de viaţă şi, când e cazul, cu umorul" (p. 10). Dar, când este vorba de Părintele Ioan-Florin Florescu, pe mine - din 1997, de când l-am cunoscut - nu mă mai miră nimic. În sensul bun, curat. Precum sunt "uimirea şi cutremurul" (p. 55), cele care ne ţin vii în Biserică.

Altfel

arh. Ionel OANCEA

Altfel

Am reiterat în acest spaţiu povestea proiectelor publice de amploare pentru a releva complexitatea lor. Marele proiect de reabilitare a centrului istoric din Oradea a durat peste cincisprezece ani. Pentru ca un asemenea proiect public să aibă sorţi de izbândă este necesară punerea la punct în detaliu a mecanismelor economice, juridice şi tehnice. Ele înseamnă, între multe altele, negocieri dificile între partenerii implicaţi direct în proiect, dar şi acceptarea lui de comunitate.

pulspulspuls

Scenarii cu privire la desemnarea noului viceprimar din partea partidoiului la noi în târg

Scenarii cu privire la desemnarea noului viceprimar din partea partidoiului la noi în târg

Aventurile consilierului Balalaicu de la partidoiul ieşean, care caută un post bun pe la vreun minister, dar, desigur, s-ar mulţumi şi cu ceva pe plan local, dar care musai să producă caşcaval, aventuri pe care le-am povestit aici la gazetă exclusiv din dorinţa de a arăta cum merg lucrurile în politichia ieşeană, au stârnit un interes neaşteptat în rândul cititorilor noştri şi nu numai. 

Caricatura zilei

Cântecel de sezon

Editia PDF

Bancul zilei

- "Pentru o digestie buna beau bere. Daca nu am pofta de mâncare, beau vin alb. Daca am tensiunea scazuta, beau vin ros (...)

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Implementarea benzii unice pentru mijloacele de transport în comun pe toată lungimea șoselei Nicolina, o apreciați ca fiind benefică fluidizării traficului din zonă?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.