Volvo Cars România anunță deschiderea oficială a dealership-ului ATI Motors Holding în Iași
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

Comunicat de presă

Volvo Cars România anunță deschiderea oficială a dealership-ului ATI Motors Holding în Iași

GALERIE
Volvo 1Volvo 2Volvo 3Volvo 4Volvo 5Volvo 6Volvo 7
  • Volvo 1
  • Volvo 2
  • Volvo 3
  • Volvo 4
  • Volvo 5
  • Volvo 6
  • Volvo 7
- +

Iași, 25 mai 2018

Volvo Romania anunță astăzi deschiderea oficială a noului dealership din Iași, ATI Motors Holding. Ideea noului spațiu se bazează pe două concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE)

Ambele se înscriu în misiunea brandului de a face viața clienților mai simplă și mai sigură și, totodată, de a inova constant. Transparența, încrederea și respectul pentru timpul clientului sunt atributele care stau la baza celor două concepte, eliminând unele dintre barierele percepute în relația dealer-client.

Viziunea Volvo este aceea de a fi cel mai progresiv și dorit brand auto premium din lume. Complexul a fost gândit, proiectat și construit pentru clienții premium. Așadar, au fost analizate toate detaliile pentru ca rezultatul să fie cel așteptat: un mediu prietenos unde toți clienții beneficiază de o experiență deosebită.

In contextul evenimentului de inaugurare al noului showroom Volvo din Iași, domnul Ionuț Lupu Directorul Executiv al Euro Inter Trade Corporation, importator Volvo Cars pentru Romania, a declarat: “Sunt onorat să urez Bun Venit în rețeaua Volvo Cars România, echipei ATI Motors Holding Iași. Suntem convinși că am făcut cea mai bună alegere pentru a fi reprezentați în zona Moldovei, luând în considerare serviciile deosebite pe care grupul Mega Auto – ATI Motors Holding le oferă clienților de 15 ani. Complexul ATI Motors Holding respectă noile standarde internaționale Volvo și suntem convinși că toți clienții care vor veni de acum încolo se vor putea bucura de serviciile oferite de echipa ATI Motors Holding, produsele excepționale din gama noastră de modele dar și de o atmosferă prietenoasă, familiară.
 
 
Cu Volvo Retail Experience, timpul de așteptare este o plăcere

Misiunea Volvo se adresează direct nevoilor clientului pentru servicii rapide, eficiente și personalizate. În acest context, Volvo Retail Experience devine o componentă de bază.

Cât timp sunt efectuate reparațiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spațiu inspirat din stilul și cultura suedeză. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist și este caracterizat de un mix de materiale naturale și mobilier de înaltă calitate. Într-o atmosferă caldă și confortabilă, clientul se bucură de „Fika”, tradițională pauza de cafea suedeză în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanții Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar și o zonă de joacă pentru copii.
 
 
ATI Motors Holding, dealer Volvo Cars
Adresa: DN 28 Iasi - Tg. Frumos Km 10 Telefon mobil: 0769 221 233

 
 
Întreținerea mașinii devine mai simplă cu Volvo Personal Service

Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eșantion de 1 milion de clienți, relația, timpul și soluționarea problemei sunt principalii factori care influentează nivelul de satisfacție. În acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare și eficientă în materie de service auto și aduce un plus de valoare la nivel de experiență și satisfacție pentru clienții Volvo. Odată ajuns la showroom, clientul se bucură de o experiență completă, sub două concepte unice - Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE).

Pe durata reparațiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spațiu primitor și confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitând astfel drumurile suplimentare. În plus, clientul se bucură și de flexibilitate în stabilirea programării și își poate alege ora de checkin în service în funcție de programul său.

Un alt element de noutate, unic pe piața de profil este păstrarea aceluiași tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparații. Clientul va intra în posesia cărții de vizită a tehnicianului alocat și îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service și construirea unei relații cu cel care are grijă de automobil.

Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE) completează abordarea inovatoare și viziunea progresivă a brandului. Fondat în 1927, Volvo Cars a creat zeci de inovații, unele dintre acestea schimbând lumea. Misiunea Volvo Cars este de a face viața oamenilor mai ușoară, mai sigură și mai bună, concentrându-se pe trei valori: siguranță, calitate și grija față de mediul înconjurător.
   
Despre Volvo

Autoturismele Volvo sunt prezente pe piață din anul 1927. Volvo reprezintă una dintre cele mai cunoscute și respectate mărci auto premium din lume, cu vânzări de 571.577 autoturisme la nivel mondial, în 2017, în aproximativ 100 de țări.

În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de compania Euro Inter Trade Corporation SRL, sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piața locală. 

Mega Auto – ATI Motors Holding este acum cel mai nou dealer Volvo Cars din România, parte integrantă a rețelei naționale care mai include reprezentanțe la Timișoara, Constanța și București (2 dealeri).  
 
 
ATI Motors Holding, dealer Volvo Cars
Adresa: DN 28 Iasi - Tg. Frumos Km 10
Telefon mobil: 0769 221 233

 
 

 

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

Cosmin PAȘCA

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

De la o vreme, nu există discurs public (de obicei, agramat) în care Chirica să nu folosească în sens peiorativ „progresul” şi „progresiştii”. Iar mesajul său prinde, pentru că cei mai mulţi ieşeni, care au înlocuit relativ de curând căruţa cu maşina, se simt inconfortabili cu traiul într-un oraş la început de secol 21.

Filmuletul zilei

opinii

Experimentalism

Codrin Liviu CUȚITARU

Experimentalism

„Am compulsia irepresibilă a ordinii perfecte, a alinierii simetrice a lucrurilor. Câtă vreme ea, obsesia, mă tulbura strict în zona domestică - pantaloni puşi la dungă, haine încadrate morbid de simetric în şifonier, tablouri aşezate perfect pe pereţi, mobilier rânduit milimetric-infinitezimal, precum soldaţii la paradele militare din Piaţa Roşie moscovită, şi alimente puse în frigider pe categorii şi sub-categorii draconic delimitate -, viaţa mea mai era cum mai era, dar, brusc, nebunia mi-a infectat şi munca de cercetare şi, mai ales, de scris academic.”

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

Bogdan ILIESCU

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

„The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place./ Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că a avut loc.” George Bernard Shaw

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

Repertoriul creării inegalităţilor e unul vast, atât timp cât fiecare structură teritorială se găseşte într-o situaţie particulară, dar dincolo de fiecare acţiune luată separat a ingineriei teritoriale la care a fost supusă Moldova, acumularea şi cronicizarea acestora a creat spaţiul marginal de astăzi, arhetipul teritoriilor interstiţiale.

pulspulspuls

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Că tot încă mai avem salate beof prin frigidere unii dintre noi, iacătă ca să vedeţi cum se mai leagă câteodată maioneza asta nu numai în bucătăriile gospodinelor din Iaşi, dar şi prin laboratoarele politichiei de Bahlui sau din judeţele vecine, conectate la Iaşi! 

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.